خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همراه اول به گفته اداره کل ارتباطات سیار ایران، به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با شعار "چشم انداز آینده دیجیتال" در یکی از رویدادهای تاثیرگذار حوزه فناوری "رویداد بین المللی جیتکس 2022" حضور دارد.

همراه اول با شعار "چشم انداز آینده دیجیتال" در رویداد بین المللی جیتکس 2022

هر سال در کشور امارات متحده عربی و در شهر دبی نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس برگزار می شود و امسال هم همراه اول در راستای گستردگی فعالیت های دانش بنیان خود و زمینه سازی برای توسعه صادرات محصولات و خدمات در قالب غرفه ای بزرگ در دو قسمت "آینده" و "سرویس های دیجیتال" در این رویداد حاضراست.

همراه اول در قسمت تخصصی سرویس های دیجیتال به موارد فناورانه ای مانند راه حل های هوشمند، خودروی متصل، لجستیک هوشمند و در قسمت تخصصی آینده تکنولوژی به ارائه موارد مرتبط با حوزه متاورس، انیمیشن و ... می پردازد.

با در نظر گرفتن این نکته که در این رویداد مبتکران، نوآوران، ایده پردازان و رهبران حوزه فناوری از سراسر جهان جمع می شوند و درباره ملاحث نوین تکنولوژی باهم به بحث و گفت و گو می پردازند، ارائه محصولات و سرویس های جدید اپراتور اول همراه کشور، علاوه بر در معرض دید قرار گرفتن عرصه بین المللی فرصتی برای شناسایی ظرفیت های پیش رو در عرصه جهانی خواهد بود .

نمایشگاه جیتکس 2022 که از 18 تا 22 مهر ماه (10 تا 14 اکتبر) قرار است در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شود، میزبانی بیش از 4000 غرفه دار از 170 کشور را به عهده دارد . هم چنین در جریان برگزاری این رویداد قرار است سخنرانی و پنل های تخصصی فشرده ای برای حاضران در نظر گرفته شود و همایش "روز فناوری ایران در جیتکس" نیز در اولین روز برگزاری این رویداد دایر شود .

در این رویداد بین المللی بیشتر از 800 استارتاپ در کنار برندهای مطرح عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور دارند و جز معدود رویدادهایی که آن ها می توانند در تعامل با بیشتر از 200 نهاد دولتی به ارائه خدمات و دستاوردهای خود بپردازند .

حاضران در این همایش به گفته رییس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران می توانند علاوه بر معرفی محصولات خود برای بازدیدکنندگان و همتایان خارجی، معرفی کسب و کار و محصولات در دایرکتوری دیجیتال، شبکه سازی با مشارکت کنندگان ایرانی و خارجی و آشنایی با رقبای خارجی، از امکانات ویژه مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی برای برگزاری ملاقات های تجاری بهره مند شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی