خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

قطعا برای شما هم پیش آمده گوشی تلفن همراه شما از دسترس خارج شده و یا باطری آن به اتمام رسیده و خاموش شده است، همین موضوع باعث نگرانی شما شده است، با فعال کردن سرویس تماس از دست رفته رایتل، تمامی تماس های ناموفق همراه با زمان و تاریخ دقیق برایتان پیامک می شود و در زمان مناسب می توانیم با تماس گیرنده ارتباط بگیریم.
!با رایتل هیچ تماسی را از دست ندین!

همان طور که می دانید رایتل سومین اپراتور تلفن همراه و خدمات دیجیتال کشورمان است که سیم کارت های 4G ، 3G را پشتیبانی می کند. درواقع یکی از محبوب ترین اپراتورهایی است که این روزها اکثر افراد از این اپراتور برای مکالمه، دیتا، پیامک و غیره از آن استفاده می کنند.

 این سرویس تحت عنوان سرویس تماس از دست رفته، همیشه و در همه حال، حتی زمانی که گوشی شما خاموش شده باشد، دسترسی به شبکه نداشته باشد یا مشترک در حال مکالمه باشد ، تماس های دریافتی در سامانه تماس های از دست رفته رایتل ذخیره می شود و به محض روشن کردن گوشی و یا قرار گرفتن مشترک در محدود پوشش دهی از طریق ارسال پیامک؛ شماره تماس دریافتی، تعداد تماس، زمان و تاریخ دقیق را به اطلاع مشترک می رساند.

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هریک از ما رخ بدهد، عدم دریافت پیامک شماره های از دست رفته است که ممکن است بنابر دلایلی این سرویس برای ما فعال نباشد، برای بررسی وضعیت خط خود VIEW MCA را به سر شماره 2020 پیامک کنید. اپراتور رایتل موقعیت شما را بررسی کرده و با ارسال پیامک نتیجه را اعلام می کند. در صورتی که پیام از دست رفته برایتان غیر فعال شده باشد می توانید از چند روش زیر برای فعالسازی این سرویس اقدام کنید:

1.     مراجعه به اپلیکیشن کاربردی رایتل من

2.     مراجعه به سامانه رایتل من

3.     با استفاده از کد دستوری  # 130 *  ( ستاره 130 مربع )

4.     با استفاده از سامانه پیام کوتاه 2020

کدهای تعریف شده جهت تنظیمات در سامانه پیام کوتاه 2020 به شرح ذیل می باشد:

شرح عملکرد

کد تعریف شده در سامانه 2020

مشاهده وضعیت فعلی

VIEW MCA

فعال سازی سرویس

ON MCA

غیر فعال سازی سرویس

OFF MCA

راهنما

HELP MCA

 شرایط و نکات مهم:

·        این سرویس به صورت پیش فرض برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری رایتل فعال می باشد و نیاز به فعال سازی مجدد ندارد.

·        استفاده از خدمات این سرویس برای همه مشترکین رایگان بوده و هیچ گونه هزینه ای بابت فعال سازی، غیر فعال سازی و پیامک های سرویس برای مشترک در نظر گرفته نمی شود.

·        پیامک اطلاع رسانی رایتل شامل زمان و جزئیات تماس از دست رفته می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی