خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اپراتور شاتل موبایل با هدف کاهش هزینه های مشترکین، در طرح جدید خود بسته های ترکیبی تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک را ارائه کرده است.
شاتل موبایل نخستین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه و همچنین ارائه کننده خدمات نسل چهارم شبکه همراه (
TD-LTE) در ایران است. طبق گزارشات، این اپراتور در حال حاضر متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنتی را در اختیار مشترکین خود  قرار داده است. بسته های اینترنت شاتل موبایل در دسته بندی های ساعتی، روزانه، سه روزه، هفتگی، ۱۵ روزه، یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه و همچنین بسته های ترکیبی شاتل موبایل شامل اینترنت، مکالمه و پیامک، که مشترکین می توانند از طریق کد دستوری #۲*۱*، وبسایت شاتل موبایل، سیستم مدیریت اینترنتی حساب و اپلیکیشن «شاتل موبایل من» نسبت به خرید آن اقدام کنند.
شاتل موبایل بسته های پرحجم اینترنت همراه خود را معرفی کرد

بر اساس گزارشات روابط عمومی شاتل موبایل بسته های جدید اینترنت همراه این اپراتور با اعتبار زمانی ۳۰ روزه شامل بسته ۲۰ گیگابایت به مبلغ ۶۵ هزار تومان، بسته ۴۰ گیگابایت به مبلغ ۹۸ هزار تومان، و بسته ۷۰ گیگابایت به مبلغ ۲۱۰ هزار تومان است که با هدف ایجاد تنوع بیشتر در بسته ها و انتخاب های مقرون به صرفه تر بسته ها و انتخاب های مقرون به صرفه تر، در دسترس مشترکین سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل قرار گرفته است.

این اپراتور با هدف کاهش هزینه های مشترکین،در طرح جدید خود هر روز بسته های ترکیبی تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک را معرفی کرده است. این طرح با عنوان پیشنهاد روز ارائه شده است و مشترکین شاتل موبایل می توانند با مراجعه به اپلیکیشن شاتل موبایل من در بخش مدیریت اینترنت حساب پیشنهادات روز را مشاهده و خریداری کنند. همچنین با شماره گیری کد دستوری #۳*۱* می توانند از بسته های ترکیبی تخفیف دار بهره مند شوند. این اپراتور با شخصی سازی بسته های اینترنت تلاش کرده است تا مشترکین بتوانند هزینه های ارتباطی خود را مدیریت کنند. با توجه به الگوی مصرف مشترک در هر دوره  بسته ی متناسب با آن دوره برای شخص پیامک می شود تا در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند.

شاتل ‏‌موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، با کیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا هوشمند انتخاب می کند. تمامی مشترکین شاتل موبایل با شماره گیری کد دستوری #۸*۱* یا از طریق مدیریت اینترنتی حساب شاتل ‏‌موبایل خود می توانند ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده و یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجددا فعال کنند.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های مورد نظر خود می توانند به مراکز و نمایندگی های معتبر این اپراتور در سراسر کشور مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری کنند. همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل یا از‌ طریق تماس با شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ می توانند نسبت به انتخاب شماره ی موردنظر و خرید به صورت آنلاین (غیر حضوری) اقدام کنند.

  • ۰
  • ۰

با نزدیک شدن موسم حج، اپراتور همراه اول تعرفه های ویژه و بسته های استثنایی رومینگ بین الملل را اعلام کرده است.
تخفیفات استثنایی همراه اول برای حجاج

بنابر گزارشات اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران، اپراتور همراه اول در راستای رفاه حال و کاهش هزینه های ارتباطی زائران خانه خدا تعرفه های ویژه و بسته های استثنایی رومینگ بین الملل ارائه کرده است که از تاریخ 21 خرداد تا 7 مرداد 1401 در اختیار کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول قرار خواهد گرفت. مشترکین قبل از سفر با استفاده از کد دستوری # 29134 * 10 * نسبت به فعالسازی سرویس رومینگ بین الملل خود اقدام کنند تا بتوانند به راحتی از خدامت این اپراتور نظیر ارسال و یا دریافت صوت، دیتا و پیامک در خارج از ایران نیز استفاده کنند.

 کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند برای مدیریت و کاهش هزینه های ارتباطی خود، با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول یا ‌اپلیکیشن همراه من مراجعه کنند و نسبت به خرید و فعالسازی بسته های ویژه حج اقدام نمایند. 

 این بسته های ویژه با هدف کاهش هزینه های مشترکین و رفاه حال حجاج صورت گرفته و در بازه زمانی مشخص شده در اختیار مشترکین دائمی و اعتباری قرار خواهد گرفت. استفاده از سیم کارت ایرانی با بسته های رومینگ بی الملل، به صرفه تر از سیم کارت های عربستانی است و اپراتور همراه اول پیشنهاد کرده است حجاج از سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول خود در این کشور می توانند استفاده کنند. مشترکین با شماره گیری کد دستوری  # 2911 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2911 مربع ) نسبت به فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل خود اقدام نمایند.
 
این طرح ویژه از 21 خرداد 1401 با قابلیت یکبار فعالسازی در دسترس حجاج قرار می گیرد،1.5 گیگابایت دیتا به قیمت 180 هزار تومان با مدت اعتبار 60 روز از زمان فعالسازی است که حتی قبل از سفر هم به راحتی می توان از طریق درگاه فروشگاه آنلاین همراه اول خریداری کرد. همچنین 4 بسته دیگر با مشخصات «500 مگابایت دیتا»، «3 گیگابایت دیتا + 10 دقیقه مکالمه هدیه»، «10 گیگابایت دیتا + 15 دقیقه مکالمه هدیه» و «30 گیگابایت دیتا + 30 دقیقه مکالمه هدیه» نیز طراحی شده که مشترکین همراه اول می توانند با استفاده از هدیه مکالمه با شماره های ایران یا عربستان تماس بگیرند و همچنین به تماس های از مقصد ایران و کشور عربستان پاسخ دهند

لازم به ذکراست که مشترکین دائمی و اعتباری، شرکت ها و سازمان ها می توانند این بسته ها را از ایران برای مسافران یا نمایندگان خود خریداری کنند؛ زیرا با خرید این بسته ها، سرویس رومینگ مشترک موردنظر نیز فعال می شود. با استفاده از بسته های اینترنت رومینگ بین الملل، همه امکانات ارتباطی از جمله مکالمه و تماس تصویری با پیام رسان ها، دسترسی امن به پرتال های بانکی، درگاه های دولتی و اپلیکیشن های ایرانی برای حجاج مهیا است.

اپراتور همراه اول در آخر اضافه کرد که روشن کردن گوشی تلفن همراه و دریافت پیامک در سرویس رومینگ بین الملل هزینه ای ندارد.

  • ۰
  • ۰

با توجه نیازهای کنونی بشر، تمایل استفاده از تکنولوژی روز به روز در حال افزایش است، اتصال به شبکه اینترنت با سرعت بالا یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران است، درواقع پایین بودن سرعت اینترنت می تواند نارضایتی کاربران را به همراه داشته باشد. از این رو ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، راهکاری مفیدی برای بالا بردن سرعت اینترنت ارائه کرده است، درواقع دارندگان سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند سیم کارت خود را از حالت 3G به حالت 4G ارتقا دهند. مشترکین سیم کارت ایرانسل با ارتقای سیم کارت خود از هدایای ویژه این اپراتور نیز بهره خواهند برد.
20 گیگابایت اینترنت هدیه با تعویض سیم‌کارت به 4G ایرانسل

طبق گزارشات روابط عمومی ایرانسل، مشترکین ایرانسل با ارتقای سیم کارت 3G خود به 4G ، علاوه بر تجربه سرعت بالا از هدایای جذاب این اپراتور بهره مند می شوند. با تبدیل جادویی و رایگان ۲۰ گیگابایت اینترنت، ۲۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی و ۲۰۰۰ پیامک ایرانسلی هدیه دریافت خواهید کرد و همچنین سیم کارت نسل چهارم خود را به صورت رایگان در محل مورد نظر تحویل بگیرید. این هدیه ویژه نهایتا تا 72 ساعت بعد از تعویض سیم کارت در حساب کاربری شما منظور می گردد.

کاربرانی که تمایل دارند سیم کارت
3G خود را ارتقا دهند می توانند از روش های زیر درخواست تعویض سیم کارت خود را ثبت کنند:

  شماره گیری کد دستوری

این روش از راحت ترین و سریعترین روش های تعویض سیم کارت می باشد. در این روش مشترکین ایرانسل می توانند از سیم کارت فعلی خود کد دستوری # 34 * 555 * را شماره گیری کرده و درخواست تعویض سیم کارت خود را ثبت نمایند. برای مشترکینی که گوشی های هوشمند آنها از قابلیت 4G  پشتیبانی می کند، هزینه تعویض کاملا رایگان می باشد. بعد از تکمیل نمودن مراحل درخواست، سیم کارت 4G جدید به آدرس ثبت شده ی متقاضی ارسال می گردد.

 استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

در حال حاضر استفاده از این روش برای تمای مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل به مدت محدود رایگان می باشد و مشترکین سیم کارت های اعتباری ودائمی ایرانسل می توانند با مراجعه به این اپلیکیشن درخواست خود را ثبت نمایند. سیم کارت 4G  جدید، به نشانی ثبت شده توسط شما ارسال می گردد.

 مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل

هزینه ی تعویض سیم کارت برای مشترکین در این روش با احتساب مالیات بر ارزش افزوده 99،190 ریال بوده که در صورتی که گوشی هوشمند مشترک از قابلیت 4G  پشتیبانی کند، این هزینه رایگان می باشد. بعداز ثبت نام، سیم کارت 4G  جدید به آدرس متقاضی ارسال می گردد.

مراجعه حضوری به نمایندگی های مجاز

اگر چه مراجعه حضوری به مراکز فروش و خدمات ایرانسل اصلا روش عاقلانه و به صرفه ای نیست ولی در صورت حضور بعد از تکمیل مدارک، هر کاربر باید مبلغ 15،000 تومان بابت هزینه ی تعویض سیم کارت پرداخت نماید.

در هر صورت، بعد از این که سیم کارت 4G جدید به دستتان رسید، لازم است آن را با سیم کارت فعلی گوشی هوشمندتان تعویض نمایید.

 مراحل درخواست تعویض سیمکارت 4G  به شرح ذیل می باشد:

ابتدا با سیم کارت فعلی کد دستوری  # 34 *  را شماره گیری کنید.
شماره کیت سیم کارت جدید که بر روی بسته ی سیم کارت موجود می باشد، را وارد نمایید.
سپس منتظر دریافت پیامک تعویض سیم کارت باشید.
بعد از دریافت پیامک سیم کارت فعلی را غیر فعال ساخته و سیم کارت جدید را در گوشی هوشمند خود قرار دهید.

 تعویض سیم کارت های قدیمی به یوسیم  نسل 4 و 4.5  فرصتی است استثنایی که مشترکین اپراتور ایرانسل می توانند با استفاده از روش های فوق به صورت رایگان از آن بهره مند گردند. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی باز صدور یا تعویض سیم کارت 3G به 4G مراجعه نمایند

  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات، نمایشگاه کار هیبریدی دانشگاه تهران از روز یکشنبه 8 خردادماه به مدت 2 روز در محل پردیس فنی این دانشگاه برگزار می شود و میزبان کارجویان و فارغ التحصیلان است. اپراتورتلفن همراه اول کشور با هدف حمایت از فرآیند جذب بدون واسطه نخبگان دانشگاهی، در این نمایشگاه حضور پیدا می کند.
حضور اپراتوراول کشور در نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف جذب نخبگان

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با حضور در این رویداد که اصطلاحا به شکل هیبرید یعنی به شکل حضوری و آنلاین برگزار می شود، حمایت خود را از رویکرد جذب دانشجویان نخبه در صنایع کشور اعلام کرده و در تلاش است تا نیروهای متخصص در صنعت تلکام را جذب کند. 

نمایشگاه کار هیبرید ایران در تلاش است تا بهره گیری از پتانسیل های موجود در دانشگاه برتر کشور و استفاده از ظرفیت های مجازی آنلاین، فرآیند استخدام و اشتغال را تسهیل کند و امکان ارتباط بدون واسطه بازار کار و دانشگاه را فراهم سازد.

تعامل بر این مبنا، منجر به شناسایی فرصت های شغلی شرکت ها و ارسال رزومه برای مناسب ترین موقعیت های کاری، کشف استعدادهای بالقوه دانشگاهی از سوی شرکت ها و همچنین شبکه سازی می شود.  برگزاری کارگاه های آموزشی و سمینارهای راهنمای مسیر شغلی نیز تسهیل گر فرآیند کارجویی در مسیر انتخاب حوزه کاری و مسیر رشد کارجویان است.

  • ۰
  • ۰

زلزله ای به شدت 5.5 ریشتر حوالی سرجنگل در استان سیستان و بلوچستان را لرزاند. شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده جنوب شرق کشور پایدار و نرمال است.
 شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده استان سیستان و بلوچستان پایدار است

طبق گزارشات روابط عمومی همراه اول ، زمین لرزه ای به بزرگی  5.5 ریشتر در ساعت 12:06 دوم خرداد ماه 1401 در حوالی سرجنگل و در عمق 16 کیلومتری زمین روی داد. ترافیک شبکه اپراتور همراه اول در این مناطق روان و بدون اختلال است و این اپراتور در حال سرویس دهی به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری خود در این استان است. بعد از بررسی های انجام شده، کانون این زلزله 37 کیلومتری سرجنگل، 78 کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل و 86 کیلومتری نوک آباد این استان گزارش شده است.

 دقایقی بعد از وقوع زلزله، اپراتور همراه اول کارشناسان فنی خود را برای بررسی وضعیت شبه این اپراتور به مناطق زلزله زده فرستاد که بررسی ها نشان می دهد وقوع این زلزله به این شبکه هیچ آسیبی وارد نکرده است و اکنون بدون هیچ اختلالی به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود خدمات ارائه می دهد.

قابل ذکر است همراه اول به دلیل برخوداری از شبکه گسترده در سراسر کشور آماده است و همچون سال های گذشته از طریق رومینگ ملی از مشترکین دائمی و اعتباری سایر اپراتورها در این مناطق نیز میزبانی می کند.