خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده و به گفته ی رئیس سازمان فضایی ایران مرتضی براری،طی  مذاکرات انجام شده که سازمان فضایی ایران با سازمان هواپیمایی کشوری داشته است قرار بر این شده تا به زودی شاهد تغییرات بسیاری در زمینه اتصال اینترنت وای فای در هواپیماهای کشورمان ایران با سیستم دریافت ماهواره را داشته باشیم و به زودی کلیه مسافران در زمان پرواز میتوانند به آسانی از اینترنت Wifi استفاده نمایند.

خطوط هوایی کشورمان ایران مجهز به اینترنت wifi می شوند

اما با توجه به صحبت‌های رئیس سازمان فضایی ایران، در این طرح جدید دیگر نیازی به اپراتورهای سیم کارت تلفن همراه از جمله(همراه اول، ایرانسل، رایتل) برای برقراری اینترنت نیست، بلکه از طریق ماهواره در داخل هواپیما  تامین می‌شود.

براری با بیان اینکه این سیستم روی هواپیما نصب شده و امواج را دریافت می‌کند، گفت: این تفاهم همکاری در چند هفته آینده نهایی می‌شود و هواپیمای مدنظر در اختیار ما قرار می‌گیرد تا کارهای مربوط به آن را انجام دهیم. گزارش اجرای این طرح را به وزیر ارتباطات اعلام خواهیم کرد.

همان طور که می‌دانید استفاده از اینترنت در هواپیماها با توجه به مسائل فنی، همواره یکی از چالش‌های سفر بوده است، زیرا مسافرین برای جلوگیری از ایجاد اختلال در سیستم هواپیمایی مجبور بودند، گوشی‌های خود را خاموش کنند

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور رایتل،این شرکت امکان خرید سیم کارت دائمی را به طور سریالی و تا 100٪ تخفیف را برای آنها فراهم کرده است در این طرح متقاضیان میتوانند در زمستان 1393 تعداد 2 یا 3 عدد سیم کارت را با شماره های پشت سرهم(سریالی)را خریداری نمایند.

طرح جذاب زمستانه رایتل
علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنند

این طرح برای افرادی که نیاز به سیم کارت با شماره های پشت سر هم دارند بسیار مناسب است به خصوص اینکه با تخفیف مناسبی نیز در نظر گرفته شده است. اما مشکلی که در این طرح وجود دارد این است که اگر شخصی یا شرکتی نیاز به بیش از ۳ شماره پشت سر هم داشته باشد نمی تواند تهیه کند و محدودیت خرید ۲ تا ۳ سیم کارت وجود دارد.

مزایای طرح

۱- برخورداری از تخفیف در سیم کارت های بعدی
۲- بهره مندی از شماره های پشت سر هم یا سریالی
۳- امکان اهدای سیم کارت به اعضای خانواده
۴- امکان استفاده از هدایای مخصوص بسته آغازین بین سیم کارت های خریداری شده
۵- ثبت نام ۲ یا ۳ سیم کارت به نام افراد مختلف (مانند اعضای خانواده)
۶- اختصاص سیم کارت هدیه به سیم کارت های خریداری شده

نحوه محاسبه تخفیف

با خرید همزمان ۲ سیم کارت دائمی ، سیم کارت اول با قیمت تصویب شده ، سیم کارت دوم با ۴۰٪ تخفیف و سیم کارت سوم با ۶۰٪ تخفیف ارائه می گردد. یعنی با توجه به قیمت مصوب سیم کارت های رایتل و با خرید ۳ سیم کارت در این طرح ، سیم کارت سوم کاملا رایگان خواهد بود.

 

قیمت قابل تخفیف

میزان تخفیف

قیمت مصوب

تعداد سیم کارت

۱۲۰.۰۰۰ تومان

-

۱۲۰.۰۰۰ تومان

سیم کارت اول

۷۲/۰۰۰ تومان

۴۰ درصد

۱۲۰.۰۰۰ تومان

سیم کارت دوم

۴۸/۰۰۰ تومان

درصد

۱۲۰.۰۰۰ تومان

سیم کارت سوم

۲۴۰/۰۰۰ تومان

۱۰۰ درصد

۳۶۰/۰۰۰ تومان

مجموع ۳ سیم کارت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نکته

۱- امکان خرید و ثبت نام برای افراد حقیقی و حقوقی امکان پذیر است.
۲- در این طرح خریدار باید حداقل ۲ سیم کارت و حداکثر ۳ سیم کارت خریداری کند.
۳- از تاریخ ثبت نام سیم کارت ، هدایا فقط تا ۶۰ روز قابل استفاده است.
۴- از زمان استفاده از سیم کارت ، هدایا به مدت ۳۰ روز قابل استفاده است.
۵- استفاده از هدایای بسته آغازین (شامل مکالمه صوتی ، پیام کوتاه و اینترنت) فقط در منطقه های تحت پوشش شبکه نسل سوم رایتل امکانپذیر است.

تخفیف ها و هدایای این طرح

۱- سیم کارت هدیه
هدایای سیم کارت های هدیه در این طرح شامل موارد زیر است :
   - مکالمه درون شبکه به مدت ۱۰/۰۰۰ دقیقه
   - پیامک درون شبکه به تعداد ۱۰/۰۰۰ پیامک


۲- بسته آغازین
برای سیم کارت های خریداری شده هدایای بسته آغازین در به شکل زیر است :
   - مکالمه نامحدود درون شبکه
   - پیامک نامحدود درون شبکه
   - پیام چند رسانه ای (MMS) نامحدود درون شبکه
   - پهنای باند ۱ گیگابایتی برای اینترنت همراه


هدایای ذکر شده برای مدت ۳۰ روز است و مشترکین باید سقف مصرف منصفانه را رعایت نمایند.


 

  • ۰
  • ۰

طبق گزارش های اعلام شده از سوی شاتل موبایل،این اپراتور قصد دارد به مناسبت آغاز عید قربان و غدیر به تمامی کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری و سیم کارت رند خود 7 گیگ اینترنت رایگان هدیه دهد.

شاتل موبایل به مناسبت عید غدیر و قربان به کاربران خود هدیه می دهد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری شاتل موبایل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

توجه داشته باشید که در روزهای اعیاد قربان و غدیر بسته 650 مگابایت شاتل موبایل پلاس یک روزه به کلیه مشترکین سیم کارت‌های شاتل موبایل هدیه خواهد شد و به مشترکینی که از عید قربان تا روز عید غدیر، حداقل 5000 تومان تراکنش اعم از خرید شارژ یا بسته اینترنت از هر یک از درگاه‌های فروش این اپراتور انجام دهند، در روز عید غدیر 7 گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس یک روزه دریافت خواهند کرد.

شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G ،4G و پیش شماره 0998 و کد یک، در روزهای عید قربان و عید غدیر به کلیه مشترکین خود بسته اینترنت شاتل موبایل پلاس یک روزه هدیه می‌دهد.

  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات اعلام شده از سوی سیم کارت همراه اول،در روز چهارشنبه همزمان با 27 تیر ماه 1397 هفتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با حضور گروهی از اساتید دانشگاه،مدیران و صاحب نظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

اپراتور اول کشور به عنوان تنها روابط عمومی سرآمد 8 ستاره انتخاب شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول که در ارزیابی های صورت گرفته با 810 امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را کسب کرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد (تثبیت سرآمدی)، تنها روابط عمومی کشور بود که تندیس زرین 8 ستاره دریافت کرد.

در این همایش که توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی، شامل 9 معیار بنیادین سرآمدی و ده‌ها شاخص فرعی، روابط عمومی‌های سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.

گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم‌ها در سازمان‌های مختلف بکار گرفته می‌شود.

هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص‌های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی‌های سرآمد عنوان شده است.

 

  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور سیم کارت همراه اول،از تاریخ 10 مهر 1394 تا 13 فروردین 1395،به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر، طرح عیدانه ای را از عید غدیر تا پایان نوروز 1395 برای کلیه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری خود ارائه کرده است.در این طرح تمامی کاربران میتوانند در بازه زمانی مشخص شده با مراجعه به صفحه همراه من و وارد کردن رمز یکبار ،شرایط دریافت کردن بسته عیدانه را می گیرند و بعد از آن راهنمای فعالسازی بسته عیدانه برایشان ارسال می شود.

عیدانه اپراتور اول کشور از غدیر تا نوروز 95

متقضایان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند با مراجعه به مراکز خرید و فروش سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنند.
بسته های عیدانه دارای ۵ قیمت مختلف می باشند که بعد از ثبت نام یکی از این پنج قیمت ها به طور اتفاقی برای هر مشترک فعال می شود. بسته های عیدانه شامل پکیج ۱۰۰۰ تومانی ، ۲۰۰۰ تومانی ، ۵۰۰۰ تومانی ، ۱۰/۰۰۰ تومانی و ۵۰/۰۰۰ تومانی می باشد.


با شماره گیری کد دستوری #۴۵*۱۱۱* می توانید اطلاعات بیشتری در مورد طرح عیدانه کسب کنید. همچنین کدهای مربوط به هر نوع فعالیت در جدول زیر قابل مشاهده می باشد.

کدهای دستوری عیدانه همراه اول

عملیات

کد دستوری

فعالسازی

۴۵۱#*۱۱۱*

استعلام باقیمانده طرح(خطوط دائمی)

۴۵۰#*۱۱۱*

استعلام باقیمانده طرح(خطوط اعتباری)

۱۱#*۱۴۰*

راهنما

۴۵۹#*۱۱۱*

 

لازم به ذکر است هر مشترک می تواند با شماره گیری #۴۵*۱۱۱* برای ثبت نام اقدام نماید و بسته های عیدانه به صورت مجانی برای مشترکان فعال می شود و عیدی در نظر گرفته شده به طور اعتبار در داخل شبکه می باشد. همچنین مشترکین همراه اول می توانند برای صحبت کردن داخل شبکه ، پیام کوتاه داخل شبکه و اینترنت از اعتبار عیدی خود استفاده کنند.
 

 

 

 

 

  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارشات اعلام شده اپراتور اول کشور برای کاربرانی که از تاریخ 1 آذرماه 1397 تا پایان بهمن 1397 از طرح های اینترنتی این شرکت استفاده نمایند،قرعه کشی 50 میلیونی به همراه جوایز ویژه برای آنها در نظر گرفته است.و به قید قرعه به 60 نفر از کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول که در بازه زمانی مشخص شده اقدام به خرید بسته های اینترنتی نمایند و جوایز مورد نظر به آنها  داده میشود.

جایزه 50 میلیون تومانی همراه اول به 60 نفر از کاربران خوش حساب

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند با مراجعه به مراکز خرید و فروش سیم کارت ،خط مورد نظر خود را خریداری و از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

توجه داشته باشید نحوه امتیازدهی به این صورت است که خرید بسته‌های ترکیبی شامل دیتا، بسته‌های اینترنت "مدار فیروزه‌ای" و یا هر یک از بسته‌های اینترنت آلفا + از کلیه درگاه‌ها شامل #2*100* به ازای هر یکصد تومان یک امتیاز و خرید بسته‌های "اینترنت همراهی" از درگاه #21*1000* به ازای هر یکصد تومان 2 امتیاز برای مشترک لحاظ می‌شود.

از آنجایی که قرعه کشی در پایان بهمن ماه سال جاری انجام می‌شود، کلیه امتیازهایی که توسط کاربران همراه اولی در طول ماه‌های آذر و دی بدست می‌آید به ماه‌های بعد انتقال می‌یابد.

گفتنی است مشترکینی که بسته‌‌های ترکیبی دارند می‌توانند در قرعه کشی شرکت کنند، اما مشترکینی که بسته‌های هدیه، بسته‌های سازمانی دارند یا از تعرفه آزاد استفاده می‌کنند امتیازی ندارند.

شرایط شرکت در قرعه کشی 50 میلیونی همراه اول

  • تمام مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که از اول آذر ماه اقدام به فعالسازی بسته‌های اینترنت آلفا+، بسته‌های ترکیبی (مکالمه، اینترنت و پیامک) و یا اینترنت مدار فیروزه‌ای کنند در قرعه کشی بزرگ همراه اول شرکت داده می‌شوند.
  • در این طرح مشترکین به ازای هر 100 تومان خرید بسته‌های فوق الذکر 1 امتیاز، معادل 1 شانس شرکت در قرعه کشی کسب می‌کنند.
  • بسته‌های اینترنتی و روش‌هایی که می‌توانید فعال کنید شامل: شماره‌گیری کد #2*100، خرید آنلاین بسته از طریق فروشگاه همراه اول، فعالسازی بسته اینترنت همراهی با شماره گیری کد #21*1000* فعالسازی بسته از طریق برنامه کاربردی و یا پرتال همراه من فعالسازی بسته‌های ساعتی مدار فیروزه‌ای با شماره گیری کد #2*121*، شماره گیری کد #32*10*، سامانه پیامکی 10 یا 8080 و همچنین سایر درگاه‌های فعالسازی بسته‌های همراه اول می‌باشد.


 

اگر شما از کسانی هستید که در قرعه کشی 50 میلیونی همراه اول شرکت کرده‌اید و می‌خواهید از میزان امتیاز خود با خبر شوید، کد #0*323*10*  را شماره‌گیری کنید.

 

 

 

  • ۰
  • ۰

با توجه به گزارش های اعلام شده از سوی شرکت همراه اول،این اپراتور تصمیم دارد در ادامه مثل اول تعدادی از سیم کارت رند خود را در جهت امر خیریه مدرسه سازی در مناطق محروم کشور به شیوه حراج به فروش برساند و کلیه وجه بدست آمده از این حراجی را صرف این امور نمائید.

