خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گوشی های هوشمند ماژولار از نظر طراحی جذابیت خاصی دارند که هیچوقت نتوانستند نظر کاربران را به خود جلب و موفقیت را در بازار کسب کنند. طبق گزارشات Android Authority، بر اساس اسناد بدست آمده کمپانی شیائومی پتنت جدیدی را در رابطه با طراحی یک گوشی ماژولار ثبت کرده است درواقع این پتنت جدید از سه قسمت تشکیل شده و هر قسمت به صورت کشویی به یکدیگر متصل می‌شوند. که در آینده ای نزدیک روانه ی بازارخواهد کرد.
پتنت جدید شیائومی از گوشی هوشمندی با طراحی ماژولار خبر می‌دهد

شیائومی پتنتی ثبت کرده که جزئیات آن در فضای مجازی منتشر شده است. این پتنت از گوشی هوشمندی خبر می‌دهد که از سه تکه تشکیل می‌شود. هر‌یک از این تکه‌ها در‌حقیقت بخشی از تلفن هوشمند ماژولار شیائومی را تشکیل می‌دهد و اتصال آن‌ها به یکدیگر نیز به‌صورت کشویی میسر می‌شود. مدارهای اصلی به‌همراه ماژول دوربین در قطعه کشویی بالایی و باتری در قطعه وسطی قرار می‌گیرد و ماژول سوم نیز از درگاه‌های ورودی و خروجی به‌همراه بلندگوها و میکروفون میزبانی می‌کند .

گفتنی است ال‌جی نیز یکی از شرکت‌هایی بود که طراحی‌های عجیب و خلاقانه را در محصولاتش به‌کار می‌برد. برای مثال، می‌توان به پرچم‌دار ال‌جی جی ۵ اشاره کرد که با اینکه شرکت کره‌ای به موفقیت آن بسیار امیدوار بود‌، نتوانست موفقیت چندانی در بازار به‌دست آورد و به شکستی بزرگ برای ال‌جی تبدیل شد. درکنار ال‌جی و گوگل، موتورولا، یکی از زیرمجموعه‌های لنوو، نیز حضور داشت. این شرکت گوشی‌های ماژولاری معرفی کرد که البته درمقایسه‌با محصولات شرکت‌های دیگر موفق‌تر بودند؛ اما در‌نهایت موتورولا تولیدشان را متوقف کرد و به‌سراغ عرضه محصولاتی با طراحی یکپارچه رفت.

درباره پتنت شیائومی باید گفت ثبت چنین پتنتی به‌معنی عرضه محصولی براساس آن نخواهد بود و ممکن است هیچ‌وقت شیائومی گوشی ماژولاری براساس چنین پتنتی نسازد. درحقیقت، پتنت به‌معنی رسمی ساختن ایده و جلوگیری از کپی‌برداری از آن تلقی می‌شود. در‌حال‌حاضر، ترند بازار را تلفن‌های هوشمند با صفحه‌نمایش منعطف تشکیل می‌دهند که برای مثال می‌توان نمونه‌ای از این طراحی را در گوشی سامسونگ  گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳، محصولات آینده سامسونگ، مشاهده کرد.

شیائومی طراحی گوشی ماژولار را به‌دست فراموشی نسپرده است و مزیت احتمالی چنین محصولی امکان ارتقای سخت‌افزاری آن خواهد بود. درواقع، کاربر می‌تواند برای مثال ماژول دوربین گوشی را جدا و از ماژولی توانمندتر استفاده کند یا حتی امکان ارتقای درگاه‌ها یا افزودن درگاه خروجی یا ورودی جدید داشته باشد. درنهایت، باید صبر کرد و دید شیائومی چه برنامه‌هایی برای آینده دارد و گوشی هوشمندی با طراحی ماژولار عرضه خواهد کرد یا خیر.

