خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی همراه اول،با صدور حکم از سوی مدیر عامل این شرکت، مهندس منصور رحیمی به عنوان مشاور امور ایثارگران همراه اول انتخاب شد.وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و دانش‌آموخته مهندسی نرم‌فزار دانشگاه صنعتی شریف است.
منصور رحیمی،مشاور امور ایثارگران همراه اول

در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید.

رحیمی ۵۶ ساله، سوابقی همچون رئیس و موسس پژوهشکده شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف، مشاور امور ایثارگران وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی، مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف و امور خیریه، مشاور و نماینده ویژه وزیر در امور توسعه فاوای وزارت بهداشت و همچنین رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در کارنامه خود دارد.

منصور رحیمی در دوران دفاع مقدس از فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) بوده و به افتخار جانبازی نائل شده است.

  • ۰
  • ۰

طبق گزارش های اعلام شده از سوی روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران،اپراتور همراه اول در نظر دارد به مناسبت سالروز تولد کاربران دائمی خود پیامک، بسته های اینترنت همراه  یک ماه بدون محدودیت، سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی (0910) هدیه می دهد.
همراه اول به مناسبت سالروز تولد مشترکان دائمی خود هدیه می دهد

در صورت تمایل به خرید سیم کارت همراه اول می توانید به مراکز و فروشگاه های معتبر همراه اول مراجعه نمائید و نسبت به خرید اقساطی سیم کارت 0912 اقدام نمائید.

قیمت خط رند 0912 در رابطه با خرید یا فروش سیم کارت باهم متفاوت است و بسته به کد و میزان رند بودن آن بستگی دارد.

در این طرح، همراه اول با ارسال پیامک ضمن تبریک روز تولد مشترک، هدیه تولد فرد را نیز به اطلاع وی می رساند.
در صورتی که هدیه مشترک از نوع پیامک رایگان باشد، وی می تواند طی یک دوره زمانی یکماهه به تعداد مشخص شده، پیامک رایگان ارسال کند. اگر هدیه مشترک از نوع اینترنت همراه (GPRS) باشد، مشترک یکماه فرصت دارد بسته را فعال و از آن استفاده نماید. همچنین اگر هدیه مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری باشد، سیم کارت هدیه به نشانی مشترک ارسال خواهد شد

بر اساس این طرح که از ابتدای اسفندماه سال جاری آغاز شده است، به مشترکان سیم کارت های دائمی همراه اول بر اساس کارکرد آخرین دوره، هدایایی شامل پیامک رایگان(۵۰، ۱۰۰ یا ۱۷۰ پیامک)، بسته اینترنت همراه(GPRS) یکماهه بدون محدودیت، سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی طرح جدید (۰۹۱۰) اهدا می شود.
 

  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات اعلام شده از سوی روابط عمومی ایرانسل،این شرکت از عرضه برنامه کاربردی «ایرانسل من»، به منظور مدیریت حساب‌‌های کاربری به کاربران خود خبر داد مشترکین شبکه های تلفن همراه و وایمکس ایرانسل،می توانند به راحتی حساب های کاربری خود را مدیریت کنند.
عرضه اپلیکیشن «ایرانسل من» توسط ایرانسل

در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید.
با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من» در هر زمان و مکان اطلاعات و مدیریت حساب‌های ایرانسل کاربران در دستان آنان است و انجام اموری نظیر کنترل میزان مصرف، فعال و غیرفعال سازی خدمات، تغییر طرح تعرفه، دریافت صورت حساب، پرداخت قبض، شارژ حساب، ویرایش پرونده، فعال سازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها برای مشترکان ایرانسل به سادگی ممکن می‌شود.

بر اساس این گزارش، کاربران برای ورود به این برنامه، به رمز عبور نسخه وب ایرانسل‌من اشتراک خود نیاز دارند که می توانند با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
دریافت برنامه کاربردی «ایرانسل من» از طریق وب سایت رسمی ایرانسل امکان پذیر است و در حال حاضر استفاده از این برنامه کاربردی برای کاربران سیستم عامل‌های آندروید و iOS و گوشی‌هایی نظیر بلک بری، سونی اریکسون، نوکیا و موتورولا بر پایه بستر نرم ‌افزاری جاوا ممکن می‌باشد.
 ایرانسل در پایان اطلاعیه خود تاکید کرده تنها منبع معتبر جهت دریافت این برنامه کاربردی، وب سایت رسمی ایرانسل می باشد

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی روابط عمومی اپراتور همراه اول،این شرکت با شروع فصل تابستان 97، از ارائه بسته های نوین و متنوع اینترنت نوترینو برای کاربران دائمی و اعتباری رونمایی کرد. در این طرح بعضی از بسته های روزانه، هفتگی و ماهانه همراه اول به مناسبت فرارسیدن این فصل دلپذیر تغییر کرده یا حذف شده اند.
همراه اول از ارائه بسته های جدید و متنوع اینترنت نوترینو خبر داد

متقاضیان جهت خرید خط 0912 و همچنین خط رند همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

مدیرعامل سیم کارت شاتل موبایل نیز از ارائه بسته های متنوع اینترنت به کلیه کاربران خود نیز خبر داد.

در صورتیکه در تاریخ اجرای طرح، مشترک هر یک از بسته های طرح قبلی را رزرو خود داشته باشد، پیشنهاد رزرو بسته متناظر را دریافت خواهد کرد. همچنین مشترکین می توانند جهت لغو تمدید خودکار کد #۸*۱۰۰* و یا جهت تغییر بسته پیشنهاد شده کد #۲۳*۱۰۰* را شماره گیری کنند.

زمان ارائه این بسته ها از ۳ تیرماه لغایت پایان تابستان ۹۷ اعلام شده است.

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی روابط عمومی شاتل موبایل،اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور،از بخشی از سیم کارت های رند و مرتب به شیوه ای کاملا جدید با پیش شماره 0998رونمایی کرد و کد یک و پوشش سراسری 3G و 4G در سه دسته بندی شماره های یک ستاره و دوستاره و سه ستاره،به صورت فروش تلفنی و فروش حضوری در بیش از 1300 مراکز و فروشگاه شاتل موبایل در سراسر کشور به طور همزمان در سراسر کشور شروع شد.
سیم کارت های رند و مرتب شاتل موبایل بدون حراج وارد بازار شد

متقاضیان برای انتخاب و خرید سیم کارت رند و مرتب شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند یا به نمایندگی‌های شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه نمایند.

فهرست نشانی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سیم کارت‌ های شاتل موبایل از طریق وب سایت و یا تماس با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠ قابل دریافت است.

بر اساس این گزارش، شماره‌های رُند شاتل موبایل همراه با بسته‌ی آغازینی شامل 1 گیگابایت اینترنت همراه یک‌ماهه، 100 دقیقه مکالمه برون‌شبکه، 100 پیامک برون‌شبکه، 1000 دقیقه مکالمه درون‌شبکه، 1000 پیامک درون‌شبکه و یک‌ماه اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا عرضه می‌شوند که علاوه بر این شماره های رند یک ستاره به همراه یک بسته 2.5 گیگابایتی اینترنت شاتل موبایل پلاس یک‌ماهه با هزینه 60 هزار تومان، شماره‌های رند و مرتب دو ستاره به همراه یک بسته 4.5 گیگابایتی اینترنت شاتل موبایل پلاس یک‌ماهه با قیمت 100 هزار تومان و شماره‌های رند سه ستاره به همراه 10 گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس یک‌ماهه با قیمت 150 هزار تومان در شرایط برابر و بدون نیاز به شرکت در فرآیند حراجی به متقاضیان عرضه می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور رایتل،در 18 و 19 آذرماه در سومین جشنواره و نمایشگاه تهران  هوشمند با پشتیبانی شرکت خدمات ارتباطی رایتل و توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برگزار خواهد شد.
حضور و پشتیبانی اپراتور رایتل از سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنند.

علاوه بر این رایتل در بخش شهر هوشمند بر تجهیزات و نرم افزارهای کاربردی و در بخش کشاورزی هوشمند به آبیاری هوشمند، گلخانه هوشمند، پرورش ماهی هوشمند توجه کرده است.

این رویداد در تاریخ 18 و 19 آذرماه در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار خواهد شد.

رایتل در این همایش و نمایشگاه برروی هوشمندسازی حوزه‌هایی چون مدیریت آب و انرژی، کشاورزی و کلانشهرها تمرکز کرده است.

در بخش حمل و نقل هوشمند توجه و تمرکز رایتل بر موقعیت‌یابی، دما و رطوبت و تشخیص ضربه است و در زمینه آب و انرژی رایتل به آلاینده‌ها، آبیاری فضای سبز و روشنایی شهری پرداخته است.

 

 

 

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری،در ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور آیتک ، این شرکت خدمات ارتباطی موفق به کسب ایزوی ارزش برند، ایزو ۱۰۶۶۸، نشان برند محبوب مشتریان و نشان بین‌المللی اعتماد مشترکین در حیطه ارتباطات گردید.
ایرانسل ایزوی ارزش برند و نشان بین المللی اعتماد مشتریان را دریافت کرد

متقاضیان جهت خرید سیم کارت همراه اول اعتباری و همچنین خرید خط 0912 می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، نشان بین المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات (TBA) و نشان برند محبوب مشتریان (PCB) بر اساس ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های چندین ماهه دبیرخانه ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور به ایرانسل اهدا شد.

ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور، شامگاه پنجم تیرماه با حضور جمشید پژویان – رییس شورای رقابت و هادی غنیمی فرد – رییس شبکه سراسری خانه‌های صنعت و معدن کشور و بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از روسا و مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

گفتنی است، پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، با ارزیابی بر اساس هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت، عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور را به ایرانسل اعطا کرده بود.

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی دکتر محمدعلی فرقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به طور رسمی اعلام نمود: به منظور پشتبانی از مشترکین و اپراتورها و توسعه کیفی و کمی خدمات از طریق ایجاد فضای رقابتی سالم، ارزیابی و رتبه‌ بندی اپراتورها به طور سالانه، از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی انجام می‌شود ، طبق ارزیابی ها و رده بندی های این سازمان اپراتورهای تلفن همراه با هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت با شاخصهای مختلف سنجیده می‌شوند.
ایرانسل عنوان اپراتور برتر را از آن خود کرد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت همراه اول و سیم کارت ایرانسل می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایند.اپراتور همراه اول جهت تسهیل خرید سیم کارت دائمی برای کسانی که تا به حال هیچ خط دائمی نداشته اند، فروش اقساطی سیم کارت را برای آنان عرضه کرده است.
کسب این موفقیت را به مشترکان عزیز، کارکنان، متخصصان، مدیران شرکتهای همکار، تمامی اعضای خانواده بزرگ ایرانسل و کلیه آحاد ملت سربلند ایران تبریک می گوییم.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: براساس این شاخصها در سال جاری، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه اول و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) رتبه دوم را در ارزیابی اپراتورهای شبکه سیار ایران کسب کرده اند.

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،معاون عملیات و مدیریت شبکه همراه اول مهندس غالب حریری در سه شنبه 25 آبان ماه 1390 همزمان با روز دوم نمایشگاه تلکام 2011 در جمع خبرنگاران افزود: در طول بازه زمانی 36 ساعته عید سعید غدیر کاربران اپراتور سیم کارت همراه اول بالغ بر 535 میلیون پیامک ارسال کرده اند.
همراه اولی ها با ارسال 535 میلیون پیامک در تبریک عید غدیر همکاری کردند

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

حریری با بیان اینکه در آینده تزدیک پایش شبکه از طریق درخواست کاربران نیز صورت خواهد گرفت گفت: هم اکنون با تمهیدات در نظر گرفته شده در کمتر از ۴۸ ساعت به مشکلات ارتباطی مشترکان پاسخ داده می شود .

 مهندس حریری با اعلام این مطلب که با همکاری شرکت NSN در حال شناسائی و رفع مشکل شبکه هستیم اظهار داشت: شبکه همراه اول در فواصل زمانی منظم بصورت آنلاین پایش می شود .
وی افزود : علاوه بر اینکه خودمان دسترسی آنلاین به شبکه داریم ،‌ این امکان را برای رگولاتوری نیز فراهم کرده ایم .

  • ۰
  • ۰

بنابر گزارشات اخیر از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل،با توجه به اختلال ایجاد شده برای کاربران اینترنت در روزهای قبل،به کلیه کابران،یک گیگابایت اینترنت رایگان اختصاص داده شد،مدت استفاده از بسته های اینترنت کاربران تمدید کرد،می توانند 10 روز بیشتر از بسته های خود استفاده نمایند.
تمدید بسته‌ها و یک گیگابایت اینترنت رایگان برای کاربران ایرانسل
علاقه مندان جهت خرید سیم کارت ایرانسل و همچنین سیم کارت رند این اپراتور می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند.

روابط عمومی ایرانسل اعلام نمود : رایتل، جهت رفاه حال کاربران خود و اطلاع رسانی دقیق، این اپراتور لیست استان‌هایی که در حال حاضر اینترنت رایتل در آن‌ها برقرار است را اعلام کرد. در صورت تمایل به خرید سیم کارت رایتل می توانید به مراکز و فروشگاه های معتبر رایتل مراجعه نمایند.

علاوه بر این، برای تمامی کاربران یک گیگابایت اینترنت هدیه رایگان در نظر گرفته شده است که با شماره گیری کد دستوری #۹۸* برای مشترکان اینترنت تلفن همراه، در دسترس قرار می‌گیرد. این هدیه برای مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت یا TD-LTE نیز از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل

من» در دسترس است.

 اگر کاربران بسته‌های اینترنتی داشته‌اند که در زمان اختلال، منقضی شده است، به تعداد روزهای قطعی اینترنت پیش از انقضای بسته، به علاوه یک روز بیشتر، می‌توانند از باقی‌مانده بسته‌های خود استفاده کنند. به عنوان مثال اگر در روز دوم اختلال، بسته مشترک تمام شده است، باقیمانده استفاده نشده بسته، پس از پایان اختلال برای ۳ روز، مجدداً فعال می‌شود.

اختلال اینترنت برای استفاده از اینترنت بین المللی از عصر روز شنبه ۲۵ آبان‌ماه آغاز شد و آن دسته از مشترکانی که قصد استفاده از محتواهایی که مصرف اینترنت بین المللی داشتند، با مشکلاتی رو به رو شدند. اتصال تدریجی و مجدد اینترنت بین الملل در شبکه ثابت (TD-LTE) از جمعه اول آذرماه و برای شبکه اینترنت همراه، از صبح یکشنبه ۳ آذرماه، از سرگرفته شد و امروز نوبت به اتصال مجدد اینترنت همراه در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور رسید.

ایرانسل در راستای تکریم حقوق مشترکان خود، با وجود اینکه اختلال خارج از اراده این اپراتور بود، همگام با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای همراهی با مشترکان خود، اقدام به تمدید مهلت استفاده از بسته‌های قبلی کرد و یک گیگابایت اینترنت رایگان، ارائه کرده است.