خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اپراتور شاتل موبایل با هدف کاهش هزینه های مشترکین، در طرح جدید خود بسته های ترکیبی تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک را ارائه کرده است.
شاتل موبایل نخستین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه و همچنین ارائه کننده خدمات نسل چهارم شبکه همراه (
TD-LTE) در ایران است. طبق گزارشات، این اپراتور در حال حاضر متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنتی را در اختیار مشترکین خود  قرار داده است. بسته های اینترنت شاتل موبایل در دسته بندی های ساعتی، روزانه، سه روزه، هفتگی، ۱۵ روزه، یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه و همچنین بسته های ترکیبی شاتل موبایل شامل اینترنت، مکالمه و پیامک، که مشترکین می توانند از طریق کد دستوری #۲*۱*، وبسایت شاتل موبایل، سیستم مدیریت اینترنتی حساب و اپلیکیشن «شاتل موبایل من» نسبت به خرید آن اقدام کنند.
شاتل موبایل بسته های پرحجم اینترنت همراه خود را معرفی کرد

بر اساس گزارشات روابط عمومی شاتل موبایل بسته های جدید اینترنت همراه این اپراتور با اعتبار زمانی ۳۰ روزه شامل بسته ۲۰ گیگابایت به مبلغ ۶۵ هزار تومان، بسته ۴۰ گیگابایت به مبلغ ۹۸ هزار تومان، و بسته ۷۰ گیگابایت به مبلغ ۲۱۰ هزار تومان است که با هدف ایجاد تنوع بیشتر در بسته ها و انتخاب های مقرون به صرفه تر بسته ها و انتخاب های مقرون به صرفه تر، در دسترس مشترکین سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل قرار گرفته است.

این اپراتور با هدف کاهش هزینه های مشترکین،در طرح جدید خود هر روز بسته های ترکیبی تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک را معرفی کرده است. این طرح با عنوان پیشنهاد روز ارائه شده است و مشترکین شاتل موبایل می توانند با مراجعه به اپلیکیشن شاتل موبایل من در بخش مدیریت اینترنت حساب پیشنهادات روز را مشاهده و خریداری کنند. همچنین با شماره گیری کد دستوری #۳*۱* می توانند از بسته های ترکیبی تخفیف دار بهره مند شوند. این اپراتور با شخصی سازی بسته های اینترنت تلاش کرده است تا مشترکین بتوانند هزینه های ارتباطی خود را مدیریت کنند. با توجه به الگوی مصرف مشترک در هر دوره  بسته ی متناسب با آن دوره برای شخص پیامک می شود تا در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند.

شاتل ‏‌موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، با کیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا هوشمند انتخاب می کند. تمامی مشترکین شاتل موبایل با شماره گیری کد دستوری #۸*۱* یا از طریق مدیریت اینترنتی حساب شاتل ‏‌موبایل خود می توانند ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده و یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجددا فعال کنند.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های مورد نظر خود می توانند به مراکز و نمایندگی های معتبر این اپراتور در سراسر کشور مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری کنند. همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل یا از‌ طریق تماس با شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ می توانند نسبت به انتخاب شماره ی موردنظر و خرید به صورت آنلاین (غیر حضوری) اقدام کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی