خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طبق گزارش های شرکت ارتباطات سیار ایران،اپراتور همراه اول  مصادف با آغاز ماه مبارک رمضان،از 17 اردیبهشت ماه  تا 15 خرداد ماه1398 بسته ویژه ای را  همراه با سرویس های جذاب برای کلیه کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری در نظر گرفته است و در این بازه زمانی میتونند از این خدمات بهره مند شوند.

ارائه بسته های اینترنتی سحر تا افطار برای مشترکین همراه اول

همچنین این بسته شامل هدیه ترافیک نامحدود رایگان برای استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن است.بر این اساس کلیه کاربران اپراتور اول ارتباطی می‌توانند تا ۱۵خردادماه «بسته اینترنت سحر تا افطار» با حجم ۷گیگابایت با قیمت ۷هزار تومان و با مدت اعتبار ۷روز را خریداری کنند.

علاقه مندان می توانند  برای خرید سیم کارت رند  به مراکز خرید وفروش سیم کارت مراجعه نمایند و از خدمات رایگان بهره مند شوند. 

گفتنی است امکان فعالسازی هم زمان این بسته با تمامی بسته های اینترنت وجود دارد.

این بسته در بازه زمانی سحر تا افطار( ۴بامداد تا ۸شب) قابلیت استفاده دارد.

کلیه کاربران می توانند با شماره گیری کددستوری #۶۷۱*۱۰۰* نسبت به فعالسازی این بسته اقدام کنند و با شماره گیری #۱۰*۱۰۰* از وضعیت بسته خود مطلع شوند.


  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده، نابسامانی کارکرد نسخه موبایل «رایتل من» و دیگر برنامه های کاربردی iOS رایتل به خاطر محدود شدن از سوی شرکت اپل،میتوانید از نسخه وب آنها تمامی خدمات و امکانات شبیه به نسخه موبایل می باشند را استفاده کنند.

 

دسترسی به امکانات نسخه iOS اپلیکشین رایتل من ازطریق نسخه وب

به گزارش روابط عمومی رایتل؛ طبق اعلام معاونت فناوری اطلاعات رایتل، کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی رایتل و دارندگان تلفن های همراه اپل می توانند نسخه وب اپلیکیشن های رایتل نظیر رایتل من و تلویزیون همراه رایتل را به صفحه اصلی تلفن همراه خود منتقل کرده تا امکان دسترسی راحت تر و همیشگی تا زمان رفع دایمی مشکل پیش آمده فراهم باشد، برای این منظور کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

  • مرورگر تلفن همراه خود را باز کنید.

پس از مشادهده وب سایت های اشاره شده، آیکون میانی پایین صفحه مرورگر را انتخاب کنید (آیکون Share)

گزینه Add to home screen را انتخاب کنید و سپس گزینه Add را بزنید.

با این اقدام، سامانه تحت وب اپلیکیشن های ذکرشده در صفحه اصلی تلفن همراه شما قرار گرفته و از این پس می توانید از خدمات و امکانات برنامه ها استفاده نمایید.


  • ۰
  • ۰

طبق خبرهای اعلام شده معاون وزیر ارتباطات حسین فلاح جوشقانی در بازار رسمی و غیر رسمی خرید و فروش سیم کارت،عمده سیم کارت های ثبت شده از اپراتور های گوناگون از جمله همراه اول،ایرانسل،رایتل به نام خارجی ها می باشد و هم اکنون در حال فعالیت می باشند.

 

با توجه به گفته‌های جوشقانی این موضوع در حال حاضر در جلسات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مورد بررسی قرار گرفته است و در چهارچوب قوانین موجود محدودیت‌هایی برای مدیریت این موضوع اعمال شده است، همچنین به طور ماهانه با 7 تا  8 هزار سیم‌ کارت فعال در کار قاچاق برخورد می‌شود و علاوه بر این تخلف امکان بروز تخلف‌های دیگری نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: یکی از تخلفاتی که از طریق این سیم کارت‌ها انجام می‌شود قاچاق ترافیک است.

حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اغلب سیم‌ کارت‌های فعالی که در بازار به فروش می‌رسند به نام خارجی‌ها است،‌ گفت: عمده سیم‌ کارت‌های دائمی و اعتباری ثبت شده به نام خارجی‌ها که به عنوان سیم کارت فعال فروخته می‌شود در کارهای خلاف مورد استفاده قرا می‌گیرد.


  • ۰
  • ۰

باتوجه به گزارشات اخیر از سوی رئیس کلانتری شهرک غرب از دستگیری فردی خبر داد که جعل کننده کارت ملی ،فروشنده های سیم کارت های رند را جعل می کرد و کلیه سیم کارت ها را به فروش میرساند.

سرهنگ ضرغام آذین دراین مورد افزود: فردی با مراجعه به کلانتری شهرک غرب ادعا کرد که خط سیم کارت تلفن همراهش توسط شخصی فروخته شده است، شخص مدعی است که مالک این خط تلفن است، بنابراین با تنظیم این شکایت رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

طبق این گزارش پلیس، این متهم یک بار دیگر نیز در زمینه جعل اسناد ملکی دستگیر شده است. همچنین طی بازرسی از مخفیگاه وی پنج عدد مهر ژلاتینی جعلی، تعدادی مدارک هویتی جعلی و همچنین تعداد پنج پوکه سیم کارت کشف شد و طبق دستور مقام قضائی متهم و اموال کشف شده در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

وی افزود:شگرد این جاعل 36ساله به گونه بود که ابتدا خود را به عنوان خریدار جا می زد و نزد فروشنده می رفت سپس برای بررسی صحت مالکیت فروشنده از وی درخواست کارت ملی می کرد و در فرصت مناسب اطلاعات فردی و شماره ملی مالک را به خاطر می سپرد و در آخر به بهانه های مختلف از خرید منصرف می شد و پس از مراجعه به مخفیگاه خود کارت ملی مالک را جعل کرده و چند روز بعد شماره‌های رند را با قیمت‌های چند ده میلیونی به فروش می‌رسانده است.


وی ادامه داد: شاکی با حضور در کلانتری در اظهاراتش به ماموران گفت که چندی پیش شماره سیم کارت تلفن خود را برای فروش در روزنامه، آگهی کرده بوده که پس از چندین تماس تلفنی، یکی از تماس گیرندگان گفته که خریدار سیم کارتش است و این افراد برای خرید و فروش سیم کارت دائمی و اعتباری در محلی یکدیگر را ملاقات کردند، اما پس از مدتی گفت و گو و پس از اینکه خریدار کارت ملی وی را مشاهده نمود گفته که از خرید منصرف شده است و شاکی مدتی بعد متوجه شده که سیم کارتش به فروش رسیده است.

سرهنگ آذین با اشاره به انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی فروشنده خط تلفن همراه، گفت: طی بررسی‌ها انجام شده مشخص شد که فردی که خود را به جای خریدار معرفی کرده، جاعل است و با بررسی آگهی‌های فروش سیم کارت رند و با دسترسی به اطلاعات مالکان شماره‌های رند، کارت ملی مالکان را جعل می‌کرده و در فرصت مناسب دیگری به فروش می‌رسانده است

رئیس کلانتری شهرک غرب در ادامه گفت: به تمامی افراد و کسانی که در زمینه خرید و فروش سیم‌کارت فعالیت می کنند، توصیه می‌کنم هنگام خرید و فروش خط تلفن مدارک هویتی خود را تنها در اختیار کاربران اپراتور های مخابراتی قرار داده تا اصالت از آن طریق تایید شود.


  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات های اعلام شده، در صورت روئیت شدن پیامک های تبلیغاتی و کم شدن نا مناسب شارژسیم کارت و هزینه قبض بالای قبض یا متن اغواگر از شبکه های اجتماعی یا شماره های شخصی ارسال میشود که مشترکین را تحریک میکند تا با ارسال کد،شارژ یا سرویس های رایگان را دریافت نمایند و بعضی از مشترکین به ثبت و فعال شدن خدمات ناخواسته خسارت دیدن آنها میشود.به همین خاطر کلیه اپراتورها از سمت رگولاتوری وادار شدند که در این مورد به کاربران اطلاع رسانی ضروری دانسته است و کلیه سازمان های ارائه دهنده سرویس براساس محتوا برای انجام ندادن چنین تبلیغات هشدار جدی را ارسال نمایند. شماره‌ی #۸۰۰* را بگیرید تا اگر در سرویس‌های ارزش افزوده عضو شدید، از آن اطلاع یافته و بتوانید این سرویس را غیرفعال نمائید.

درخواست آذری جهرمی از مشترکین خطوط همراه

همین الان ستاره هشتصد مربع را بگیرید، فرقی نمیکند کاربرسیم کارت های دائمی و اعتباری کدام اپراتور(همراه اول،ایرانسل،رایتل )و غیره باشید.

 

آذری جهرمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

در شهر قم، با طلبه‌ای جوان و همسرش هم کلام شدم، بسیار خوش صحبت بود. در میان صحبتش گفت همسرم و من هرگاه شارژ تلفن همراه میخریم، با یک تماس، شارژ تمام میشه. با گوشی‌اش *۸۰۰# را شماره گیری کردم. بله، حدسم درست بود. باز هم یک شهروند به ناحق و بی‌اختیار عضو چند سرویس ارزش افزوده شده بود.

به او توضیح دادم چه بلایی سرش آورده‌اند، گوشی همسرش نیز وضع مشابهی داشت. برخی از ارائه‌دهندگان سرویس‌های ارزش‌افزوده از این قبیل کلاهبرداری‌ها انجام می‌دهند که آبروی کسب‌وکارهای حلال این حوزه را هم به خطر می‌اندازند.

پرسید شما چه کار کردید برای جلوگیری از این کار؟ با لبخندی گفتم: خون دل‌ها خورده‌ایم، اما عضویت جدید در این خدمات را سختگیرانه کرده‌ایم، ۳۳میلیارد تومان کلاهبرداری را در سال گذشته شناسایی و به مردم بازگرداندیم و الان هم چند پرونده شکایت از آن‌ها در دادسرا باز است. ضمنا سامانه ستاره هشتصد مربع را راه اندازی کردیم تا مردم بتوانند اولا مطلع شوند و دوم هم اینکه بتوانند عضویت خود را لغو کنند.

از من خواست از طریق رسانه‌ها به مردم بگویم، گفتم رسانه‌ای جز صفحات شبکه اجتماعی‌ام ندارم. آن هم به چشم

لطفا شما هم به دیگران بگویید تا سینه به سینه منتقل شود.


  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل در روزهای ماه رمضان کاربران تلویزیون اینترنتی لنز را فراهم کرد تا مشترکین دائمی و اعتباری خود با دسترسی آسان و سریع بتوانند از افطار تا سحر جهت دیدن سریال ها و آثار سینمایی ایران و جهان را تماشا نمایند.این شبکه هر شب از ساعت 19:30 تا 5:30 صبح روز بعد قابل استفاده می باشد.

فهرست برنامه‌های شبکه تلویزیونی  ازصفحه اختصاصی این شبکه  در تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل در دسترس است.

تلویزیون اینترنتی لنز سیم کارت ایرانسل امکان دسترسی به مجموعه متنوعی از برنامه‌ها، اعم از فیلم‌های مستند، داستانی، سریال‌های تلویزیونی و سینمای خانگی را برای کاربران فراهم کرده است. لنز علاوه بر نرم‌افزار کاربردی قابل دانلود از بازارهای نرم‌افزارهای کاربردی، در دسترس است.

شبکه «لنز و ماه» درتلویزیون اینترنتی لنز  از ۱۷ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد (آغاز تا پایان ماه مبارک رمضان) در دسترس است و کاربرانی که از بسته‌های اینترنتی ایرانسل استفاده می‌کنند برنامه‌های این شبکه را رایگان دریافت خواهند کرد.

 


  • ۰
  • ۰

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور رایتل در 14و15 اسفند ماه 1390ا جشنواره ایی که با تلاش فروان دانشگاه صنعتی شریف و متخصصین و مدیران صنعت مخابرات در سالن همایش های بین المللی صداو سیما تهران اجرا شد،موضوع هایی که وابسته بازار کسب و کار سرویس ارزش افزوده خطوط تلفن همراه،نرم افزار های تلفن همراه،محتوا،خدمات مالی و بانکی همراه،سرویس های دولتی ،وب و گوشی همراه عنوان خواهد شد.

از بعد تجاری و اقتصادی نیز خدماتی نظیر بانکداری همراه، انواع خدمات دولت الکترونیک، دریافت اطلاعات مالی و دورکاری از خدمات شبکه نسل سوم است که فرصت های فراوانی را در فضای اقتصادی کشور فراهم آورده و بر کاهش هزینه ها و بهبود فعالیت های سازمان ها و نهادها تأثیرات چشمگیری خواهد داشت.

 دریافت  انواع محتوای صوتی و تصویری و آخرین اطلاعات و اخبار، کنترل از راه دور امور منزل و محل کار،  دریافت آموزشهای ضروری به صورت صوتی و تصویری، بهره گیری از دسترسی به خدمات شهری طبق موقعیت جغرافیایی، دریافت مشاوره های بهداشتی، پزشکی، درمانی و خدمات امداد و نجات، از جمله خدمات ارزش افزوده نسل سوم هستند که به طور قابل ملاحظه ای کیفیت زندگی مردم کشورمان را ارتقاء خواهند داد

رایتل نیز به عنوان اپراتور پیشرو در ارائه خدمات جدید ارتباطی در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی، امکان استفاده از طیف گسترده تر از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند. اینترنت پرسرعت،‌ انتقال دیتا، تلویزیون موبایل، بانکداری موبایل، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری از جمله این خدمات است.

با ظهور نسل سوم تلفن همراه شرایط و امکانات ویژه‌ای در حوزه خدمات ارزش افزوده فراهم خواهد آمد و مردم تجربه‌های جدیدی در این زمینه خواهند داشت، به همین جهت رایتل به عنوان تنها ارائه کننده نسل سوم تلفن همراه در کشور وظیفه خود دانسته که در این کنفرانس به طور ویژه مشارکت داشته باشد. نسل سوم، برای تأمین کنندگان محتوی، فرصتهای کاملا جدیدی را فراهم می آورد. در حالی که به دلیل منعطف نبودن زیر ساختها و قدرت کم انتقال داده، طراحی خدمات جدید برای شبکه های نسل دوم  موجود بسیار دشوار است.

خدمات ارزش‌افزوده تلفن همراه (Value-added service) که به اختصار از آن با عنوان VAS یاد می‌شود، از جمله دستاوردهای جدید صنعت مخابرات است که ضمن درآمدزایی فراوان برای اپراتورهای خطوط تلفن همراه دائمی و اعتباری و رقابتی کردن هر چه بیشتر این صنعت به نفع کاربران، طیف گسترده‌ای از خدمات بسیار متنوع را در تمامی زمینههای کسب و کار فراهم آورده است. این خدمات، میتواند در صنایع مختلف برای توسعه بازار با هزینه بسیار کم و یا ناچیز مورد استفاده قرار گیرد.


  • ۰
  • ۰

شاتل موبایل از ارائه رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور خبر داد

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، با افزایش مشترکین و رشد تقاضا برای این اپراتور تلفن همراه و پس از مجوز صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سومین رنج شماره‌های شاتل موبایل با پیش‌شماره 0998 و کد 12 به بازار ارتباطات کشور عرضه شد.

 


اگر به راهنمایی نیاز دارید

24ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید از طریق شماره 09981000000 با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید

 

بر اساس این گزارش، شماره های رنج‌ قبلی این اپراتور 099810 و 099811 بود که با توجه به پوشش سراسری  3G و G4 در کل کشور و خدمات منحصر به فردی نظیر تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، سرویس تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت و سرویس انتقال باقی‌مانده ترافیک بسته‌های اینترنت به دوره بعد برای اولین بار در ایران، همچنین بسته‌های ترکیبی مقرون به صرفه و متنوع در کنار پشتیبانی تلفنی و آنلاین غیر حضوری شبانه‌روزی دو زبانه، مورد استقبال گسترده متقاضیان قرار گرفت و در پی آن رنج جدید شاتل موبایل با پیش‌شماره 099812 نیز وارد بازار شد.

 

روش‌های خرید

از طریق وبسایت شاتل موبایل

انتخاب شماره ، خرید و پرداخت تلفنی از طریق تماس با شماره 09981000000

مراجعه به نمایندگی های سراسر کشور

 


  • ۰
  • ۰

با توجه به خبرهای اخیرو شایعات در شبکه های اجتماعی که از کاربران سیم کارت دائمی همراه اول برای دریافت اضافه پرداخت قبض های خود کد #117*10* شماره گیری نمایند ،شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام نمود که کد ذکر شده جهت افزایش اعتبار میاندوره می باشد و باعث بستانکاری کاربران نمیشود.

اطلاعیه همراه اول در خصوص کد افزایش اعتبار

اپراتور سیم کارت همراه اول با تاکید براینکه اینگونه مطالب توسط افراد مغرض در شبکه‌های اجتماعی منتشر می شود، تصریح کرده کاربران برای کسب اطلاعات صحیح به درگاه های رسمی اپراتور مراجعه کنند.

این اطلاعیه می افزاید: حساب کلیه کاربران همراه اول کاملا بر خط است و اگر کاربر به هر دلیل، اضافه پرداخت داشته باشد، این مبلغ بلافاصله بحساب بستانکاری وی منظور می شود و نیازی به گرفتن کد خاصی در این مورد نیست.


  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات اعلام شده از سوی رایتل مصادف با روز کارگر طی مراسمی انتخاب برنده جایزه ویژه رایتل اجرا شد و به یکی کارگر صنعتی واقع در اسلام آباد کرمانشاه که با انجام خرید خطوط رایتل وبا یک شانس در قرعه کشی شرکت کرد و برنده ی یک واحد آپارتمان شد.

از رایتل آپارتمان یک میلیارد تومانی هدیه بگیرید

لازم به ذکر است مسابقه جایزه بزرگ رایتل از اواخر اسفندماه سال 97 آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانستند با ثبت‌نام یا ترابرد به رایتل و اولین استفاده سیم‌کارت اعتباری و دائمی خود عضوی از خانواده رایتل شده و در قرعه‌کشی یک واحد آپارتمان به ارزش یک میلیارد تومان شرکت کنند. کاربران پیشین رایتل نیز می‌توانستند با خرید بسته و یا افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب و کسب امتیاز بیشتر، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی جایزه بزرگ رایتل افزایش دهند.

 

همچنین در این مراسم 10 نفری که با کسب بالاترین امتیاز، بیشترین شانس شرکت در قرعه‌کشی بزرگ رایتل را داشتند معرفی شدند و به پاس همراهیشان با این طرح یک کیف از هدایای رایتلی شامل مودم همراه 4G و بسته‌های بلند مدت اینترنت رایتل دریافت کردند.

گفتنی است در مسابقه جایزه بزرگ رایتل نزدیک به سی میلیون شانس برای برنده شدن وجود داشت که از این میان با اجرای مراسم قرعه‌کشی کارگر شهرک صنعتی اسلام آباد برنده آپارتمان یک میلیارد تومانی رایتل شد.