حراج شماره رند همراه اول جهت صرف امور خیریه

علاقه‌مندان به خرید سیم کارت ها می‌توانند از تاریخ 11 مهرماه به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند. علاوه بر آن مراسم اختتامیه  همزمان با نمایشگاه ایران تلکام 2018 (11 تا 14 مهر ماه)، برگزار و نتایج حراج اعلام می‌شود

در واقع همراه اول تصمیم دارد تمامی پول‌های حاصل از حراج شماره‌های رند را صرف امور مدرسه‌سازی در مناطق محروم کشور کند.


  • ۰
  • ۰

براساس گزارش های اعلام شده  که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده است، در رابطه با مدیر کل ارتباطات همراه اول شاهین آرپناهی از سمت خود استعفا داده است و قرار بر این است مدیر عامل جدید اپراتور رایتل به این سمت منصوب گردد.

  مدیرکل ارتباطات همراه اول شاهین آرپناهی از سمت خود استعفا داد

آرپناهی در کارنامه شغلی خود علاوه بر مدیریت شرکت های سیم کارت رایتل و همراه اول، در سال 1387 در برنامه گلبرگ به عنوان مجری فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند.

 

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنند.

آرپناهی در اسفند 96 طی حکمی از سوی حمید فرهنگ، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، به عنوان مدیرکل ارتباطات همراه اول انتخاب شد و به مدت دو سال در این سمت به فعالیت خود ادامه داد.

توجه داشته باشید آرپناهی طی سال‌های 89 تا 92 مدیرکل برند و ارتباطات شرکت رایتل بود که خلق و رونمایی از برند رایتل از جمله اقدامات شاخص وی در زمان حضور در این اپراتور به شمار می رفت.


  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،با توجه به نزدیک شدن نمایشگاه تلکام 2014 این شرکت از تاریخ 14 تا 30 مهر ماه 1393 طرحی را برای دارنده های سیم کارت همراه اول علاقه مندان و کسانی که ایده های نوین و خلاقانه با موضوع های متفاوت دارند را عنوان کرده است.

جذب ایده های نوین شما توسط اپراتور همراه اول

متقاضیان جهت خرید سیم کارت های همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.

کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری و همچنین سیم کارت رند علاقه مند می توانند برای ثبت ایده خود از ۱۴ تا ۳۰ مهرماه ۱۳۹۳ به وب سایت همراه اول مراجعه نمایند. همچنین کاربران و دوستداران این طرح می توانند در طول نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی یا همان تلکام با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و در سالن ۷ غرفه همراه اول ، به صورت حضوری مراجعه و ایده خود را ثبت نمایند.

 

لازم به ذکر است همراه اول در نظر دارد به ۱۰ ایده برگزیده و برتر جوایز نفیسی اهدا نماید. همچنین در زیر لیست موضوعات این مسابقه را مشاهده نمایید :

 - سلامت همراه

 - حمل و نقل همراه

 - آموزش همراه

 - دولت همراه

 - نرم افزارهای همراه

 - شهر هوشمند

 


  • ۰
  • ۰

باتوجه به خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور سیم کارت همراه اول از تاریخ 1 مهر 1397 تعرفه های مربوط به تماس ها صوتی درون شبکه و خارج از شبکه خود را به طور یکپارچه تغییر داده است.در واقع اگر شما از این پس با سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول تماس بگیرید،تمامی تماس های درون شبکه و برون شبکه به یک اندازه برای شما محاسبه میشود

یکسان سازی تعرفه مکالمات درون‌شبکه و برون‌شبکه همراه اول

از آنجایی که از این به بعد نرخ مکالمات درون و برون شبکه همراه اول یک اندازه می‌باشد، بدین ترتیب هر دقیقه مکالمه درون و برون شبکه بصورت تک نرخی برای سیم‌ کارت ‌های دائمی 599 ریال و برای سیم‌ کارت‌اعتباری 899 ریال محاسبه می‌شود و برای مشترکان همراه اول تفاوتی نخواهد داشت با کدام یک از اپراتورها تماس برقرار کنند.

این نخستین باری نیست که همراه اول تصمیم به یکسان‌سازی تعرفه مکالمات خود گرفته است، زیرا پیش از این نیز طرح یکسان‌سازی تعرفه مکالمه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول صورت گرفته بود که به موجب آن، هزینه‌های جابجایی در شبکه همراه، تعرفه‌های زمان اوج ترافیک و زمان غیراوج ترافیک و هزینه‌های بین شهری و بین استانی حذف و تعرفه مکالمات درون ‌شبکه برای کاربران دائمی و اعتباری یکسان شد.

گفتنی است همراه اول جهت تسهیل و راحتی مشترکین خود بسته‌های ماهانه برای آنها در نظر گرفته است تا بتوانند با استفاده از کد #337*10* این بسته‌ها را خریداری کنند.