خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همراه اول، به منظور فراهم کردن رفاه و راحتی بیشتر مشترکان خود، کمپین ویژه پاییزی در غالب بسته های رومینگ کشورهای عراق و امارات و همین طور بسته های رومینگ دور دنیا ویژه خبرنگاران، ارائه کرده است.

بسته های جدید ویژه رومینگ عراق و امارات

برای استفاده از بسته های اینترنت بین المللی ویژه رومینگ عراق، همه مشترکین اعتباری و دائمی با قصد سفر به کشور عراق می توانند با استفاده از اپلیکیشن همراه من یا فروشگاه آنلاین همراه اول و یا با شماره گیری کد دستوری ستاره 10ستاره 29 ستاره 130 مربع بسته های رومینگ کشور عراق را برای خود و یا دیگران خرید و فعالسازی کنند. در این کمپین برای کشور عراق 4 بسته در نظر گرفته شده که شامل، 300مگابایت 7 روزه، 90 هزار تومان، یک گیگابایت 7 روزه، 190 هزار تومان، 5گیگابایت 14 روزه، 390 هزارتومان و نامحدود 30 روزه، 990 هزار تومان می شود.

برای مدیریت و کاهش هزینه های ارتباطی همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که قصد سفر به کشور امارات را دارند می توانند با استفاده از کد دستوری ستاره 10 مربع و زیرمنوهای 291، استفاده از فروشگاه آنلاین همراه اول و یا اپلیکیشن همراه من، بسته های رومینگ مخصوص کشور امارات را خرید و فعال کنند. این بسته ها شامل اینترنت نامحدود 7 روزه با 15 دقیقه مکالمه هدیه با قیمت 450 هزار تومان و اینترنت نامحدود 30 روزه با 30 دقیقه مکالمه هدیه، 990 هزار تومان می شود.

خبرنگاران و مشترکینی که قصد مسافرت به کشورهای طرف قرارداد دیتای رومینگ با همراه اول را دارند می توانند بسته 15 گیگابایت اینترنت بین المللی 30 روزه را با مراجعه به فروشگاه همراه اول یا اپلیکیشن همراه من و یا همین طور از طریق شماره گیری کد دستوری ستاره 10 مربع و مراجعه به زیرمنوهای 29، خریداری و فعال کنند.          

از مزایای این بسته های ویژه می توان به کاهش هزینه های ارتباطی، کمک به راحتی مسافران، فراهم شدن تمامی امکانات ارتباطی از جمله مکالمه و تماس تصویری با استفاده از پیام رسان های مختلف، دسترسی به پرتال های بانکی، وب سایت ها و برنامه های ایرانی با امنیت بالا و خریداری همزمان چنیدن بسته غیر همسان اشاره کرد.

باید اشاره کرد که بهترین زمان خرید بسته، روز خروج از کشور ( قبل از خروج) می باشد و هم چنین همراه اول با توسعه اقدامات و توافقات بین المللی با اپراتورهای بزرگ دنیا، قرارداد ارائه اینترنت بین المللی رومینگ را با تعرفه های ویژه برای کشورهای امارات، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، آلمان و انگلستان که از پربازدیدترین ها هستند، ایجاد کرده بود و در آستانه جام جهانی 2022 نیز تعرفه های ویژه جام جهانی با کشور قطر را ارائه کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی