خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات اعلام شده از سوی رایتل مصادف با روز کارگر طی مراسمی انتخاب برنده جایزه ویژه رایتل اجرا شد و به یکی کارگر صنعتی واقع در اسلام آباد کرمانشاه که با انجام خرید خطوط رایتل وبا یک شانس در قرعه کشی شرکت کرد و برنده ی یک واحد آپارتمان شد.

از رایتل آپارتمان یک میلیارد تومانی هدیه بگیرید

لازم به ذکر است مسابقه جایزه بزرگ رایتل از اواخر اسفندماه سال 97 آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانستند با ثبت‌نام یا ترابرد به رایتل و اولین استفاده سیم‌کارت اعتباری و دائمی خود عضوی از خانواده رایتل شده و در قرعه‌کشی یک واحد آپارتمان به ارزش یک میلیارد تومان شرکت کنند. کاربران پیشین رایتل نیز می‌توانستند با خرید بسته و یا افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب و کسب امتیاز بیشتر، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی جایزه بزرگ رایتل افزایش دهند.

 

همچنین در این مراسم 10 نفری که با کسب بالاترین امتیاز، بیشترین شانس شرکت در قرعه‌کشی بزرگ رایتل را داشتند معرفی شدند و به پاس همراهیشان با این طرح یک کیف از هدایای رایتلی شامل مودم همراه 4G و بسته‌های بلند مدت اینترنت رایتل دریافت کردند.

گفتنی است در مسابقه جایزه بزرگ رایتل نزدیک به سی میلیون شانس برای برنده شدن وجود داشت که از این میان با اجرای مراسم قرعه‌کشی کارگر شهرک صنعتی اسلام آباد برنده آپارتمان یک میلیارد تومانی رایتل شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی