خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بر اساس اطلاعات منتشر شد از سوی وب سایت جی اس ام آرنا، کمپانی سامسونگ تا به حال خانواده ی سری M را با باتری حجیمی روانه ی بازار کرده است. اکنون مدل دیگری از سری M را قرار است به بازار عرضه کند. بر اساس فهرست جدید آژانس صدور گواهینامه DEKRA، جزئیاتی از مدل بعدی سری گلکسی سامسونگ منتشر شده که احتمالا گلکسی M32 نام دارد. در این فهرست، به باتری ۵،۸۳۰ میلی‌آمپر‌ساعتی این گوشی اشاره شده که باید به ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر تبدیل شود.

گلکسی M32 احتمالا گوشی بعدی سری M سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر خواهد بود

هنوز اطلاعات زیادی از این محصول دردسترس نیست؛ اما طبق گمانه‌زنی‌ها انتظار داریم M32 مشابه گلکسی A32 از صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی امولد و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره ببرد. با داشتن چنین مشخصاتی در گوشی‌های خانواده‌ی M سامسونگ، انتظار می‌رود این محصول با قیمت مناسب و طراحی متفاوت به بازار عرضه شود.شماره‌‌مدل باتری این گوشی EB-BM325ABN است که ارتباطش با گلکسی M32 را نشان می‌دهد.

  • ۰
  • ۰

طبق اطلاعات منتشر شده، کمپانی اپل در رویداد بهاری خود که در روز سه شنبه برکزار می شود، قرار است از محصولات جدیدش رونمایی کند درواقع یکی از آنها ایرتگ خواهد بود و تا این لحظه اخبار زیادی از این محصول منتشرشده است اما در جدیدترین بروزرسانی مربوط به این دستگاه، عنوان شده که آی مک های جدید از تراشه ۱۲ هسته‌ای مبتنی برM1 بهره خواهند برد.
شایعه: آی‌ مک اپل با ظاهری جدید و تراشه M1، به‌زودی معرفی خواهد شد.

آخرین باری که  اپل طراحی کامپیوترهای آی‌مک را عوض کرد، سال ۲۰۱۲ بود؛ البته در طول این سال‌ها آی‌مک پرو را در رنگ‌های متنوع راهی بازار کرده است.

طراحی آی‌مک‌های فعلی ۱۰ سال پیش انجام شده است و به همین دلیل نیاز به یک طراحی مجدد دارند. به گزارش Ubergizmo ، آی‌مک ۲۱٫۵ اینچی اکنون با کمبود منابع مواجه شده است و از طرف دیگر، اپل قصد دارد مدل جدیدی از این محصول راهی بازار کند.

اگر این شایعات صحت داشته باشند، اپل روز سه‌شنبه ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران، آی‌مک بعدی را در کنار محصولات دیگر معرفی می‌کند؛ اما فعلا باید منتظر اخبار رسمی بمانیم و شاید خبری از عرضه مدل جدید آی‌مک نباشد.

طبق شایعات جدیدتر، اپل در این مراسم قصد دارد آی‌مک بعدی را هم معرفی کند. گفته می‌شود اپل آی‌مک را با ظاهری جدید و مجهز به تراشه M1 معرفی خواهد کرد .

  • ۰
  • ۰

زمانی که کمپانی هواوی توسط دولت ایالات متحده تحریم شد استفاده از نسخه تجاری سیستم عامل اندروید و سرویس های گوگل منع شد. درواقع این موضوع باعث شد این کمپانی به فکر استفاده از سیستم عامل اختصاصی هارمونیHarmonyOS  بیفتد. حال اخیرا گزارشی از سوی وب سایت جی اس ام آرنا منتشر شده است مبنی براینکه این کمپانی موفق شده است نظر ۲۰ کمپانی تولید کننده ی سخت افزار و ۲۸۰ کمپانی توسعه دهنده ی نرم افزار را جلب کند تا مشغول کار روی دستگاه‌های هارمونی او اس شوند.
HarmonyOS هواوی امسال روی ۳۰۰ میلیون دستگاه نصب خواهد شد.

وانگ چنگ‌لو، مدیر بخش نرم‌افزارهای تجاری مصرفی هواوی، می‌گوید هارمونی او اس به‌گونه‌ای ساخته شده که دستگاه‌های مختلف را متحد کند و صرفا محدود به گوشی هوشمند و تلویزیون هوشمند نیست. هواوی می‌‌گوید هارمونی او اس ذات همگانی و عمومی دارد. شرکت چینی پیش‌تر تأیید کرده که شماری از دستگاه‌هایش را به هارمونی او اس به‌روزرسانی می‌کند؛ اما فعلا نقشه‌ی راه کاملی ارائه نداده است

هواوی می‌گوید برنامه‌ریزی کرده است تا تعداد دستگاه‌های مجهز به هارمونی او اس را در سال جاری میلادی به ۳۰۰ میلیون واحد برساند. ۱۰۰ میلیون واحد از این دستگاه‌ها به‌صورت پیش‌فرض با هارمونی او اس در دسترس قرار خواهند گرفت.

  • ۰
  • ۰

طبق اطلاعات منتشر شده، کمپانی سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که سه لپ تاپ جدید به نام های گلکسی بوک پرو، گلکسی بوک پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک گو را برای عرضه در سال آینده میلادی آماده کرده است. این سه دستگاه حالا از مراجع مختلفی مثل FCC مجوز گرفته‌اند و اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شده. افزون بر این،  به نظر می رسد که زمان زیادی تا رونمایی آن‌ها باقی نمانده است.

سه لپ‌تاپ جدید سامسونگ با دریافت تاییدیه یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شدند
هر دو دستگاه احتمالا با نسل یازدهم پردازنده اینتل
Core i3/i5/i7، پردازنده گرافیکی اینتل Iris Xe، رم LPDDR4x و حافظه داخلی SSD به بازار می‌آیند. البته نسخه ۱۵.۶ اینچی گلکسی بوک پرو مدلی با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX450 هم دارد. این لپ‌تاپ در نسخه‌های وای‌فای و LTE عرضه می‌شود، در حالی که مدل ۳۶۰ به جای مدل LTE مدل ۵G خواهد داشت. طبق شایعات قبلی، هر دو لپ‌تاپ از درگاه تاندربولت ۴ و سایر قابلیت‌های انحصاری سامسونگ مثل SmartThings و DeX برخوردارند.

گلکسی بوک گو تاکنون با دو شماره مدل NP340XLA و NP345XLA از مرجع FCC و بلوتوث SIG تاییدیه گرفته است اسناد منتشر شده نشان می‌دهد که این لپ‌تاپ مبتنی بر آرم از قابلیت‌هایی مثل وای‌فای دو بانده b/g/n/ac، بلوتوث ۵.۱، شارژر ۳۴.۵ واتی و LTE پشتیبانی می‌کند.

گلکسی بوک پرو

گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ از مرجع SafetyKorea مجوز گرفته اند اسناد این مرجع تصاویر زنده‌ای را از این دو دستگاه منتشر کرده که در آن‌ها گلکسی بوک پرو با رنگ سفید و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ با رنگ نقره‌ای دیده می‌شود. این محصولات در دو نسخه ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی معرفی می‌شوند. گلکسی بوک پرو ۳۶۰ یک لولای ۳۶۰ درجه‌ای خواهد داشت تا فرم فکتور این لپ‌تاپ را تبدیل‌پذیر کند.

در شایعات قبلی گفته شده بود که گلکسی بوک گو نمایشگری ۱۴ اینچی با رزولوشن Full HD، نسخه خانگی ویندوز ۱۰، نسل بعدی اسنپدراگون ۷c/8cx، چهار یا هشت گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. البته این دستگاه از درگاه کارت حافظه microSD هم بهره می‌برد.

  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید کمپانی آنر چندی پیش از زیر مجموعه هواوی خارج شده است و در حال حاضرفعالیت های خود را به طور مستقل شروع کرده است، این کمپانی هنوز گوشی پرچمدار جدیدی را معرفی نکرده است، اما گزارشات اخیر نشان می دهد این کمپانی قرار است به زوی محصول جدیدی را به بازارموبایل معرفی نماید. اگر این گزارشات درست باشد احتمال می رود تیر یا مرداد 1400 از این پرچمدار رونمایی کند.
پرچمدار بعدی آنر با اسنپدراگون ۸۸۸ در تابستان ۱۴۰۰ معرفی می‌شود

مدیرعامل آنر، ژائو مینگ در ماه دسامبر ۲۰۲۰ به طرفداران این برند اعلام کرد که آن‌ها در آینده پرچمدارهای جدیدی معرفی می‌کنند و مثل هواوی محصولاتی در حد سری میت و سری P خواهند داشت. از آن‌جایی که آنر حالا یک برند مستقل است، آن‌ها می‌توانند با شرکت‌هایی همکاری داشته باشند که به خاطر تحریم‌های آمریکا علیه هواوی از دسترس‌شان خارج بود و نمی‌توانستند از فناوری‌ها و قطعات آن‌ها استفاده کنند. آمریکا در ماه مه ۲۰۱۹ هواوی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

این شرکت به‌طور همزمان مشغول کار روی محصولات مختلفی است و احتمالا یک موبایل تاشو، چند میان رده و یک تبلت پرچمدار را هم در دست تولید دارد.

اگر گزارش های جدید واصله از چین درست باشد، انتظار می‌رود که برند آنر در ماه ژوئیه (برابر با تیر و مرداد ۱۴۰۰) از پرچمدار جدیدش رونمایی کند. این محصول احتمالا تلفن هوشمندی از سری آنر مجیک خواهد بود. گفته شده که این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند ولی فعلا هیچ اطلاعات دیگری درباره مشخصات آن در دسترس نیست.

با توجه به این که هنوز ۳ الی ۴ ماه دیگر با زمان رونمایی از این گوشی فاصله داریم، احتمالا در ماه‌ها و هفته‌های پیش رو گزارش‌های بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

پیش‌تر در گزارش‌ها اعلام شده بود که آنر مذاکره با شرکت‌هایی مانند کوالکام و مدیاتک را شروع کرده است تا از چیپست‌های این دو شرکت در محصولات آتی خود استفاده کند. این شرکت همچنین در حال گفتگو با گوگل برای دریافت GMS یا «خدمات موبایلی گوگل» است. از اقدامات آنر پس از جدایی از هواوی می‌توانیم به افتتاح فروشگاه آنلاین Honor Mall و چندین فروشگاه آفلاین جدید اشاره کنیم.