خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، هم اکنون استعلام پایان اعتبار حجمی و یا زمانی بسته های اینترنت همراه ایرانسل از طریق پیامک، کد دستوری و نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به کاربران سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی این اپراتور اطلاع رسانی می شود.
روش های استعلام اعتبار و اعلام پایان بسته‌های افزایشی اینترنت ایرانسل تشریح شد

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید سم کارت و خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل 2، 3 و 4، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت همراه، بررسی قابلیت 3G و 4G گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسل از طریق وب سایت قابل مشاهده است.

براین اساس، رو به اتمام بودن حجم بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل برای کاربران خدمات اینترنت همراه نسل دو، سه و چهار، از طریق پیامک طی دو نوبت به مشترک اطلاع رسانی می‌شود. همچنین آغاز محاسبه تعرفه خدمات اینترنت همراه کاربران سیم کارت‌های دائمی بر اساس «تعرفه مصرف آزاد» هم طی پیامکی به اطلاع این دسته از کاربران می‌رسد.

ضمن آنکه میزان باقی مانده اعتبار حجمی و زمانی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به صورت در لحظه برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری قابل مشاهده است. همچنین، کنترل مصرف و شارژ حساب، تغییر طرح تعرفه، دریافت و پرداخت صورت حساب، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها از دیگر کاربردهای این برنامه کاربردی است که برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید، iOS و جاوا قابل استفاده می باشد.

اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل از طریق شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* نیز در هر لحظه برای کاربران سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل مقدور است. همچنین مشاهده باقی مانده اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت با شماره گیری کد #۱۰*۱۴۱* برای کاربران سیم کارت‌های اعتباری ممکن می‌باشد.

  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش شرکت خدمات ارتباطی شاتل موبایل، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشورمان، اجرای فاصله گذاری اجتماعی تدریس غیر حضوری امری مهم تلقی می شود، شاتل موبایل به منظور قدردانی از تلاش های معلمان عزیز کشورمان که با هدف ایجاد سهولت در ارائه محتواهای آموزشی، 20 گیگ بایت اینترنت همراه با اعتبار سه ماه به این قشر تلاشگر هدیه داد.
اختصاص 20 گیگابایت اینترنت همراه به معلمان شاتل موبایلی

متقاضیان جهت خرید سیم کارت شاتل موبایل می توانند به صورت آنلاین اقدام نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

این بسته هدیه به صورت خودکار و بدون نیاز به هیچ گونه اقدام خاصی برای کلیه معلمان شاتل موبایلی اعلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش فعال شده است.

 

 

  • ۰
  • ۰

با توجه به خبرهای اعلام شده از روابط عمومی دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشورمان ( همراه اول و ایرانسل)، در پی استقبال بی نظیر کاربران از خدمات برنامه کاربردی روبیکا، طی بیانیه ای مشترک از همکاری کاربران قدردانی نمودند.

در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت سیم کارت 0912 و همچنین خرید سیم کارت همراه اول 0912 می توانید به مراکز و نمایندگی های مجاز این اپراتور مراجعه نمائید و ضمن خرید خط رند می توانید از خدمات آن نیز بهره مند شوید.
تقدیر اپرتور های اول و دوم کشور از کاربران روبیکا

ضمن عرض تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه به کاربران عزیز روبیکا و آرزوی سلامتی برای آحاد ملت شریف ایران در سال جدید، بدین وسیله مراتب سپاس و تقدیر خود را بابت استقبال و مشارکت گسترده شما عزیزان در سوپراپلیکیشن «روبیکا» به عنوان یک پلتفرم کاملا بومی، تقدیم می داریم. همانگونه که مستحضرید، روبیکا حاصل همکاری و سرمایه گذاری مشترک دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور است و استقبال گسترده هموطنان عزیزمان و ثبت رکورد مشارکت بیش از۳۵ میلیون نفر در استفاده از خدمات دیجیتال این سوپر اپلیکیشن، بی شک بزرگترین سرمایه روبیکا است

همراه اول و ایرانسل به عنوان دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور با همراهی شما عزیزان تحقق شعار «ما می توانیم» را در محصول ایرانی مشترک خود مشاهده می نمایند و در روزهای پیش رو در قالب گزارش های تفکیکی رکوردهایی کم نظیر از میزان مشارکت مردمی که توسط شما عزیزان ثبت شده است، ارائه خواهد شد. مجددا مراتب سپاس خود را به محضر شما گرامیان تقدیم می داریم.

 

  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارشات مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، آموزش و پرورش با انتشار اطلاعیه ای از بهره برداری پلتفرم اختصاصی آموزش و پرورش به عنوان شاد برای دانش آموزان دوره ابتدایی خبر داد. این پلتفرم قرار بود از هفته ی قبل فعالیت خود را شروع کند، اما این موضوع به دلیل کسب اطمینان از امن بودن بستر ارتباطی شبکه به تعویق افتاد تا ابعاد فنی آن در فرصت بیشتری رسیدگی شود. حال به نظر می‌رسد با همکاری دانشگاه صنعتی شریف امنیت شبکه‌ی اجتماعی شاد تضمین شده است و معلمان و دانش‌آموزان می‌توانند از آن استفاده کنند.
بهره برداری از پلتفرم اختصاصی آموزش و پرورش

 

پلتفرم اختصاصی آموزش و پرورش به‌نام SHADAP با همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه‌ی شورای عالی فضای مجازی، دانشگاه صنعتی شریف و تلاش تیم فنی، اجرایی و حقوقی با مالکیت و مدیریت وزارت آموزش و پرورش مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. همچنین ورود مدیران، معلمان و دانش‌آموزان دوره‌ی ابتدایی از ۲۱ فروردین‌ماه آغاز شده است و تا اواسط هفته‌ی آینده ادامه خواهد داشت.

پیش‌تر گفته شده بود شبکه‌ی اجتماعی شاد با همکاری پنج پیام‌رسان سروش، روبیکا، بله، گپ و آی‌گپ راه‌اندازی شده و پیام‌رسان منتخب مدرسه ازطریق مدیر یا معلم اطلاع‌رسانی می‌شود؛ اما در اطلاعیه‌ی جدید آموزش و پرورش صحبتی از این پیام‌رسان‌ها به میان نیامده و تنها پلتفرم اختصاصی آموزش و پرورش به‌نام SHADAP معرفی شده است.

به‌گفته‌ی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر شبکه‌ی اجتماعی شاد بزرگ‌ترین فرصت توسعه‌ی یادگیری‌های الکترونیکی است. این شبکه‌ی اجتماعی به تقویت عدالت آموزشی کمک می‌کند و دارای پنج خصوصیت زیر است:

  • وزارت آموزش و پرورش مالک این شبکه است و به همین دلیل امنیت آن از جنبه‌های اخلاقی، حفظ داده‌ها، اطلاعات و محتواهای تولید شده به نسبت سایر پیام‌رسان‌ها بالاتر است
  • نسبت به شبکه های اجتماعی خارجی ارزان‌تر است با اینکه کیفیت آن در سرعت نقل‌وانتقال داده‌ها با شبکه‌های اجتماعی خارجی برابر است.
  • اپراتور اول پایداری و پشتیبانی شبکه را به مدت ۱۵ سال به‌طور رایگان تضمین می‌کند.
  • این شبکه قابلیت اتصال نامحدود نرم‌افزارهای کاربردی دیگری که توسط آموزش و پرورش یا بخش خصوصی تولید می‌شود را دارد.
  • حفاظت از اطلاعات معلمان و دانش‌آموزان و تأمین امنیت اطلاعات توسط تیم فنی دانشگاه شریف تضمین می‌شود.

مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش امروز در برنامه «صبح و نشاط» شبکه سه سیما گفت در حال حاضر ۸۵ درصد محتوای دروس آموزش داده شده و حتی اگر روند تعطیلی‌ها ادامه پیدا کرد، آمادگی داریم که سال تحصیلی را به اتمام اعلام کرده، امتحانات را برگزار کنیم و در نیمه اول شهریور و ۱۵ شهریور دوباره مدارس را بازگشایی و ۱۰ درصد دیگر را جبران کنیم.

علیمراد کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در رابطه با راه‌اندازی شبکه‌ی اجتماعی شاد گفت که بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش به فکر راه‌اندازی شبکه‌ی اجتماعی دانش‌آموزی افتاد تا با مشارکت پیام‌رسان‌های داخلی دارای مجوز فعالیت از شورای عالی فضای مجازی، جریان یادگیری دانش‌آموزان را ادامه دهد. به‌گفته‌ی او وزارت آموزش و پرورش پنج شرط را برای همکاری با پیام‌رسان‌های داخلی مطرح کرده بود:

  • ایجاد محیطی اختصاصی و ایمن برای حضور معلمان و دانش‌آموزان
  • امضای گواهی سطح خدمات فنی (SLA) مورد نظر آموزش و پرورش
  • ارائه‌ی اسناد معتبر بانکی برای ضمانت تعهدات خدمات و جرائم تأخیر یا قصور در ارائه‌ی خدمات
  • دادن اجازه‌ی تست‌های فنی و اجرایی مختلف به تیم فنی وزارت
  • جلوگیری از انتشار مطالب مجرمانه، مبتذل یا نامناسب و جلوگیری از تبلیغات

به‌گفته‌ی حمیدی، بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان به آموزش‌های تلویزیونی و اینترنتی دسترسی دارند و مابقی که این دسترستی را ندارند، راهنمای تعلیماتی با بسته‌های آموزشی دریافت می‌کنند.

ضرورت برقراری ارتباط سریع میان معلم و دانش‌آموز در محیطی مطمئن، ارائه‌ی آموزش و همچنین طولانی شدن فرایند کسب اطمینان از تأمین پیش شرط‌های اعلام شده برای همکاری با پیام‌رسان‌ها دست به دست هم داد تا ایجاد محیط اختصاصی، با مدیریت و مالکیت وزارت آموزش وپرورش در دستور کار قرار بگیرد؛ درنتیجه با هماهنگی اپراتور اول و تلاش متخصصان، پلتفرم اختصاصی آموزش و پرورش با نام جدید و اختصاری شاد (شبکه‌ی آموزش دانش‌آموزی) ایجاد شد.