خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شاتل موبایل بسته های نقره ای ترافیک 200 و 400 گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با تخفیف های ویژه برای مشترکین خود فراهم کرده است.

شاتل موبایل نخستین اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G  و  4G/LTEدر سراسر کشور است که برای اولین بار در ایران، فناوری نوآورانه سیم کارت هوشمند را به بازار تلفن همراه معرفی کرد. سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با شناسایی آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای مشترک انتخاب می کند. این اپراتور همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای مشترکین خود ارائه کند. طبق گزارشات شاتل موبایل، کلیه مشترکین جدید و قدیمی سیم کارت های شاتل موبایل از 24 تا پایان مرداد ماه 1401 می توانند به پورتال کاربران شاتل موبایل مراجعه نمایند و از تخفیفات ویژه این اپراتور بهره مند شوند.
تخفیف هیجان انگیز شاتل در مرداد 1401

با توجه به استقبال بی نظیر مشترکین از شرایط خرید بسته های ترافیک، شاتل موبایل پیشنهادی های جذاب و مفید برای خرید بسته در روزهای آخر مرداد ماه در نظر گرفته است. بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری دائمی می توانند از 24 تا 31 مرداد 1401 به وب سایت این اپراتور مراجعه نمایند و نسبت به خرید این بسته های شگفت انگیز اقدام کنند.

بسته ترافیک نقره‌ای ۲۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با اعتبار ۳۰ روزه و ۷۲ درصد تخفیف تنها با قیمت ۲۰۱.۶۰۰ تومان ارائه شده است. بسته ترافیک نقره‌ای ۴۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با اعتبار ۳۰ روزه و ۸۰ درصد تخفیف تنها به قیمت ۲۸۸.۰۰۰ تومان نیز عرضه شده است.

مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز به این قیمت‌ها افزوده خواهد شد. این تخفیف‌ها در کلیه شهرهای کشور در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و تنها شامل دو بسته ترافیکی است و شامل دیگر بسته های ترافیک اینترنت ثابت شاتل نمی شود.

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری شاتل برای خرید این بسته ها می توانند به وب سایت My.Shatel.ir و یا به اپلیکیشن MyShatel مراجعه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام با شماره های اعلام شده در وب سایت شاتل موبایل تماس حاصل فرمایید.

 همچنین علاقه مندانی که قصد خرید سیم کارت های شاتل موبایل را دارند می توانند به مراکز و نمایندگی های معتبر این اپراتور در سراسر کشور مراجعه نمایند و نسبت به خرید سیم کارت خود اقدام کنند. همچنین برای خرید به صورت آنلاین می توانند به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل مراجعه نمایند و یا از‌ طریق تماس با شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ شماره ی موردنظر را انتخاب و خریداری کنند.

  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید همراه اول نخستین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه ایران است که برای اولین باردر سال 1373 با واگذاری 9200 شماره در شهر تهران با مسئولیت امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین اپراتور محسوب می شود. در 19 مرداد همان سال 4 سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری واگذار شد تا رسما فناوری تفلن همراه وارد ایران شد. طبق گزارشات ، چهارشنبه ۱۹ مرداد 1401، فناوری تلفن همراه در کشور 28 ساله شد.
سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران

19 مرداد 1373، چهار سیم کارت به نهاد جمهوری واگذار شد و برای اولین بار شاهد عرضه رسمی سیم کارت در ایران بوده ایم. بعد از آن به دلیل استقبال بی نظیر مردم، مخابرات ایران برای گسترش پوشش سیم کارت تلفن همراه از تهران به کل کشور تلاش کرد. زمانی نگذشت که توسعه شبکه تلفن همراه یکی از اهداف مهم مجموعه مخابرات کشور قرار گرفت. در آن زمان تغییر پارادایم های ارتباطی در دنیا به رونق رسیده بود و این نیاز در جامعه احساس می شد.

به همین خاطر ضرورت، هیات دولت به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اساسنامه شرکت ارتباطات سیار ایران را با سرمایه 2000 میلیارد ریال به تصویب رسید. کلیه وظایف امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات سیار ایران واگذار شد. با جدی شدن خصوصى سازى صنعت مخابرات کشور، این شرکت با درک اقتضائات جدید بازار رقابت، از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با نام تجارى همراه اول  به فعالیت خود ادامه داد.

عرضه پنج درصد سهام همراه اول در 28 آذر سال ۱۳۸۹ در فرابورس، اقدام دیگری بود که در تاریخچه ارتباطی کشور ثبت شده است و نماد «همراه» نیز در 29 مرداد 1392 رسما به بازار بورس کشور راه یافت و بر روی تابلوی معاملات بازار سرمایه قرار گرفت. با وجود طی شدن مسیر پر پیچ و خم طی این سال ها و حرکت روی مدار توسعه ارتباطات سیار همگام با کشورهای پیشرفته دنیا، در حال حاضر اپراتور همراه اول با واگذاری بیش از 100 میلیون سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول در جایگاه نخست اپراتورهای خاورمیانه نیز از آن خود کرده است.

 همراه اول به زعم جدیدترین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان ناظر و سیاست گذار عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور که مربوط به سه ماهه ابتدایی سال 1401 است، حدود 68 هزار سایت فعال ارتباطی مبتنی بر تکنولوژی های 4G، 3G و 2G  در کشور دارد. تملک بیش از 56 درصد تمامی سایت های ارتباطی کشور، منجر به پوشش 96.5 درصدی جمعیت کشور، پوشش یک هزار و 395 شهر و پوشش حدود 45 هزار روستای کشور به ویژه در فناوری های 4و 3G  شده که آمار چشم گیری در صنعت ارتباطات است. بیش از 82 هزار و 146 کیلومتر از جاده های کشور نیز هم در حال حاضر زیر چتر امواج رادیویی این اپراتور قرار دارد.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، همچنین علاوه بر پرچمداری توسعه جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی و در اختیار داشتن بالاترین رکورد سرعت 5G  در کشور، حدود 52 میلیون مشترک 4G  و 3G دارد که حدود 45 میلیون اشتراک به مشترکان 4G  مربوط است. این اپراتور توانست در سال 1400 در زمینه مصرف دیتا به رکورد 5574 پتابایت برسد که نسبت به سال قبل آن، رشد 44 درصدی را نشان می دهد؛ همچنین رکورد ترافیک دیتای روزانه همراه اول نیز به 19.2 پتابایت رسید که با احتساب ترافیک مبین نت به بیش از 20 پتابایت برای نخستین بار در کشور رسیده است.

  • ۰
  • ۰

همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در ایران است، این اپراتور همزمان با فرا رسیدن ماه محرم با هدف آبرسانی به روستاهای محروم کشور یک پویش مردمی با نام پویش نذر آب را به اجرا درآورد. طبق گزارشات روابط عمومی همراه اول، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در این پویش شرکت کنند.
آغاز پویش نذر آب همزمان با شروع ماه محرم

همراه اول پویش مردمی نذر آب با هدف آبرسانی به روستاهای محروم کشور را شروع کرد. مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری رایگان 9998 می توانند در این پویش شرکت کنند و ضمن گوش سپردن به تلاوت آیات نورانی سوره نور در قرعه کشی کمک هزینه سفر به کربلای معلی نیز شرکت کنند.

مشترکین همراه اول برای اینکه امکان آبرسانی هر چه بیشتر به روستاهای محروم کشور را توسط همراه اول فراهم سازند می توانند دوستان و عزیزان خود را دعوت نمایند و در این پویش مشارکت داشته باشند.

گفتنی است  سوره نور بیست و چهارمین سوره قرآن کریم، از سوره های مدنی و در جزء ۱۸ این کتاب نورانی است. این سوره را از آن جهت نور نامیدند که کلمه نور هفت مرتبه در آن به کار رفته است.

  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید اپراتور همراه اول طی سال های اخیر همواره حامی ورزش کشور بوده و طی مقاطع مختلف از تیم های ملی فوتبال، والیبال، بوکس، تیم های استقلال و پرسپولیس و غیره حمایت کرده است. طی گزارشی که اخیرا از سوی روابط عمومی همراه اول منتشر شده، همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشورمان ایران، در راستای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین توجه ویژه به ورزش و جوانان حامی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در این رویداد مهم ورزشی شده است. تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب یک طلا، 2 نقره و 4 برنز به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با حمایت همراه اول قهرمان جهان شد

طبق گزارشات اداره کل ارتباطات شرکت ارتبطات سیار ایران، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان 3 تا 5 مرداد 1401 در شهر رم ایتالیا برگزار شد که در پایان تیم ملی ایران با کسب هفت مدال رنگارنگ و درخشش در رقابت های قهرمانی جهان توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

در رده بندی تیمی این مسابقات، ایران با 135 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت وجمهوری آذریبایجان با 130 امتیاز و گرجستان با 121 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

همراه اول به‌عنوان حامی تیم های ملی کشتی کشورمان، این موفقیت‌ را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان تبریک گفته است. فرنگی کاران نوجوان کشورمان با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و چهار مدال برنز، بر سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها ایستادند.

  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید ایرانسل نخستین اپراتور شبکه تلفن همراه و خدمات دیجیتال کشورمان ایران است. این اپراتور طی سال های اخیر در تلاش بوده تا با ارائه به روزترین خدمات و محصولات دیجیتال رضایت کاربران خود را جلب کند. این شرکت به عنوان نخستین ارائه دهنده ی خدمات دیجیتال شناخته می شود. اکنون خبری منتشر شده مبنی بر اینکه لنز، تلویزیون اینترنتی، جشنواره ای ویژه در فصل تابستان 1401 برای مشترکین دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است.
جشنواره شگفت انگیز لنز ایرانسل برای تابستان 1401 اعلام شد

بنابر گزارشات روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره 1401 کاربرانی که بیشترین زمان را برای تماشای برنامه در این اپلیکیشن صرف کنند، هر ماه برنده جایزه خواهند شد. طبق این در پایان هر ماه به 1401 نفری که بیشترین ساعت را تلویون اینترنتی لنز تماشا می کنند، یک بسته اینترنت 2 گیگابایتی تعلق می گیرد. همچنین، کاربری که هر ماه بیشترین ساعت را صرف تماشای لنز می کند، برنده گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی  A32 خواهد شد.

اپلیکیشن لنز یک تلویزیون اینترنتی است که همانند بسیاری از آپ های مشابه ابتدا با امکان ارائه تماشای اینترنتی تلویزیون و برخی از امکانات جانبی وارد بازار برنامه ها شد و در حال حاضر یکی از اپلیکیشن های معروف در بین کاربران ایرانی است که توسط ایرانسل تهیه و تولید شده و پشتیبانی آن نیز توسط این شرکت انجام می شود.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می توان ه ایجاد دسترسی مجموعه عظیمی از فیلم ها، سریال ها، آلبوم های موسیقی و برنامه های مستند ایرانی، خارجی، پخش زنده برنامه های تلویزیونی، مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه های زنده تلویزیون در زمان بندی از پیش تعیین شده، امکان مشاهده جدول برنامه های پخش شده از شبکه های مختلف تلویزیون، امکن مشاهده برنامه هادر بخش آرشیوها تا 7 روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه های مورد علاقه کاربر به فهرست علاقه مندی و دسترسی راحت تر به آنها شاره کرد. کاربران ایرانسلی لنز، می توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، برنامه‌های این اپلیکیشن را با تعرفه تمام بهای اینترنت مشاهده کنند.