طبق این پتنت، صفحه‌نمایش بین دو ماژول تقسیم می‌شود؛ اما مشخص نیست که در زمان جداسازی ماژول‌ها، هر دو تکه از صفحه‌نمایش فعال خواهند بود یا خیر. در زمان اتصال سه ماژول به یکدیگر، با گوشی هوشمندی مواجه هستیم که تفاوت چندانی با تلفن‌های هوشمند یکپارچه فعلی ندارد. درنهایت باید گفت این اولین‌بار نیست اخباری از پتنتی مرتبط با گوشی هوشمند ماژولار ثبت می‌شود؛ زیرا هفت سال پیش، گوگل پروژه‌ای به نام Ara را معرفی کرد که گوشی هوشمندی با طراحی جاه‌طلبانه بود. درواقع، اکثر قسمت‌های گوشی به‌صورت ماژولار بودند و می‌شد تغییرات گسترده‌ای در ساختار تلفن هوشمند به‌وجود آورد.

 

  • ۰
  • ۰

بعد از مشکلات بسیاری که کمپانی هواوی در سال های اخیر با آن مواجه شد، این کمپانی همچنان در تلاش است تا سهم بیشتری را از بازار گجت های قابل حمل مثل لپ تاپ در دست بگیرد تا ضرر بوجود آمده از افت فروش موبایل را جبران کند. براساس گزارشات وب سایت GSMArena، به نظر می رسد این شرکت چینی در کنار لپ تاپ میت بوک ۱۶، از محصولات دیگر خود نیز در 29 اردیبهشت معرفی کند.
لپ تاپ هواوی میت بوک 16 در تاریخ ۲۹ اردیبهشت معرفی خواهد شد

رویداد پیشروی هواوی تنها به معرفی میت بوک ۱۶ خلاصه نمی‌شود و شرکت چینی در نظر دارد از هدست واقعاً بی‌سیمی به نام فری بادز ۴ نیز رونمایی کند. این رویداد که تیزرهایی از آن در ویبو منتشر شده است، در چین برگزار خواهد شد.

میت بوک ۱۶ با لپ تاپ هواوی میت بوک دی ۱۶ متفاوت خواهد بود؛ البته دقیقاً نمی‌دانیم چه تفاوت‌هایی دارند و متأسفانه در گزارش اشاره‌ای به تفاوت سخت‌افزاری یا ظاهری دو محصول نشده است. میت بوک دی ۱۶ اکنون در بازار وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند به خرید آن اقدام کنند.

از جمله محصولات دیگری که انتظار می‌رود در رویداد هواوی معرفی شوند، ساعت هوشمند واچ ۴ ایکس برای کودکان، ترازوی Scale 3 Pro، روتر اچ ۶ و دو مانیتور برای رایانه شخصی خواهد بود. یکی از مانیتورها مناسب محیط اداری خواهد بود و مدل دیگر برای حوزه‌ی گیمینگ عرضه می‌شود. متأسفانه گزارش به جزئیات مشخصات سخت‌افزاری مانیتورهای هواوی اشاره‌ای نکرده است.

  • ۰
  • ۰

با معرفی پردازنده های جدید اینتل و گرافیک های سری RTX 30 انویدیا، اکثر کمپانی ها در حال به روز رسانی سخت افزار رایانه های شخصی یا لپ تاپ هایشان هستند. حال کمپانی اچ پی لپ تاپ هایی جدیدی از سری زد بوک را با جدیدترین دستاورد های اینتل و انویدیا برای مشاغل و کاربران سازمانی طراحی کرده است که به سادگی می توانند تمام نیازهایشان را رفع کنند. HP اعلام کرده است که قرار است این مدل خاص را در بازه زمانی جولای (تیر و مرداد) عرضه نماید.
اچ‌پی Zbook Studio G8 را با تمرکز بر قابلیت‌های گیمینگ رونمایی کرد

اچ‌پی برای G8 Studio صفحه‌کلیدی مجهز به نور پس‌زمینه RGB در نظر گرفته است که برای لپ‌تاپی در دسته مشاغل کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. ظاهرا اچ‌پی قصد دارد کاربران از جدیدترین نوت‌بوک این شرکت در زمینه گیمینگ نیز استفاده کنند؛ زیرا سخت‌افزار لپ‌تاپ یادشده در پیکربندی‌هایی همچون لپ‌تاپ‌های گیمینگ عرضه می‌شود.

به‌طورکلی، لپ‌تاپ‌های زدبوک اچ‌پی برای مشاغل و کاربران سازمانی طراحی شده‌اند؛ بنابراین، این شرکت آمریکایی لپ‌تاپ‌های ZBook Fury G8 و Power G8 را با تمرکز کامل بر این دسته از کاربران رونمایی کرده است که می‌توانند به‌آسانی تمام نیاز‌هایشان را رفع کنند. دراین‌میان، لپ تاپ اچ پی سومی نیز با نام HP Zbook G8 Studio معرفی شده است که در این مقاله، قصد داریم آن را معرفی کنیم. لپ‌تاپ مذکور به‌دلیل برخورداری از برخی قابلیت‌ها، کاملا متمایز از سایر برادرانش است.

کاربران می‌توانند استودیو جی ۸ را با پردازنده نسل‌یازدهمی و تازه‌معرفی‌شده سری H اینتل (مانند Core i7 و Core i9) یا پردازنده Core i9-11950H از سری vPro با حداقل و حداکثر کلاک به‌ترتیب ۲٫۶ و ۵ گیگاهرتز تهیه کنند. نکته درخورتوجه این است که سخت‌افزار مذکور در شاسی نسبتا باریکی جای می‌گیرد که وزنش کمتر از چهار پوند است.

تاکنون، برچسب قیمتی این محصول مشخص نشده؛ اما اچ‌پی اعلام کرده است که می‌خواهد این مدل خاص را در بازه زمانی جولای (تیر و مرداد) عرضه کند. این شرکت می‌گوید عرضه برخی از پیکربندی‌ها با پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 30 نیز ممکن است از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ آغاز شود. ناگفته نماند سایر مدل‌ها شامل ZBook G8 HP و ZBook Power G8 و ZBook Fury G8 تابستان امسال از راه خواهند رسید.

زدبوک استودیو G8 به‌طور پیش‌فرض با نمایشگر 1080p از نوع IPS دردسترس است؛ اما می‌توان آن را به نمایشگر 4K با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و پوشش ۱۰۰ درصدی دامنه رنگی DCI-P3 ارتقا داد. علاوه‌براین، اچ‌پی لپ‌تاپ قدرتمندش را با پیکربندی خاص مجهز به نمایشگر لمسی از نوع OLED و وضوخ 4K نیز ارائه می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های متمرکز بر بازی این لپ‌تاپ استفاده از درگاه HDMI 2.1 است که به Studio G8 امکان نمایش وضوح 4K با محتوای حداکثر ۱۲۰ فریم‌برثانیه را در مانیتورهای یا تلویزیون‌ها خارجی می‌دهد.

افزون‌براین، استودیو جی ۸ در بخش گرافیک محصول شاخصی محسوب می‌شود؛ زیرا می‌توان آن را با آخرین دستاورد انویدیا در حوزه پردازنده‌های گرافیکی، یعنی‌ RTX 3080 خرید که در بطن خود از حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه ویدئویی بهره می‌برد. به‌عبارت‌دیگر، RTX 3080 قوی‌ترین گرافیک موبایلی انویدیا برای محصولات قابل‌حمل است. گفتنی است اچ‌پی جدا از گیمرها، برای مشاغل و افراد حرفه‌ای نیز پردازنده گرافیکی RTX A5000 را در نظر گرفته است که انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شود.

  • ۰
  • ۰

کمپانی گوگل در پی پاسخ به شایعات اخیر درباره ی لغو شدن پیکسل  ۵A واکنش نشان داده است گوگل اعلام کرد که پیکسل ۵G 5a  را اواخر سال جاری میلادی راهی بازار می کند. در واقع یکی از افشاگران مشهور به نام جان پروسر چند ساعت قبل اعلام کرد که به دلیل کمبود جهانی تراشه، گوگل ساخت این گوشی را لغو کرده است و همچنین منابع مختلفی از جمله سایت معتبر Android Central هم به نقل دو منبع این خبر را تأیید کرد و به همین خاطر بر اساس بیانیه ی گوگل، این گوشی فقط راهی بازار آمریکا و ژاپن خواهد شد.

گوگل شایعه‌ی لغو شدن پیکسل ۵A را تکذیب کرد
همچنین باید نسل جدید گوشی گوگل به نام پیکسل
۶ هم اشاره کنیم که طبق گزارش‌ها، از چیپست اختصاصی بهره می‌برد. در هر صورت همانطور که احتمالا می‌دانید، گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی گوگل در برخی کشورها طرفداران زیادی دارند و باید ببینم آیا پیکسل ۵A هم می‌تواند نظر کاربران را جلب کند یا نه.

بر اساس اطلاعات فاش شده از پیکسل ۵A، این گوشی شباهت زیادی به نسل قبلی دارد و از بین ویژگی‌های آن می‌توانیم به نمایشگر ۶٫۲ اینچی با رزولوشن FHD+ و دوربین دوگانه اشاره کنیم. گوگل در ماه می (اردیبهشت) قصد دارد کنفرانس سالانه‌ی I/O را به صورت مجازی برگزار کند و احتمالا در همین رویداد پیکسل ۵A معرفی خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

همان طور که پیش بینی می شد کمپانی اپل دقایقی قبل در رویداد  Spring Loadedاز نسل جدید آیپد پرو پرده برداشت. نکته ی قابل توجه درباره مدل جدید تبلت اپل این است که دقیقا مثل جدیدترین مک بوک ایر و مک بوک پرو از تراشه M1 بهره خواهد برد و همچنین نمایشگر Mini-LED  خواهد داشت.

آیپد پرو جدید در دو اندازه ۱۲.۹ و ۱۱ اینچی با نمایشگری از نوع Mini-LED به نام Liquid Retina XDR به بازار می‌آید که اپل می‌گوید روشنایی سطح XDR را برای شما ممکن می‌کند. این صفحه نمایش دارای ۱۰ هزار مینی LED است که بدون اثرگذاری قابل توجه بر عمر باتری باعث افزایش چشمگیر کنتراست می‌شود. نمایشگر آیپد پرو جدید از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیتی و قلم اپل پشتیبانی می‌کند. اپل مدعی است که بدنه این دستگاه را به شکل کامل از آلومینیوم بازیافتی ساخته است.

آیپد پرو جدید از درگاه تاندربولت، ارتباطات ۵G و یک دوربین بهبودیافته بهره می‌برد. اپل می‌گوید پردازنده سیگنال تصویری و اسکنر لایدار جزئیات بی‌نظیری را در محیط‌های کم‌نور به دست دوربین این دستگاه می‌رساننند. این آیپد در بخش سلفی هم از یک دوربین TrueDepth برخوردار شده که امکان تشخیص چهره را فراهم می‌کند. دوربین جلوی آیپد پرو جدید یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی دارد و به قابلیتی به نام Center Stage مجهز شده که می‌تواند در تماس‌های ویدیویی سوژه‌ها را دنبال کند.

اپل مدعی است که استفاده از تراشه M1 ارتقای کارایی چشمگیری را نسبت به نسل قبلی برای آیپد پرو جدید به ارمغان می‌آورد. عملکرد گرافیکی این دستگاه حدود ۱۵۰۰ برابر سریع‌تر شده و می‌توانید یک روز کامل روی عمر باتری آن حساب کنید. پردازنده مرکزی هم هشت هسته دارد که ۵۰ درصد سریع‌تر از آیپد پرو قبلی عمل می‌کند.

این تبلت قدرتمند در مدل پایه‌ی نسخه‌ی ۱۱ اینچی با قیمت ۷۹۹ دلار و در نسخه ۱۲.۹ اینچی با قیمت ۱۰۹۹ دلار به دست کاربران می‌رسد. ثبت سفارش این دستگاه از ۱۰ اردیبهشت انجام می‌گیرد و عرضه آن از نیمه اول خرداد آغاز می‌شود.

  • ۰
  • ۰

ایرانسل که پیش از این خبر از ارائه بسته‌های اینترنت ویژه یلدای ۹۸ داده بود، بسته مکالمه و برنامه اختصاصی برای طولانی‌ترین شب سال نیز ارائه کرد.

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت که از قبل خبر از ارائه بسته های اینترنت ویژه یلدا 1398 را داده بود.«برنامه ویژه یلدای ۹۸» که از طریق قسمت IGTV حساب رسمی ایرانسل در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارائه می‌شود و نیز «بسته‌ مکالمه ویژه یلدا»، از جمله برنامه‌های ایرانسل است که علاوه بر «بسته ویژه سه گیگابایتی اینترنت همراه» و «۴۰ گیگابایت به ۴۰ نفر در هر ساعت از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من»، در دسترس کلیه کاربران سیم کارت رند دائمی و اعتباری قرار گرفته است.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت ایرانسل رند می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمایند و سیم کارت ایرانسل دائمی مورد نظر را دریافت کنند.

ایرانسل پیش از این اعلام کرده بود، بسته ویژه یلدا از تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۸ قابل فعال‌سازی است و امکان استفاده از آن، تا پایان روز ۳۰ آذر فراهم شده است.

علاوه بر این، مشترکان ایرانسل که اپلیکیشن «ایرانسل من» را دانلود و نصب کرده باشند، می‌توانند از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در این اپلیکیشن، در فاصله ساعت ۰۰:۰۰ بامداد ۳۰ آذر ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ همین روز، هر ساعت یک بار، شانس خود را برای دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت رایگان امتحان کنند. این اعتبار هدیه یک روزه، در هر ساعت به ۴۰ نفر از مشترکان اختصاص داده می‌شود.

برای فعال‌سازی این بسته، ایرانسلی‌ها می‌توانند کد دستوری #۵* را شماره‌گیری و یا به بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن «ایرانسل من» مراجعه کنند.

علاوه بر این، به مناسبت شب یلدا، برنامه «یلدا با ایرانسل» با اجرای احسان کرمی و با حضور چهره‌هایی مانند محمد بحرانی، مهران غفوریان، علی اوجی، امید نعمتی، امیر کربلایی‌زاده و... با ترکیبی از طنز، موسیقی، ادبیات، فرهنگ و هنر تهیه شده است که در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر در چند اپیزود با فواصل زمانی، از حساب رسمی ایرانسل در شبکه ‌اجتماعی اینستاگرام پخش می‌شود. هدف از این برنامه، فرهنگ‌سازی استفاده از تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی، به عنوان ابزاری برای نزدیک‌تر کردن افراد خانواده در شب یلدا است.

حالا، امروز، ۳۰ آذر ماه، همزمان با شب یلدای ۹۸، مشترکان ایرانسل از ساعت هفت شب ۳۰ آذر تا ساعت هفت صبح اول دی ماه، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۹۸* بسته مکالمه یک‌ساعته رایگان برای گفت‌وگو با مشترکان ایرانسلی را دریافت کنند. در این برنامه، بازی‌های متنوعی به همراه جوایز مختلف برای followerهای ایرانسل در اینستاگرام نیز طراحی شده است.

استقبال گسترده از غرفه های همراه اول در نمایشگاه کتاب

همراه اول که به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب، به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می کند؛ مورد استقبال گسترده ...

 

 بر اساس خبرهای اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی همراه اول،این اپراتور که با بر پایی 4 غرفه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به بازدیدکنندگان خدمات ویژه ای ارائه می کند.مورد استقبال گسترده ای به ویژه دانشجویان قرار گرفت.

در صورت تمایل به خرید سیم کارت همراه اول می توانید به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید و نسبت به خرید سیم کارت 0912 ارزان اقدام نمائید.

همراه اول که امسال با شعار «نوترینو شو» در نمایشگاه کتاب حضور دارد، با ارائه خدماتی نظیر فروش سیم کارت دانشجو، تعویض سیم کارت های معمولی با سیم کارت Usim ((۴G، ارائه خدمات ۳G و ۴G (نوترینو)، ارائه خدمات وای فای همراه اول، فروش سیم کارت اقساطی دائمی، فروش باندلینگ محصولات نوترینو، ارائه خدمات ارزش افزوده و پاسخگویی و راهنمایی مشترکین حاضر در نمایشگاه، آخرین دستاوردها و سرویس های نوین خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد. علاوه بر این بازدیدکنندگان می توانند از سرویس «وای فای آفلودینگ» که در نمایشگاه راه اندازی شده است استفاده کنند.

همراه اولی ها برای استفاده از خدمات این شرکت، می توانند به غرفه های همراه اول در نمایشگاه کتاب، واقع در جنب متروی شهید بهشتی، جنب متروی مصلی و ۲ غرفه در ورودی شبستان مراجعه کنند.
 
تنها اپراتور حاضر در نمایشگاه امسال، با نصب ۶ آنتن اضطراری، علاوه بر توسعه ظرفیت موجود شبکه، سعی در پوشش هرچه بهتر فضای نمایشگاه داشته است. بازدیدکنندگان از طریق مجموعه این آنتن ها می توانند از خدمات نسل های ۳ و ۴  تلفن همراه استفاده کنند.

 بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز شنبه ۲۶ اردیبهشت در مصلی بزرگ تهران ادامه دارد.

اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان یک هفته رایگان می‌شود

شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان استفاده از اینترنت همراه را یک هفته رایگان اعلام کرد  3Gو 4G مشترکین سیمکارت های خود را به مدت یک هفته رایگان اعلام کرد.

طبق گزارشات اخیر از سوی روابط عمومی شاتل موبایل،این شرکت به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان به تمامی کاربران سیم کارت شاتل موبایل به مدت یک هفته و در قالب سرویس اختصاصی شاتل موبایل پلاس اینترنت همراه نامحدود به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داد.این طرح از اول اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برای کاربران فعال می شود. می توانند در صدها شهر مشمول طرح شاتل موبایل پلاس از بسته اینترنت هدیه نامحدود  3Gو 4G بهره‌مند شوند.

متقاضیان برای اطلاع از طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب و خرید سیم کارت شاتل موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک و نقشه پوشش خدمات نوآورانه شاتل موبایل پلاس، می‌توانند به مراکز خرید و فروش خط شاتل موبایل مراجعه نمائید.

طبق این گزارش، در این بازه زمانی کلیه مشترکین قدیمی و جدیدی که تا پیش از ساعت 24 روز جمعه 30 فروردین نسبت به فعال‌سازی و برقراری اولین تماس از سیم کارت های خود اقدام کرده باشند، با حضور در مناطق و شهرهای تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس به صورت رایگان و تا سقف مصرف منصفانه 20 گیگابایت، اینترنت هدیه دریافت خواهند کرد.

 

شماره

قیمت (تومان)

وضعیت

شهر

091220207**

40,000,000

در حد صفر

تهران

091222223**

375,000,000

در حد صفر

تهران

091250505**

تماس بگیرید

در حد صفر

تهران

091261920**

26,500,000

در حد صفر

تهران

091263020**

36,000,000

در حد صفر

تهران

091220207**

42,000,000

در حد صفر

تهران

091210212**

375,000,000

در حد صفر

تهران

091264004**

85,000,000

در حد صفر

تهران

091273009**

28,700,000

در حد صفر

تهران

091210106**

95,000,000

در حد صفر

تهران

091231930**

12,700,000

در حد صفر

تهران

 

  • ۰
  • ۰

کمپانی شیائومی چندی پیش اعلام کرد که قرار است در 9 فروردین 1399 طی مراسمی از مدل جدیدی از گوشی های محبوب سری می میکس را رونمایی می کند. بر اساس گزارشات وب سایت جی اس ام آرنا، شیائومی به طور رسمی اعلام کرد در گوشی شیائومی می میکس به جای لنز اپتیکی از لنز مایع استفاده شده که برای تنظیم آن یک موتور مخصوص به کار گرفته خواهد شد درواقع این فرآیند به صورت اختصاصی صورت گرفته است.
در ساخت گوشی های می میکس شیائومی از لنز مایع استفاده شده است

شیائومی در بیانیه خود اعلام کرده این تکنولوژی مربوط به این شرکت بوده و علاوه بر کارکرد بالا قابلیت انتقال نور بالا، پراکندگی کم و مقاومت بالا نیز از خصوصیات آن به شمار می‌رود. پیش از این در سال ۲۰۰۴ شرکت فیلیپس نیز برای اولین بار از فناوری لنز مایع استفاده کرده بود. پس از آن سامسونگ نیز تلاش داشته تا این فناوری را به گوشی‌های خود اضافه کند. اما دیگر خبری از آن نشد. زیرا به گفته شرکت های سازنده موبایل گوشی های مجهز به چند لنز بسیار جذاب تر از گوشی های تک لنز برای مشتریان خواهد بود.

این لنز به همراه یک غشای نازک قادر است علاوه بر فوکوس خودکار سریع فاصله کانونی را نیز تغییر دهد.بدین ترتیب به جای سه یا چهار لنز متفاوت می‌توان از یک لنز انعطاف پذیر که به آسانی از واید ‌به ماکرو و تله واید تغییر حالت می دهد استفاده خواهد شد.

 گوشی های می میکس شیائومی اولین گوشی موبایل دنیا خواهد بود که در بخش دوربین از فناوری لنز مایع استفاده کرده است. شیائومی به طور رسمی اعلام کرد در می میکس به جای لنز اپتیکی از لنز مایع استفاده شده که برای تنظیم آن یک موتور مخصوص به کار گرفته خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

کمپانی اچ تی سی چندین سال است که از دوران اوج خود فاصله زیادی گرفته و وضعیت مناسبی ندارد، اما هنوز تسلیم نشده است وهمچنان به تولید گوشی ادامه می دهد. این کمپانی به تازگی از گوشی HTC Wildfire E3 رونمایی کرده است؛ یک گوشی اچ تی سی میان رده با چهار دوربین و تراشه ی مدیاتک بهره می برد.
گوشی HTC Wildfire E3 با دوربین چهارگانه معرفی شد

انرژی این گوشی از جانب باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود ولی سرعت شارژ آن اعلام نشده است. با وجود اینکه ماه‌ها از انتشار اندروید ۱۱ می‌گذرد، گوشی HTC Wildfire E3 همراه با اندروید ۱۰ راهی بازار می‌شود. این گوشی قرار است به زودی راهی بازار روسیه شود ولی معلوم نیست با چه قیمتی و در چه تاریخی به دست کاربران ساکن روسیه می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به نمایشگر ۶٫۵ اینچی LCD با رزولوشن HD+ اشاره کنیم. حسگر اثر انگشت هم در پنل پشتی تعبیه شده است. در پنل پشتی این گوشی، دوربین چهارگانه توجه را جلب می‌کند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. در بریدگی نمایشگر هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد.

گوشی HTC Wildfire E3 از تراشه‌ی هلیو P22 مدیاتک بهره می‌برد که مجهز به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت ۲ گیگاهرتز است. کاربران برای خرید آن می‌توانند از بین ۳ و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند. همچنین امکان استفاده از کارت microSD با حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد.

  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات اخیر، به نظر می رسد کمپانی سامسونگ تصمیم دارد در اواخر سال جاری میلادی از دو محصول جدید با عنوان گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ رونمایی کند. این کمپانی اعلام کرده است که در نسل بعدی گوشی های تاشو از فناوی های جدید استفاده خواهد کرد تا گوشی های مقاوم تر و سبک تر تولید شوند.
سامسونگ گوشی های تاشوی خود را مقاوم تر از نسل قبل می سازد

اگر چه ثبت یک علامت تجاری اطلاعات خاصی را در مورد اهداف آینده سامسونگ نشان نمی دهد. اما برخی ها گمان می کنند سامسونگ ممکن است گوشی های جدید تاشو با فریم های مقاوم تر خود را به همراه گواهی درجه نظامی عرضه کند. در مورد گوشی های بعدی سامسونگ گفته شده احتمالا قابلیت مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب را دارا هستند.

بنظر می رسد در آینده فریم گوشی های تاشو سامسونگ از جنس دیگری غیر از آلومینیوم باشد. ممکن است در ساخت نسل بعدی گوشی های تاشو از کرین یا تیتانیوم برای ساخت فریم استفاده شود. تا علاوه بر وزن کمتر، استحکام و مقاومت دستگاه نیز افزایش یابد.به نقل از LetsGoDigital، ثبت علامت تجاری جدید Armor Frame توسط سامسونگ در اروپا، کره جنوبی و ایالات متحده می تواند به عرضه گوشی هایی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ مربوط باشد.