خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همان طور که در جریان هستید با همه گیر شدن بیماری کرونا در سطح جهان اکثر کسب و کارها فعالیت خود را به صورت آنلاین آغاز کردند. حال اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه، اپراتور ایرانسل جهت رفاه حال بیشتر و جلب رضایت کاربرانش طرح وِیژه ای برای فروش آنلاین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است . درواقع اگر مشترکین خرید را به صورت آنلاین انجام دهند هزینه ی ارسال به آنها تعلق نخواهد گرفت.

تسهیلات ویژه اپراتور ایرانسل برای خرید آنلاین سیم کارت
متقاضیانی که تمایل به خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند به مراکز و فروشگاه های آنلاین ایرانسل مراجعه کنند و سیم کارت مورد نظر انتخاب و خریداری کنند و بدون پرداخت هیچ هزینه ی سیم کارت را دریافت می کنند. سیم کارت ها از طریق شرکت پست، به نشانی خریداران ارسال می‌شود
.

هم اکنون، امکان خرید سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی، سیم کارت دائمی با پیش شماره 0900 ، سیم کارت حرفه ای، سیم کارت دانش آموزی کوشا و سیم کارت ویژه مودم اینترنت پر سرعت ثابت (TD-LTE)  از فروشگاه آنلاین ایرانسل، فراهم است.

خرید بسته‌های اینترنت ثابت و همراه، مودم اینترنت ثابت و همراه، گوشی تلفن‌همراه و نیز تجهیزات خانۀ هوشمند، شرکت در حراج سیم کارت رند ایرانسل، پرداخت قبض سیم کارت های دائمی و نیز خرید شارژ برای سیم کارت اعتباری، از جمله دیگر امکاناتی است که در فروشگاه آنلاین ایرانسل، نخستین ارائه دهنده 5G  و دارندۀ رکورد سرعت اینترنت در ایران، در دسترس قرار گرفته است.

این اپراتور پیش از این، از مشترکینی که سیم کارت ایرانسل خود را به صورت آنلاین خریداری می کردند 295 هزار ریال هزینه ارسال دریافت می کرد که در حال حاضر طی مدت زمان اجرای این طرح ارسال سیم کارت رایگان خواهد بود.

 

  • ۰
  • ۰

طبق اطلاعات منتشر شده، ویوو و برند زیر مجموعه آن iQOO، در حال آماده سازی گوشی های هوشمند جدید در چین هستند. اینطور که پیداست این کمپانی به زودی این محصولات را که شامل، ویوو S12، ویوو S12 پرو و Neo5 SE و Neo5s معرفی خواهد کرد. احتمالا این دستگاه ها با تراشه ی اسنپدراگون 778G  و iQOO با دایمنسیتی ۱۲۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می شوند و هر دو مدل ممکن است از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کنند.

مشخصات کلیدی گوشی‌های جدید iQOO، ویوو S12 و ویوو S12 پرو منتشر شد
براساس اطلاعات منتشر شده، ویوو S12 و ویوو S12 پرو به تراشه‌ی اسنپدراگون 778G مجهز خواهند شد و این دستگاه‌ها از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی خواهند کرد. اعتقاد بر این است که گوشی‌های ویوو با شماره‌مدل V2162A و V2163A که اخیرا توسط وب‌سایت‌های گواهی 3C و TENAA تأیید شده‌اند، احتمالا بانام S12 و S12 پرو عرضه می‌شوند. به‌یاد داشته باشید مدل‌های قبلی، ویوو S10 و S10 پرو از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۱۰۰ بهره می‌بردند و از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کردند.

انتظار می‌رود S12 در پنل پشت از دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسل و در پنل جلو از دوربین ۸ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی بهره ببرد. مدل پرو نیز دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسل را میزبانی خواهد کرد. سری جدید S احتمالا با جدیدترین رابط کاربری OriginOS Ocean اجرا خواهد شد. طبق گزارش‌های قبل، S12 پرو به صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی بالا و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد. صفحه‌نمایش S12 پرو دارای لبه‌های خمیده خواهد بود، درحالی‌که S12 احتمالا صفحه‌نمایش تخت خواهد داشت.

به‌نقل ازگیزموچاینا، ویوو (Vivo) و برند زیرمجموعه‌ی آن ، درحال آماده‌شدن برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدید در چین هستند. انتظار می‌رود ویوو به‌زودی تاریخ عرضه سری گوشی‌های هوشمند سری S12 خود را اعلام کند و از طرفی دیگری احتمالا iQOO نیز به‌زودی از دستگاه‌های برند Neo رونمایی خواهد کرد. آخرین پست ویبو توسط افشاگر مشهور، Digital Chat Station  نشان می‌دهد که این گوشی‌های هوشمند احتمالا به‌زودی در بازار چین عرضه خواهند شد.

گوشی‌های iQOO آینده با نام‌های Neo5 SE و Neo5s نام‌گذاری شده‌اند. به‌نظر می‌رسد این دستگاه‌ها احتمالا به‌ترتیب با تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه شوند و هر دو مدل ممکن است از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کنند. انتظار می‌رود گوشی ویوو Vivo و iQOO به‌صورت پیش‌فرض دارای جدید‌ترین رابط کاربری OriginOS Ocean باشند.

  • ۰
  • ۰

طبق اطلاعات فاش شده یکی از منابع آگاه، غول فناوری چین (هواوی) در حال کار بر روی لپ تاپ جدید با نام Qingyun L420 است. اوایل سال جاریQingyun L410  روانه ی بازار شد. این دستگاه از نظر طراحی مشابه میت بوک 14 است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح ۲K، تراشه ۷ نانومتری کرین ۹۹۰ است که از سیستم عامل یونیتی پشتیبانی می کند.

هواوی احتمالا از لپ‌تاپ جدیدی با تراشه کرین 9006C رونمایی خواهد کرد
طبق اطلاعات فاش شده، لپ تاپ هواوی جدید
Qingyun L420 از یک باتری ۵۶ وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی از طریق درگاه USB-C بهره می‌برد. از جمله پورت‌های دیگر آن می‌توان به USB-A و یک پورت USB-C به همراه HDMI، درگاه mini RJ-45 و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. درباره زمان عرضه و قیمت احتمالی آن هنوز چیزی مشخص نشده است.

غول فناوری چین، اولین لپ‌تاپ مبتنی بر معماری ARM خود یعنی را اوایل سال جاری روانه بازار کرده بود که طراحی مشابه میت بوک ۱۴ داشت. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۱۴ اینچی با وضوح ۲K، تراشه ۷ نانومتری کرین ۹۹۰ و پشتیبانی از سیستم عامل یونیتی اشاره کرد. اکنون ظاهرا جانشین این لپ‌تاپ در دست ساخت است و اولین دستگاه با پردازنده کرین ۹۰۰۶C خواهد بود.

لپ‌تاپ آینده هواوی احتمالا از یک نمایشگر ۱۴ اینچی با وضوح ۲K بهره خواهد برد و بدنه آن از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته می‌شود. حداکثر ضخامت آن ۱۵.۹ میلی‌متر و وزن آن نیز تنها ۱.۴۵ کیلوگرم عنوان شده. به عبارت دیگر، هواوی در حال توسعه یک محصول سبک وزن برای مصارف تجاری است.

این تراشه بر اساس لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته شده و دارای هشت هسته خواهد بود. فرکانس هسته‌های آن می‌تواند به ۳.۱۳ گیگاهرتز برسد و حتی دارای یک کارت گرافیک یکپارچه خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که تراشه جدید از نظر عملکرد نسبت به نسل قبلی بهبود می‌یابد و بهره‌وری انرژی بالاتری خواهد داشت.

در بخش رم نیز هواوی از ۸ گیگابایت رم LPDDR5 به همراه ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. نکته قابل توجه دیگر اینکه لپ‌تاپ هواوی از دو سیستم عامل مختلف یونیتی و کربال پشتیبانی خواهد کرد.

  • ۰
  • ۰

مدتی است گزارشات و شایعات مختلفی در مورد گوشی های سری شیائومی 12 منتشر شده است و برخی از مشخصات و ویژگی های آن نیز مشخص شده است. اینطور که پیداست یک عضو جدید قرار است به این خانواده اضافه شود. به تازگی برخی منابع آکاه در صنعت گوشی تلفن همراه اعلام کرده است گوشی جدید با نام شیائومی 12 ایکس (Xiaomi 12X) در فهرست گواهینامه IMEI دیده شده است این گوشی شیائومی که فعلاً با کد Psyche و شماره مدل 2112123AG شناخته می شود، به احتمال زیادی همراه با مدل های دیگر شیائومی 12 معرفی خواهد شد. امروز گزارشی در مورد مشخصات دوربین اصلی شیائومی 12 اولترا و احتمال عرضه یک نسخه پیشرفته تر از این مدل با نام Xiaomi 12 Ultra Enhanced Edition  منتشر شده است.

انتشار جزئیاتی بیشتر از شیائومی 12 اولترا و یک مدل جدید با نام شیائومی 12 ایکس
همچنین انتظار می‌رود که این مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون
870 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی باشد. در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که از شیائومی 12 ایکس در ست می‌باشد، اما مطمئناً با نزدیک‌تر شدن به سال 2022 و رویداد معرفی سری شیائومی 12 که در سه ماهه اول سال آتی خواهد بود، بر حجم اطلاعات فاش شده از این گوشی نیز افزوده خواهد شد.گفته می‌شود که شیائومی 12 ایکس یک نمایشگر امولد 6.28 اینچی با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد داشت. این اندازه نمایشگر، شیائومی 12 ایکس را به یکی از کوچکترین گوشی‌های هوشمند شیائومی در سال‌های اخیر تبدیل می‌کند.

اما در خبری دیگر از این سری پرچمدار، امروز گزارشی در خصوص مشخصات دوربین اصلی شیائومی 12 اولترا و احتمال عرضه یک نسخه پیشرفته‌تر از این مدل با نام Xiaomi 12 Ultra Enhanced Edition منتشر شده است.

موضوع از این قرار است که اخیراً دو اسم رمز Thor و Loki در کدهای منبع MIUI شیائومی شناسایی شده که ظاهراً اولی متعلق به شیائومی 12 اولترا و دومی هم مربوط به یک نسخه پیشرفته از همین مدل است. مطابق انتظار هر دو دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 gen1 عنوان شده‌اند که در حال حاضر با نام اسنپدراگون 898 نیز شناخته می‌شود.

حدس ما این است که حداقل یکی از این سنسورهای کمکی مجهز به لنز اولتراواید بوده و حداکثر میزان بزرگنمایی نیز برای عکس‌ها 120 برابر خواهد بود (درست مانند شیائومی 11 اولترا). البته، در حالت فیلم‌برداری دسترسی به این حجم از بزرگنمایی بسیار بعید است و احتمالاً به زوم 15 برابر محدود خواهد بود. نسل جدید اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز از دیگر مشخصاتی است که برای شیائومی 12 اولترا ذکر شده، اما هنوز مزایای دقیق آن مشخص نیست.در زمینه دوربین هم به استفاده از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ اشاره شده و این سنسور اصلی با سه واحد 48 مگاپیکسلی دیگر همراه خواهد بود.

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده، به نظر می رسد کمپانی هواوی قصد دارد گوشی جدیدی با نام گوشی نوا 8 اس ای را با پردازنده ای جدید دوباره در چین معرفی و روانه بازار کند. این گوشی سومین مدل این برند پس از نوا ۸ اس ای نسخه  Youth، نوا ۸ اس‌ای 5Gv  مجهز به تراشه ی دایمنسیتی ۷۲۰ و نوا ۸ اس‌ ای 5G  مجهز به تراشه ی دایمنسیتی 800U  است و در ادامه به مشخصات دیگر می پردازیم.

نوا 8 اس ای 4G هواوی با دوربین چهارگانه و شارژ سریع ۶۶ وات معرفی شد
مشخصات و ویژگی‌های هواوی نوا
۸ اس‌ای

در قسمت جلویی گوشی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است و پنل پشتی آن را دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سنجش‌عمق ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

نوا ۸ اس‌ای 4G به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی OLED با بریدگی قطره‌ای، رزولوشن Full HD‌پلاس (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)، تراکم پیکسلی 403ppi، طیف رنگی گسترده DCI-P3 و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش مجهز است.

نوا ۸ اس‌ای 4G دارای باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور می‌توان به سیستم دفع گرما، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵٫۱، GPS، پورت USB-C اشاره کرد. در نهایت، ضخامت این گوشی ۷٫۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است.

نوا ۸ اس‌ای 4G در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای و آبی با قیمت ۲۰۹۹ یوآن (۳۲۸ دلار) در چین فروخته می‌شود. تراشه‌ی کرین 710A قدرت سخت‌افزاری نوا ۸ اس‌ای 4G را تأمین می‌کند که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است. این گوشی از کارت microSD پشتیبانی نمی‌کند و در بخش نرم‌افزار، سیستم‌عامل HarmonyOS 2 به‌صورت پیش‌فرض وجود دارد.

  • ۰
  • ۰

مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گوشی های سری آنر 60 در وب سایت تاییدیه 3C دریافت کرده است اما به تازگی این کمپانی در شبکه اجتماعی چینی Weibo، علاوه بر انتشار تیزری برای معرفی این سری تاریخ رسمی عرضه این گوشی های را مشخص کرد.

تاریخ رسمی رونمایی سری آنر 60 مشخص شد
گوشی‌های سری آنر 60 با گوشی‌های سری
Reno7 اوپو رقابت خواهند کرد و با اینکه هنوز جزئیات کامل گوشی‌های سری آنر 60 منتشر نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که این سری هم در همین مدل‌ها، آنر 60، آنر 60 پرو، آنر 60 SE معرفی خواهد شد.

به گزارش گیزموچاینا ، در تیزر ویدیویی منتشر شده رنگ‌بندی سری آنر 60 از آسمانی پرستاره الهام گرفته شده و به نظر می‌رسد که مانند گوشی آنر 50، این سری هم دوربینی دوگانه داشته باشند سری آنر 50 این شرکت ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) در چین عرضه شد که شامل سه مدل آنر 50، آنر 50 پرو و آنر 50SE  بود.

طبق اطلاعاتی که تا این لحظه به دست آمده، احتمالا مدل‌ وانیلا و پروی سری آنر 60 از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کنند و مدل SE این سری نیز با ظرفیت شارژ ۴۰ واتی عرضه می‌شود.

گوشی‌های سری آنر 50 با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ جی به بازار عرضه شده بودند و حالا انتظار می‌رود که در سری آنر 60، از تراشه‌های جدیدتر و قدرتمندتر کوالکام استفاده شده باشد.

با توجه به اینکه چندین گوشی آنر با شماره مدل GIA-AN00، ELZ-AN00، TNA-AN00، ANY-AN00 و LSA-AN00 در وب‌سایت گواهی 3C  فهرست شده‌اند، این احتمال وجود دارد که دو گوشی از این گوشی‌ها با نام‌ آنر 60 و آنر 60 پرو در بازار چین عرضه شوند.