خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با برگزاری مراسم افتتاحیه، دوره تابستانه کارآموزی همراه اول شروع شد و از نفرات برگزیده دوره قبلی نیز تجلیل شد.

بنابر خبرهای منتشر شده، مراسم افتتاحیه دوره تابستانه کارآموزی همراه اول در روز دوشنبه 20 تیر 1401 برگزار شد. حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول، جعفر بلوک آذری معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی اپراتور اول، علی اکبر حکمتی کیا مدیر آکادمی همراه و همچنین منتخبان فرآیند جذب در دوره جدید کارآموزی همراه اول در این مراسم حضور داشتند. این افتتاحیه در ساختمان برگزار شد.
دوره تابستانه کارآموزی همراه اول شروع شد

قائم مقام همراه اول حمید بهروزی  در این مراسم به برگزیدگان خیر مقدم گفت و بر جایگاه همراه اول در اکو سیستم دیجیتال کشور تاکید کرد. وی به وظایف مهمی که این اپراتور در توسعه سرویس های دیجیتال برعهده دارد اشاره کرد و در ادامه افزود: نقش اپراتور اول تلفن همراه کشور و اتفاقات بزرگی که در ساختار آن و شرکت های تابعه انجام می پذیرد را شرح داد.

بهروزی با اشاره به آمار و ارقام در حوزه درآمد عملیاتی، میزان سرمایه گذاری های شرکت، سود ناخالص، تعداد مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول و موارد آماری دیگر و همچنین رویکرد مدیریت همراه اول از دوسال گذشته تا به حال اظهار کرد: در این رویکرد تمرکز بر توسعه سرویس های دیجیتال و اتکا بر توان داخلی و بومی سازی، مجموعه همراه اول را راهبری می کند و در نهایت به اهمیت مقوله نیروی انسانی و همچنین فرآیند توانمندسازی  کار آموزان و جذب نیروی نخبه و مستعد دانشگاهی پرداخت.

بلوک آذری، معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی همراه اول نیز درادامه این مراسم ساختار سازمانی، ماموریت، چشم انداز و ارزش های سازمانی اپراتور همراه اول مرور کرد و پروژه های جدید این سازمان را به طور کامل شرح داد.

وی در ادامه  اشاره ای به پروژه های موتور جستجوگر ذره بین، روبیکا و شاد نیز داشت و به اهمیت این پروژه ها و ارزش آفرینی که برای کشور داشته اند، پرداخت و در پایان نیز بزرگترین شرکت های گروه همراه اول نظیر نقش اول کیفیت ناک، همراه کسب و کار هوشمند ایبیکام و حرکت اول را معرفی کرد.

سیدمحمد میرکاظمیان، مدیر واحد کارآموزی آکادمی همراه نیز در این مراسم طی سخنانی آمارهایی از دوره های گذشته، این دوره و تشریح فرآیندهای اجرایی کارآموزی ارائه کرد. وی گفت: در سه دوره گذشته کارآموزی، جمعا 170 موقعیت کارآموزی در خانواده همراه اول به تربیت و مهارت افزایی کارآموزان مبادرت ورزیدند. در دوره فعلی آکادمی همراه نیز 60 کارآموز به صورت نهایی وارد فرآیند عملیاتی شده اند.

میرکاظمیان افزود: این افراد از میان حدود 7,000 درخواست شغلی پس از آزمون اینترنتی، بررسی رزومه و مصاحبه تخصصی برگزیده شده اند و فرآیند کارآموزی برگزیدگان از امروز به صورت رسمی به مدت چهارماه آغاز می شود.

وی گفت طبق آماری که بدست آمده ، در دوره های گذشته حدود 50 درصد افراد به طور متوسط پس از پایان دوره کارآموزی جذب خانواده همراه اول شده اند. فرآیند یکپارچه کارآموزی سازمانی آکادمی همراه نیز که در قالب سه فاز اجرا می شود، شامل چهار مرحله شناسایی، ارزیابی، آموزش و اجتماعی پذیری است که فاز نخست به آموزش، فاز دوم به نظارت حین انجام وظیفه و فاز سوم نیز به تفویض و بهره برداری می پردازد. لازم به ذکر است، در پایان این رویداد از مربیان تخصصی، تسهیلگران و کارآموزان برگزیده دوره سوم کارآموزی آکادمی همراه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

  • ۰
  • ۰

در پی وقوع زلزله های 6 ریشتری 11 تیر ماه در استان هرمزگان، شبکه رایتل در استان هرمزگان پایدار و نرمال است و در حال خدمت رسانی به مشترکین دائمی و اعتباری خود است.

رایتل سومین اپراتور تلفن همراه و خدمات دیجیتال ایران است که سیم کارت های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را پشتیبانی می کند. این اپراتور همواره در تلاش بوده است تا در کنار فراهم نمودن زیرساخت و راه های ارتباطی با کیفیت، مدرن و ارزان، خدمات نوینی را به مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه دهد.
برقراری شبکه ارتباطی رایتل در مناطق زلزله زده هرمزگان

طبق گزارشات روابط عمومی رایتل، زلزله ۶.۱ ریشتری ساعت ۲:۰۲ بامداد روز شنبه یازدهم تیرماه 1401، بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند. این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داد و در شهر بندرعباس هم احساس شد.

شبکه ارتباطی رایتل در مناطق زلزله زده استان هرمزگان برقرار است. این در حالی است که متاسفانه خسارت‌های زیادی به واحدهای مسکونی و زیرساخت‌ها در مسیر بندرلنگه - بندرخمیر وارد شده و روستای سایه خوش بیشترین آسیب را از زلزله دیده است.

بر اساس گزارشات، در پی وقوع زلزله‌های 6 ریشتری 11 تیر ماه در استان هرمزگان، شبکه تلفن همراه رایتل پایدار است و در حال حاضر این اپراتور در حال سرویس دهی به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در این استان است.

  • ۰
  • ۰

با شروع فصل تابستان و استفاده از اینترنت به منظور سرگرمی و ارتباطات بیشتر افراد با یکدیگر سومین اپراتور کشور (رایتل) 100 گیگابایت اینترنت برای مشترکین دائمی و اعتباری در نظر گرفته است. این هدایا به صورت تصادفی  اختصاص داده می شود و مهلت استفاده از تمامی بسته ها 24 ساعت است.

100 گیگابایت اینترنت رایگان رایتل
رایتل سومین اپراتور تلفن همراه و خدمات دیجیتال ایران است که سیم کارت های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را پشتیبانی می کند. بر اساس گزارشات روابط عمومی رایتل، این اپراتور به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین اعلام کرده است رایتلی ها ی توانند یک روز در هرهفته از طریق طرح روزهای رایتلی، هدایای جذابی را دریافت کنند.

طبق گزارشات رایتل، با شروع تابستان سقف اینترنت هدیه این طرح از 30 گیگابایت به 100 گیگابایت افزایش یافت. بنابراین کلیه مشترکین می‌توانند هر هفته با ورود به اپلیکیشن رایتل من از 200 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنند. این هدایا به صورت تصادفی اختصاص داده می‌شود و مهلت استفاده از تمامی بسته‌ها 24 ساعت است.

یکی از نکات مهم و اصلی برای دریافت هدیه روزهای رایتلی، لازم است که سیم کارت رایتل شما فعال باشد. اگر سیم کارت دائمی شما به دلیل بدهی و سیم کارت اعتباری شما به دلیل عدم وجود اعتبار ریالی مسدود شده باشد با پرداخت بدهی یا خرید شارژ، نسبت به فعالسازی سیم کارت اقدام کنید. هر شماره در طول هفته فقط به یک هدیه می‌تواند دسترسی داشته باشد، و تا زمان منقضی شدن آن بسته هدیه دریافتی امکان دریافت بسته دیگری ندارد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید سیم کارت های دائمی واعتباری رایتل می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمایند و نسبت به خرید خود اقدام کنند.

مشترکین برای دریافت هدیه می توانند به اپلیکشن رایتل من مراجعه کنند. این اپلیکیشن خدماتی نظیر خرید بسته اینترنت، خرید شارژ، آگاهی از مانده بسته اینترنت و جدیدترین طرح ها، پرداخت صورت حساب، مشاهده نواحی تحت پوشش و غیره را در اختیار کاربران قرار داده است.

  • ۰
  • ۰

زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر حوالی بندر مقام در استان هرمزگان را لرزاند. شبکه همراه اول در این استان پایدار و نرمال است.

همان طور که می دانید همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است. این شرکت در حال حاضر از بیشترین تعداد مشترک در کشور برخوردار است. این اپراتورهمواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات رضایت مشترکین خود را جلب کند. بنابر گزارشات روابط عمومی همراه اول، در پی وقوع زمین لرزه ای با شدت 5.2 ریشتر در ساعت 1:40 دقیقه بامداد 1 تیرماه 1401، در حوالی بندر مقام در استان هرمزگان، آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور وارد نشده است و در حال حاضر این اپراتور در حال سرویس دهی به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در این استان است.
وضعیت نرمال شبکه همراه اول در طی وقوع زلزله های هرمزگان

طبق اطلاعات منتشر شده، دقایقی بعد از وقوع زلزله، اپراتور همراه اول کارشناسان فنی خود را برای بررسی وضعیت شبکه این اپراتور به مناطق زلزله زده فرستاد که بررسی ها نشان می دهد این زلزله هیچ آسیبی به این شبکه وارد نکرده است و اکنون ترافیک شبکه در مناطق زلزله زده روان و بدون اختلال است. کانون زمین لرزه 5.2 ریشتری در عمق ۲۳ کیلومتری بندر مقام و ۲۷ کیلومتری پارسیان و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین گزارش شده است.

 همراه اول به دلیل برخوداری از شبکه گسترده در سراسر کشور آماده است همچون سال های گذشته از طریق رومینگ ملی از مشترکین دائمی و اعتباری سایر اپراتورها در این مناطق نیز میزبانی می کند.