خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید اپراتور همراه اول طی سال های همواره حامی ورزش کشور بوده و طی مقاطع مختلف از تیم های ملی فوتبال، والیبال، بوکس، تیم های استقلال و پرسپولیس و غیره حمایت کرده است. طی گزارشی که اخیرا از سوی روابط عمومی همراه اول منتشر شده نشان می دهد این اپراتور به مناسبت بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال، طرح ویژه جام جهانی خود را کلید زد.
استقبال اپراتور همراه اول از جام جهانی 2022

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین جام جهانی است که از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در کشور قطر برگزار خواهد شد. این اولین باری خواهد بود که کشوری عربی از خاورمیانه میزبانی این مسابقات را برعهده خواهد داشت. در نخستین بازی روز 30 آبان، تیم ملی کشورمان با تیم انگلیس دیدار خواهد کرد.

اپراتورهمراه اول با هدف همراهی ملی پوشان فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی 2022 قطر طرح قرعه کشی جام جهانی خود را با فراخوان سراسری شروع کرد و برای تیم ملی کشورمان در این دوره از رقابت های جهانی آرزوی موفقیت و پیروزی کرده است.

طرح قرعه کشی جام جهانی از 16 آبان تا پایان آذر 1401 به صورت امتیازی برگزار خواهد شد، شیوه های مختلفی را برای مشترکین همراه اول در راستای کسب امتیاز در نظر گرفته است تا شانس برنده شدن تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول افزایش یابد.

همراه اول جوایز ویژه ای شامل 11 توپ طلا را برای برندگان قرعه کشی جام جهانی در نظر گرفته است که در زمان مقرر و بعد از قرعه کشی معادل ریالی آن به برندگان اهداء خواهد شد.

در راستای اجرای این طرح سراسری خرید و فعال سازی سیم کارت دائمی 200 امتیاز، خرید و فعال سازی سیم کارت اعتباری 50 امتیاز، خرید بسته مکالمه، دیتا، پیامک یا ترکیبی هر 10 هزار تومان 10 امتیاز، روشن کردن سیم کارت خاموش 50 امتیاز، پرداخت قبض هر 10 هزار تومان 10 امتیاز، خرید شارژ هر 10 هزار تومان 10 امتیاز و تبدیل سیم کارت به یوسیم 50 امتیاز دارد. همچنین با نصب اپلیکیشن همراه من یا اوانو 50 امتیاز، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی 100 امتیاز، ترابرد مشترکین سیم کارت دائمی از سایر اپراتورها 200 امتیاز، ترابرد مشترکین سیم کارت اعتباری از سایر اپراتورها 50 امتیاز و فعال سازی بسته ویژه قرعه کشی جام جهانی در باشگاه مشتریان 10 امتیاز دارد.

لازم به ذکر است مشترکی که در چندین گروه های ذکر شده قرار دارد ، امتیازات تمامی گروه ها جمع و شانس او برای برنده شدن در این قرعه کشی افزایش می یابد. بنابراین رزرو بسته های نقدی با توجه به اینکه پرداخت صورت می گیرد نیز مشمول محاسبه امتیاز و شرکت در قرعه کشی می شود.

برای شرکت در قرعه کشی نیاز به اقدام خاصی نیست کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول به صورت خودکار وارد سیستم قرعه کشی می شوند و در تاریخ 25 دی 1401 برگزار خواهد شد. تنها موردی که باید آن توجه کرد اینست مالک قانونی سیم کارت باشند، سیم کارت شان فعال و نرمال باشد تا در زمان دریافت جایزه آگاه باشند.

همراه اول با هدف شفافیت در اجرای این طرح، اعلام کرده که در پایان ماه های آبان و آذر برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری مشمول، پیامکی ارسال و طی آن امتیاز مشترکین اعلام خواهد شد.

 گفتنی است تیم ملی ایران در تاریخ های 30 آبان ماه، 4 و 8 آذر ماه به ترتیب به دیدار تیم های انگلیس، ولز و آمریکا در ورزشگاه های خلیفه الریان، احمد ابن علی و الثمامه خواهد رفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی