خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چندی پیش برخی از منابع آگاه گزارش های منتشر کردند مبنی بر اینکه، کمپانی سامسونگ قرار است از جدیدترین محصول خود یعنی گلکسی اف 62 رونمایی کند . حال گزارشی منتشر شده که کمپانی سامسونگ گوشی میان رده ی خود با عنوان Galaxy F62 را 27 بهمن ماه 1399 در هند رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اگزینوس9825 و باتری 7000 میلی آمپر ساعتی و همچنین دارای یک نمایشگر حفره دار و دوربین پشتی چهارگانه خواهد بود، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و احتمالا با قیمت پایه 345 دلار در بازار عرضه شود.


گلکسی اف 62 با نمایشگر بزرگ و دوربین چهارگانه فردا معرفی می‌شود
گفته می‌شود که گلکسی اف 62 با قیمت پایه 345 دلاری عرضه شده و در رنگ‌های آبی و سبز قابل تهیه خواهد بود. رنگ سبز این گوشی را اخیراً در چندین تیزر تبلیغاتی مختلف مشاهده کرده‌ایم که وجود درگاه
USB-C در قسمت پایین بدنه و همچنین برخورداری از جک هدفون 3.5 میلی متری هدفون را نیز تأیید می‌کنند.

سامسونگ هنوز جزئیات مربوط به دوربین چهارگانه گلکسی اف 62 را فاش نکرده، اما غول تجارت الکترونیکی هند یعنی Flipkart تأیید کرده که سنسور اصلی دوربین این گوشی، 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

لیست نتایج Geekbench هم تأیید کرده که این گوشی به 6 گیگابایت رم مجهز می‌باشد، اما انتظار داریم که سامسونگ نسخه‌های دیگری را نیز با حافظه رم بیشتر عرضه کند.هفته گذشته، گزارش‌های متعددی ادعا کردند که گوشی گلکسی اف 62 از صفحه نمایش 6.7 اینچی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. . سایر لنزها هم احتمالاً شامل یک واحد اولتراواید، سنسور تشخیص عمق و ماکرو خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

چندی پیش کمپانی HMD Global از گوشی های سری نوکیا X ، مدل های X10 و X20 رونمایی کرد . اما در حال حاضر خبرهایی منتشر شده که حاکی از آن است این کمپانی در حال ساخت محصول جدید با عنوان نوکیا  XR20می باشد. گفتنی ست که این اسمارت فون از تراشه اسنپدراگون 480 بهره مند است. این گوشی از اندروید ۱۱ و ۴ گیگابایت رم نیز بهره خواهد برد. احتمالا این کمپانی از گوشی یا محصولات جدید خود در کنگره جهانی موبایل 2021 که از 7 تا 10 تیر برگزار می شود، رونمایی کند.

گوشی نوکیا XR20 با اسنپدراگون ۴۸۰ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد
اچ‌ام‌دی در روزهای اخیر از دو موبایل نوکیا
C01 و نوکیا C20 و پرده برداشته. با این حال این دستگاه‌ها محصولات چندان قدرتمندی نبودند که اچ‌ام‌دی بتواند روی ویژگی‌هایشان مانور دهد. گفتنی است که نوکیا مدت‌هاست پرچمدار جدیدی هم معرفی نکرده و طرفداران این برند بی‌صبرانه منتظرند تا قدرتمندترین گوشی نسل بعدی نوکیا را ببینند.

نوکیا XR20 با اسنپدراگون ۴۸۰ در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازهای ۵۰۹ و ۱۴۵۵ را کسب کرده است. این گوشی نوکیا به لطف چیپست خود می‌تواند به ۵G دسترسی داشته باشد. فعلا مشخص نیست که وجه تمایز نوکیا XR20 با نوکیا X20 در کدام بخش از قطعات دستگاه است و نسبت به آن ضعیف‌تر خواهد بود یا قوی‌تر. پسوند R پیش‌تر در گوشی‌های نوکیا دیده نشده بود. با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نوکیا XR20 تا ۳ سال آپدیت‌های اصلی اندروید و وصله‌های امنیتی را دریافت کند.

طبق گزارشات، گوشی جدید نوکیا از سری X با اسم نوکیا XR20 در گیک‌بنچ رویت شده و از همان چیپست نوکیا X10 و نوکیا X20 استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند همچنین اندروید ۱۱ و ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. البته پیش‌بینی می‌شود که پیکربندی‌های بیشتری برای رم این دستگاه ارائه شود.

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال هنوز از برگزاری هیچ رویدادی در هفته‌ها یا ماه‌های پیش رو خبر نداده است. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که این گوشی یا محصولات جدید نوکیا را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ که ۷ تا ۱۰ تیر برگزار می‌شود، ببینیم. البته احتمال دارد که نوکیا XR20 هم مثل چند محصول اخیر نوکیا بدون مراسم خاصی معرفی شوند.

  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید کمپانی هواوی سال گذشته به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی تلفن همراه در دنیا شناخته شد و در حال حاضر بازار جهانی گوشی های هوشمند بعد از واکسیناسیون علیه کرونا در حال بهبود است. تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه این کمپانی ، باعث شد تا سهم هواوی در بازار موبایل به طور قابل توجه ای کاهش یابد و در سه ماه بعد از آن، غول کره ای (سامسونگ) جایگزین کمپانی چینی شود. علی رغم رشد 20 درصدی فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه اول سال میلادی 2021، هواوی تنها 4 درصد از این بازار را در اختیار دارد.

سهم گوشی های هوشمند هواوی در بازار جهانی در فصل اول ۲۰۲۱ به ۴ درصد رسید
برخلاف بازار گوشی‌های هوشمند، بازار فیچرفون‌ها با کاهش فروش مواجه شده است. در این بخش،
Itel با سهم ۲۳ درصدی در صدر قرار گرفته، HMD با سهم ۱۶ درصدی در رتبه دوم است و سامسونگ هم سهم ۷ درصدی از بازار دارد.

کانترپوینت ریسرچ در گزارش اخیرش سهم شرکت‌ها در مناطق مختلف را هم مشخص کرده که برای مثال ویوو با سهم ۱۸ درصدی حرف اول را در آسیا می‌زند و اپل با سهم ۵۵ درصدی، بیشترین فروش را در آمریکای شمالی تجربه می‌کند. در سایر مناطق، سامسونگ بالاتر از رقبایش قرار گرفته است.

طبق گزارش اخیر، کانترپوینت ریسرچ ، بازار با رشد ۲۰ درصدی در سه ماهه اول ۲۰۲۱ مواجه شده. میزان فروش گوشی‌های هوشمند در این بازه زمانی به ۲۵۴.۹۴ میلیون دستگاه رسیده و سامسونگ همچنان در صدر لیست حضور دارد.

طبق این گزارش، بازار گوشی‌های هوشمند هند برای دومین سه ماهه با کاهش فروش مواجه بوده، با این حال شیائومی همچنان رشد ۸ درصدی را تجربه کرده و سهم ۲۶ درصدی در این بازار داشته است. در حالت کلی، سازندگان چینی برخلاف اپل، در بازار اروپا با افزایش فروش قابل توجهی مواجه شده‌اند، البته هواوی کاهش فروش را تجربه کرده است.

کره‌ای‌ها با سهم ۲۲ درصدی، بالاتر از رقبا گرفته‌اند و بعد از آن، اپل به چشم می‌خورد که سهم ۱۷ درصدی در بازار دارد. در مقام سوم شیائومی با ۱۴ درصد سهم قرار گرفته و در مقام‌های بعدی، اوپو با ۱۱ درصد و ویوو با ۱۰ درصد خودنمایی می‌کنند. در نهایت هواوی با ۴ درصد سهم در این لیست به چشم می‌خورد.

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده، کمپانی نوکیا به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود را با نام C01  پلاس که از سیستم عامل اندروید 11 گو ادیشن بهره می برد  ادیشن (Go Edition) و تراشه‌ مرکزی هشت هسته ای و پشتیبانی از دو‌ سیم‌کارت برخوردار است. هم اکنون این گوشی در روسیه با قیمت 90 دلار و 75 یورو به فروش می رسد.
نوکیا C01 پلاس با اندروید ۱۱ گو ادیشن و قیمت ۹۰ دلار معرفی شد

این موبایل از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده است و همچنین بلوتوث ۴.۲ و شبکه LTE را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وزن این دستگاه به ۱۵۷ گرم می‌رسد و ابعادش برابر ۱۴۸ در ۷۱.۸ در ۹.۳ میلی‌متر است که آن را ضخیم‌تر و سنگین‌تر از نوکیا C1 پلاس می‌کند.

از آنجایی که با یک گوشی اقتصادی روبه‌رو هستیم، نباید منتظر استفاده از چندین سنسور برای دوربین اصلی باشیم. روی پنل پشتی گوشی نوکیا C01 پلاس دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته که زیر آن یک فلاش LED به چشم می‌خورد.

این گوشی دارای نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت تصاویر ۱۸:۹ است که اطراف آن حاشیه‌های زیادی به چشم می‌خورد. در حاشیه بالایی صفحه نمایش یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش و همچنین اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. روی حاشیه بخش پایینی لوگوی نوکیا خودنمایی می‌کند.

نوکیا برای این محصولش تراشه ۸ هسته‌ای Unisoc SC9863A را درنظر گرفته که توسط ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود، البته کاربران می‌توانند از کارت حافظه هم استفاده کنند.

در حال حاضر کاربران در روسیه می‌توانند به صورت آنلاین این محصول را پیش خرید کنند. این گوشی نوکیا در رنگ‌های بنفش و آبی با قیمت ۹۰ دلار یا ۷۵ یورو به فروش می‌رسد.

نوکیا C01 پلاس اگرچه فاقد سنسور اثر انگشت است، اما سیستم عامل آن یعنی اندروید ۱۱ گو ادیشن از قابلیت تشخیص چهره بهره می‌برد. بنابراین می‌توانید تا حدودی روی محافظت بیومتریک حساب باز کنید، هرچند چندان قابل اعتماد نیست.

  • ۰
  • ۰

کمپانی موتورولا اوایل سال 2021 خبری را منتشر کرد مبنی براینکه، گوشی هوشمند مقاوم و سخت جان خود را با عنوان Rugged smartphon  به زودی عرضه خواهد کرد و به جای برند لنوو، ، گروه بولیت (Bullitt Group)  مسئول ساخت گوشی ها خواهد بود. اکنون این خبر توسط DealNTech تأیید شده است؛ بنابراین، تولید کننده گوشی های هوشمند در انگلستان، یعنی گروه بولیت، گوشی های هوشمند مقاوم را برای موتورولا تولید خواهد کرد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند از باتری 5000 میلی آمپر ساعت بهره برده است.
گوشی هوشمند سخت‌جان موتورولا با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت به‌زودی راهی بازار خواهد شد

به‌گزارش Gizmochina ، گوشی جدید و مقاوم موتورولا با باتری حجیم ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی و تراشه اسنپدراگون 662 و پردازنده گرافیکی Aderno 610 به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است و هنوز مشخص نیست که سازنده گوشی کِی آن را راهی بازار می‌کند. جالب است بدانید دستگاه مذکور اولین گوشی مقاومی است که گروه بولیت با استفاده از نام تجاری و لوگو متعلق به موتورولا ساخته است؛ ازاین‌رو، انتظار می‌رود تا هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شود.

  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید کمپانی سامسونگ چندی پیش از تبلت S7 FE رونمایی کرد، اما به نظر می رسد خودش را برای نسل های جدید تبلت های قدرتمندش آماده می کند. چرا که مشخصات و قیمت تبلت های سری گلکسی تب S8 در اینترنت منتشر شده است و احتمالا این تبلت‌ها در تابستان سال جاری در بازار عرضه شوند.
افشای مشخصات و قیمت تبلت‌های سری گلکسی تب S8 سامسونگ

به سراغ قیمت تبلت‌های آینده سامسونگ می‌رویم که برای بازار کره جنوبی هستند. گلکسی تب S8 در نسخه وای فای، ۴G و ۵G به ترتیب قیمت پایه ۷۴۳، ۸۳۳ و ۹۲۳ دلار خواهد داشت.

قیمت پایه مدل پلاس برای وای فای، ۴G و ۵G به ترتیب به ۱۰۳۰، ۱۱۲۰ و ۱۲۱۰ دلار می‌رسد. در نهایت به سراغ مدل اولترا می‌رویم که در نسخه وای فای، ۴G و ۵G به ترتیب با قیمت ۱۳۱۷، ۱۴۰۷ و ۱۴۹۷ دلار به فروش خواهد رسید.

این تبلت‌ها را می‌توان با کیبورد جداگانه هم سفارش داد که برای مدل استاندارد، پلاس و اولترا به ترتیب ۱۷۷، ۱۹۷ و ۲۸۷ دلار قیمت خواهد داشت.

در حال حاضر نمی‌دانیم این تبلت‌ها با چه تراشه‌ای از راه می‌رسند، اما شاید از اسنپدراگون ۸۸۸ یا ۸۸۸ پلاس بهره ببرند یا اینکه چیپ جدید سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD قلب تپنده آن‌ها باشد.

طبق اطلاعات جدید مدل استاندارد از نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت روی فریم، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود.

مدل پلاس به نمایشگر ۱۲.۴ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود که زیر آن سنسور اثر انگشت تعبیه خواهد شد. انرژی این تبلت سامسونگ را یک باتری ۱۰,۰۹۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. وزن و ضخامت این محصول کره‌ای‌ها به ترتیب برابر ۵۷۵ گرم و ۵.۷ میلی‌متر است. سایر مشخصات این تبلت فرقی با مدل استاندارد ندارد.

از دیگر مشخصات گلکسی تب S8 سامسونگ می‌توان به اسپیکر چهارگانه، قلم S Pen و باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی اشاره کرد. این تبلت وزنی برابر ۵۰۲ گرم خواهد داشت و ضخامت هم به ۶.۳ میلی‌متر می‌رسد.

این تبلت غول پیکر سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین سلفی دوگانه ۸ و ۵ مگاپیکسلی اولترا واید، ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت. سایر مشخصات آن تفاوتی با مدل S8 پلاس نخواهد داشت، البته نسبت نمایشگر به بدنه‌ای برابر ۹۲ درصد دارد.

 در کنار مدل استاندارد و پلاس، سامسونگ خودش را برای تبلت دیگری هم آماده می‌کند که احتمالا گلکسی تب S8 اولترا نام می‌گیرد. این تبلت که نمایشگر ۱۴.۶ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد داشت، ضخامتش تنها ۵.۵ میلی متر خواهد بود و وزنش هم به ۶۵۰ گرم می‌رسد.

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای منتشر شده از سوی وب سایت دیجی تایمز، کمپانی اپل سال گذشت تمام گوشی های آیفون 12 خود را به نمایشگرهای امولد مجهز کرده است و به نظر می رسد همین رویه را برای خانواده آیفون 13 را در پیش بگیرد. درواقع گزارشات کمپانی تحقیقاتی Omdia نشان می دهد که این برند به احتمال زیاد در سال جاری 169 میلیون پنل گوشی آیفون خواهد خرید، درحالی سال گذشته 114 میلیون پنل خریداری کرده بود و به بزرگ ترین خریدار نمایشگرهای امولد موبایل تبدیل می شود و جای سامسونگ را خواهد گرفت.
اپل با عبور از سامسونگ، می‌خواهد به بزرگترین خریدار پنل امولد دنیا در ۲۰۲۱ تبدیل شود

همان‌طور که گفتیم، امسال هم مثل پارسال همه مدل‌های سری آیفون ۱۳ از پنل امولد استفاده می‌کنند، اما فقط مدل‌های رده بالای پرو و پرو مکس به فناوری LTPO مجهز می‌شوند. پنل‌های LTPO نه تنها نرخ نوسازی را بالا می‌برند، بلکه مصرف انرژی را کاهش داده و به بهبود عملکرد قابلیت‌هایی مثل صفحه همیشه روشن هم کمک می‌کنند.

تحلیلگر و فعال حوزه نمایشگرها، «راس یانگ» چندی پیش تایید کرده بود که آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس بالاخره امسال با نمایشگر 120 هرتزی LTPO روانه ی بازار خواهد شد. این شرکت تحقیقاتی انتظار دارد که میزان خرید پنل‌های امولد از ۱۵۲ میلیون در سال گذشته به ۱۵۷ میلیون در سال جاری برسد. سامسونگ دیسپلی در سال ۲۰۲۱ همچنان بزرگ‌ترین تامین‌کننده پنل‌های امولد آیفون خواهد بود که احتمالا ۱۱۰ میلیون نمایشگر را به دست این شرکت می‌رساند. از مابقی عدد اعلام‌شده ۵۰ میلیون توسط ال‌جی و ۹ میلیون توسط BOE تامین می‌شود.

از سال گذشته در شایعات گفته شده که مدل‌های پرو آیفون ۱۳ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پروموشن پشتیبانی خواهند کرد. طبق گزارش‌ها، این شرکت پارسال هم تا یک قدمی استفاده از فناوری LTPO در سری آیفون ۱۲ رفت اما تصمیم گرفت تمرکز پرچمداران قبلی خود را روی ۵G بگذارد و این ویژگی را به فاکتور اصلی فروش آن‌ها تبدیل کند.

 

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده، کمپانی لنوو تصمیم دارد در تاریخ 4 خرداد از چندین تبلت جدید رونمایی می کند که این امر شامل Xiaoxin Pad Plus  و Xiaoxin Pad Pro 2021نیز می شود. در حال حاضر به فاصله دو روز تا زمان معرفی، لنوو برخی مشخصات اصلی این دو تبلت مثل، چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1را فاش کرده است.

لنوو مشخصات تبلت‌های Xiaoxin Pad Plus و Xiaoxin Pad Pro 2021 را اعلام کرد
تبلت
Xiaoxin Pad Pro 2021 از یک نمایشگر اولد ۱۱.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می برد. بدنه تبلت از جنس فلز تراش خورده CNC است که در نازک‌ترین بخش ۵.۸ میلی متر ضخامت دارد. وزن دستگاه ۴۸۵ گرم است و به نظر می رسد تنها در یک نسخه عرضه شود.

تبلت Xiaoxin Pad Pro 2021 همچنین دارای چهار اسپیکر JBL با قدرت کلی ۶ وات است. صفحه مشخصات این تبلت ضمن تایید بهره‌مندی از باتری ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعت و سنسور اثر انگشت، عنوان می‌کند به لطف دوربین سلفی دوگانه، از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی می‌کند. در پشت دستگاه نیز دو دوربین وجود دارد. لنوو تبلت خود را با رابط کاربری ZUI 12.5 و اندروید ۱۱ عرضه خواهد کرد. این تبلت لنوو از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برد. همچنین برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی اسلات کارت MicroSD نیز روی آن دیده می‌شود

پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G  در داخل آن قرار می‌گیرد و انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری ۷۷۰۰ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود. در این مدل سنسور اثر انگشت وجود ندارد اما دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند. همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت تبلت قرار دارد. از نظر نرم‌افزاری نیز لنوو تفاوت زیادی برای این دو تبلت در نظر نگرفته است.

تبلت Xiaoxin Pad Plus نیز دارای نمایشگر ۱۱ اینچی است اما صفحه امولد ندارد. وضوح نمایشگر آن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و سطح روشنایی ۴۰۰ نیت را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. لنوو همچنین اظهار می‌کند که نمایشگر این تبلت دارای گواهینامه TÜV Rheinland است و از ۴۰۹۶ سطح حساسیت فشار پشتیبانی می‌کند. بدنه این تبلت ۷.۹ میلی متر ضخامت دارد و وزن کلی دستگاه ۵۲۰ گرم است.

  • ۰
  • ۰

طبق آمار منتشر شده، یکی از محبوب ترین محصولات برند شیائومی را می توان سری ردمی نوت دانست؛ این کمپانی چینی به تازگی خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه، بعد از صدر نشینی در بازار موبایل 12 کشور در فصل اول 2021،  حالا می گوید موفق به فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی از سری ردمی نوت در سراسر جهان شده است درواقع برخورداری از سخت افزاری مطلوب عمدتاً در سطح میان رده با برچسب قیمت رقابتی از دلایل موفقیت سری ردمی نوت بوده است.
فروش گوشی‌های سری ردمی نوت شیائومی از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه گذشت

از زمان عرضه اولین گوشی سری ردمی نوت در سال ۲۰۱۴، این سری به پرفروش‌ترین محصول شیائومی تبدیل شده و همین موضوع باعث شده تا شیائومی به مقام سومین شرکت توزیع کننده گوشی موبایل در جهان تبدیل شود. شیائومی علاوه بر این موضوع که به تازگی ۲۰۰ میلیون گوشی از سری ردمی نوت در سراسر جهان فروخته، با انتشار یک پوستر رسمی در شبکه اجتماعی چینی ویبو، اعلام کرد که سری نوت ۱۰ سرانجام از تاریخ ۵ خرداد در بازار چین عرضه خواهد شد.

همزمان با اینکه ردمی در حال آماده‌سازی عرضه نوت ۱۰ در چین است، شیائومی خبر مهم دیگری را نیز منتشر کرده است همانطور که در پوستر ارائه شده مشخص است ۴۵.۲ میلیون گوشی نوت ۹ نیز در سراسر جهان فروخته شده که این مقدار بیش از ۲۰ درصد از کل ۲۰۰ میلیون دستگاه فروخته شده از سال ۲۰۱۴ را تشکیل می‌دهد.

گزارش‌های ارائه شده محبوبیت روزافزون برند ردمی شیائومی و گوشی‌های ارزان قیمت آن را مطرح می‌کند و با توجه به اینکه ردمی نوت ۱۰ پرو و سایر نسخه‌های این گوشی جذاب‌ترین محصولات سال جاری را تشکیل می‌دهند، می‌توان تصور کرد که محبوبیت سری ردمی نیز افزایش پیدا کند.

شیائومی در سال‌های گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته است و این شرکت چینی اکنون از نظر عرضه محصولات جدید، پس از سامسونگ و اپل به عنوان سومین توزیع‌کننده بزرگ گوشی‌های موبایل در جهان شناخته می‌شود.

همانطور که در پوسترهای ارائه شده مشخص است، این گوشی مجهز به سه دوربین بوده که به صورت عمودی در یک ردیف قرار گرفته‌اند. هرچند طراحی این دستگاه ممکن است شبیه به ردمی نوت ۱۰ ۵G باشد، اما فلش LED دوگانه‌ آن کمی بالاتر قرار گرفته است که نوید طراحی متفاوت و تغییرات احتمالی بیشتری را می‌دهد. با این وجود باید تا هفته آینده و زمان رونمایی رسمی منتظر ماند.