خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سامانتل یکی از اپراتورهای نسل جدید تلفن همراه کشورمان (ایران) است، این اپراتور با ارائه نسل جدیدی از سیم کارت هوشمند بر روی خدمات اینترنت همراه نسل چهارم توانست با اپراتورهای دیگر به رقابت بپردازد. اینطور که پیداست سامانتل اینترنت ارزان و به صرفه ای در اختیار مشترکین خود قرار می دهد.
طرح دانشجو سامانتل

اخیرا گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد این اپراتور طرح ویژه ای برای دانشجویان در نظر گرفته است. این اپراتور سیم کارت هدیه ویژه ای برای دانشجویان عزیز جهت همراهی شان از ابتدا تا پایان این مسیر، در نظر گرفته است که می توانند این سیم کارت با شماره‌ رند را تنها به مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ ریال (با احتساب ۹% مالیات بر ارزش‌افزوده) خریداری کنند.

بسته آغازین سیم کارت سامانتل شامل 18 گیگابایت اینترنت 6 ماهه با مهلت استفاده 30 روزه می باشد و 999 دقیقه مکالمه سامانتلی و 999 عدد پیامک نیز دارد و این بسته فاقد رزرو خودکار می باشد و تنها یکبار قابل استفاده خواهد بود. میزان حجم باقی مانده از هر یک از سرویس ها (در صورت نرسیدن به سقف مصرف 30 روزه) قابل انتقال به دوره بعد نیست.

طبق اعلام سامانتل، هدیه های یکساله دانشجویی، شامل 100 دقیقه مکالمه با سایر اپراتورها در هر ماه، 1 گیگابایت اینترنت در ماه بعد دریافت کنید. و هر 50 دقیقه تماس دریافتی از سایر اپراتورها در هرماه، 200 مگابایت اینترنت در ماه بعد دریافت کنید. بعد از اتمام اعتبار زمانی بسته اغازین، برای مصرف اینترنت در هر ماه، اینترنت هدیه تعلق می گیرد.

مزایای سیم کارت سامانتل ؛ کمترین نرخ تعرفه آزاد اینترنت در ایران،50 درصد تخفیف بیمه موبایل بیمه سامان،70 درصد تخفیف خرید اشتراک اپلیکیشن نوار، تماشا فیلم و سریال روز ایران و دنیا در تیوا بدون اشتراک، تماشا انیمیشن‌های هیجان‌انگیز در دیجیتون بدون اشتراک،40 درصد تخفیف خرید بسته‌های اینترنت در روزهای جمعه، خرید بسته های یک ماهه با حجم دو برابر، انتخاب و خرید بسته ها، بسته به نیاز شما با همان قیمت قبلی ولی تنوع بیشتر.

نکات

  • در صورت اتمام هر یک از حجم و اعتبار زمانی بسته، تعرفه به صورت عادی محاسبه خواهد شد.
  • بسته فاقد رزرو خودکار است و مشترک تنها یک بار می‌تواند بسته را فعال نماید.
  • این بسته دارای حجم و اعتبار زمانی محدود است.
  • میزان حجم باقی‌مانده از هریک از سرویس‌ها (در صورت نرسیدن به سقف مصرف ۳۰ روزه) قابل انتقال به دوره بعد نیست.
  • بسته‌ آغازین و پس از آن حجم هدیه به ترتیب دارای اولویت بالاتری نسبت به سایر بسته ها هستند.

     

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی