خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گروهی از پژوهشگران در ایالات متحده آمریکا در حال توسعه سنسوری هستند که پس از اتصال به گوشی تلفن همراه توانایی تشخیص ابتلا به بیماری کرونا ویروس را در یک دقیقه را پیدا می کند، آنها امیدوار هستند این سنسور که حدودا 55 دلار قیمت دارد و تا 3 ماه دیگر روانه ی بازار خواهد شد.
تشخیص ویروس کرونا با گوشی هوشمند؛ اختراع جدید محقق ایرانی

پیش بینی می‌شود اپلیکیشن این سنسور برای انجام کارآزمایی بالینی چهار هفته‌ای در ماه ژوئیه آماده شود و تا ماه اوت برای استفاده عموم عرضه شود. طبیب-آذر می‌گوید این سنسور را به شکل یک وسیله مستقل نیز می‌توان ساخت و پس از اتصال آن به شکل بیسیم یا از طریق درگاه شارژ، می‌توان از ابتلا به ویروس کرونا مطلع شد.

رهبر پروژه و استاد ایرانی-آمریکایی دانشگاه یوتا مسعود طبیب آذر معتقد است این سنسور نقشی مهم در ردیابی همه گیری کرونا بازی خواهد کرد. او می‌گوید پروژه ساخت این سنسور از حدود ۱۲ ماه قبل کلید خورده و هدف اصلی آن‌ها تولید سنسوری قابل حمل بوده که کاربران بتوانند با آن ابتلا به ویروس زیکا را تشخیص دهند. ولی پس از شیوع ویروس کرونا آن‌ها تصمیم می‌گیرند با ایجاد تغییراتی در حسگر آن را برای تشخیص کووید ۱۹ آماده کنند.

نمونه اولیه این سنسور ۲.۵ سانتی متری بوسیله بلوتوث با گوشی ارتباط برقرار می‌کند و به گفته طبیب-آذر «زمانی که فرد روی آن تنفس، سرفه، عطسه و یا فوت کند، ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را تشخیص می‌دهد

برای استفاده از این سنسور کافیست آن را به پورت شارژ گوشی متصل کرد و بعد ذرات میکروسکوپی آب دهان را روی آن قرار داد. سپس با اجرای اپلیکیشن اختصاصی نتایج ابتلا به بیماری روی نمایشگر گوشی نقش می بندد. برای تشخیص ابتلا به کرونا می‌توان از نمونه برداشته شده از بینی یا دهان نیز استفاده کرد.

طبیب-آذر می‌گوید می‌توان پس از تولید انبوه این سنسور آن را در اختیار همه قرار داد. او همچنین قصد دارد سنسور را به گونه‌ای طراحی کند تا ارسال نتایج آزمایش به مراکز درمانی جهت تشخیص مناطقی که آمار مبتلایان در آن ها بالاست میسر شود.

این سنسور به کمک لامپ LED مثبت یا منفی بودن نتیجه آزمایش را نمایش داده و به دلیل از بین بردن آب دهان با جریان الکتریسیته خفیف، چند بار مصرف است.

  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی شرکت ال جی، این شرکت در تلاش است تا بار دیگر گوشی های نو آوارنه ای را در نیمه دوم سال جاری وارد بازار تلفن همراه نماید. در واقع ال جی به تازگی از گوشی های تلفن همراه Velvet رونمایی کرده است و اکنون خبرهایی در رابطه با توسعه گوشی دیگری توسط ال جی به گوش می رسد. و برخلاف گوشی معمولی Velvet، ظاهرا این گجت جدید قرار است مشخصه ی مربوط به گوشی های دوران سیستم عامل سیمبین یعنی نمایشگر چرخان افقی را روانه بازار نماید.
ال‌جی مشغول ساخت یک گوشی دارای نمایشگر چرخان است

در هر صورت بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد ال‌جی برای برگشت به دوران اوج می‌خواهد انواع و اقسام ایده‌ها را عملی کند. اما در نهایت باید بگوییم که این اطلاعات فعلا در حد شایعه هستند و اگر ال‌جی واقعا می‌خواهد چنین محصولاتی را عرضه کند، مطمئنا اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها منتشر می‌شود.

. گفته می‌شود این گوشی عجیب از دو نمایشگر بهره می‌برد که می‌توانند به‌صورت افقی بچرخند. احتمالا به نوعی با طراحی مشابه گوشی‌های قدیمی مانند نوکیا ۶۲۶۰، نوکیا N93 و سامسونگ Anycall SCH-V600 مواجه خواهیم شد. اگر طراحی این گوشی‌ها را به خاطر ندارید، در ادامه می‌توانید تصویری از بدنه آن‌ها را مشاهده کنید.ال‌جی قصد دارد یک گوشی دارای نمایشگر چرخان افقی را در نیمه دوم سال جاری روانه‌ی بازار کند

حالا به جای بخش کیبورد فیزیکی، به نظر می‌رسد یک نمایشگر دیگر انجام وظیفه می‌کند. بر اساس این ایده، در ادامه می‌توانید تصویری را ببینید که احتمالا کلیت گوشی ال‌جی موردنظر را نشان می‌دهد. البته این تصویر نشان‌دهنده‌ی محصول نهایی نیست ولی در کل به تصور طراحی چنین گجتی کمک می‌کند.

طبق این گزارش، گوشی مذکور با قیمت ۱ میلیون وون یا حدود ۸۱۶ دلار معرفی خواهد شد. همچنین در این گزارش به عرضه گوشی ال‌جی دارای نمایشگر رول شونده در نمایشگاه MWC 2021 اشاره شده است. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم ال‌جی تلویزیون اولد رول شونده را هم معرفی کرده است و حتی TCL بر اساس این ایده از یک گوشی مفهومی رونمایی کرد.

  • ۰
  • ۰

با توجه به گزارشات اخیر در رابطه با حذف برنامه های ایرانی که از سال گذشته آغاز شد، در شهریور ماه 1398 شرکت اپل به دلیل تحریم های آمریکا بر علیه ایران، اقدام به حذف اپلیکیشن های ایرانی از آپ استور کرده است و این موضوع واکنش برخی از مسوولان و کارشناسان حوزه را در پی داشت درواقع گروهی از دانشجویان کشور در راستای حمایت از استارتاپ‌های داخلی  سیستم عاملی تولید کردند و بر روی گوشی‌های جی‌ال‌ایکس نصب کردند.
اندروید داخلی طراحی شد

پس از این اتفاق محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات جدید ایران هم با انتشار یک توییت فارسی از تصمیم اپل انتقاد کرد. وی اظهار کرد که اکنون اپل 11 درصد از بازار گوشی‌های هوشمند ایران را در اختیار دارد. احترام به حقوق مشتری،‌ یک اصل است که اپل از آن حمایت نکرده و ما به طور قانونی، حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور را پیگیری می‌کنیم.

گفتنی است یکی از مواردی که با پیشرفت تلفن‌های همراه، نمود بیش‌تری پیدا کرده، سیستم عامل گوشی‌هاست و تصمیم برای بومی کردن سیستم عامل هم به‌دنبال حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از مارکت‌های خارجی و با هدف تأمین دو فاکتور امنیت و استقلال، گرفته شد، حتی محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- چندی پیش درباره‌ی ایجاد سیستم عامل بومی اظهار کرده بود: مدت زیادی بود که می‌خواستیم سیستم عامل اندروید را در گوشی‌های ایرانی تغییر دهیم تا از استارت‌آپ‌های داخلی حمایت کنیم. این موضوع پیش نمی‌رفت تا این‌که اپلیکشین‌های داخلی را حذف کردند و این همدلی ایجاد شد و به زودی نتیجه کار را اعلام می‌کنیم.

البته بعد از مدتی مشخص شد که این موضوع تنها شامل برنامه های اپ استور نمی‌باشد و بعد از حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور به دلیل تحریم‌های آمریکا، سپس نوبت به گوگل رسیده است.

حال باید دید سیستم عاملی که عزم برای ایجاد آن به دنبال حذف اپلیکیشن‌های داخلی جزم شده تا چه اندازه می‌تواند نیاز کاربران را حل کند، نیازی که بیش از همه چیز، باید حائز دو فاکتور امنیت و استقلال باشد و از طرفی کارآمدی آن باید به اندازه‌ای باشد که با قرار گرفتن روی گوشی‌های داخلی، بتواند به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه این سیستم عامل به صورت اپن سورس (کدباز) شخصی سازی شده و پاسخگوی نیاز مردم است، گفت: این سیستم با این هدف طراحی شده که مطمئن باشیم اطلاعات ما از آن درز نمی‌کند. در همین حال اطمینان داشته باشیم که نسبت به این سیستم عامل شنود و تهدیدی وجود ندارد.

  • ۰
  • ۰

بر اساس خبرهای منتشر شده به تازگی شرکت مخابرات ایران از سرویس جدیدی رونمایی کرد که تانوما نام دارد. سرویس تانوما با ویژگی های منحصر به فرد خود روز به روز در حال گسترش است و در آینده ای نزدیک برای استفاده در اینترنت اشیا و شهر هوشمند راهکار اصلی خواهد شد. این سرویس FTTB/H یا (Fiber To The Building/Home)  به معنی فیبر نوری تا ساختمان، خانه است.

تانوما چیست، چه مزایایی دارد و چگونه می‌توانیم از آن استفاده کنیم

باید بدانید که این سرویس به تکنولوژی نوینی گفته می شود که به جای استفاده از کابل مسی از فیبر نوری برای انتقال اطلاعات تا ساختمان و یا محل کاربر استفاده می شود و می توان سرویس های گوناگونی از جمله تلفن ، اینترنت ، سرویس های چند رسانه ای و دیگر سرویس های بر بستر دیتا را با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از کابل مسی در اختیار مشترکین قرار داد.

استفاده از تانوما دارای مزیت های زیادی است که در ادامه می توانید با تعدادی از آنها آشنا شوید :

1- پهنای باند اینترنتی 
2- قابلیت استفاده از سرویس های دیتای متنوع مخابراتی و غیر مخابراتی
3- حذف کلیه کابل های مسی ارتباطی
4- ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت بالا
5- طول عمر بیشتر نسبت به کابل های مسی
6- افزایش چشمگیر پایداری ارتباط
7- کاهش نویز

سرویس های مخابراتی

1- دیتا (اینترنت خانگی ، اینترنت تجاری ، اینترانت ، MPLS
2- تلفن
3- تلویزیون اینترنتی


سرویس های غیر مخابراتی

1- سیستم های نظارت تصویری
2- شبکه های کامپیوتری
3- آیفون تصویری هوشمند
4- مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)
5- پارکینگ هوشمند
6- سیستم های صوت و پیجینگ
7- آموزش از راه دور

برتری سرویس تانوما برای ساختمان های بزرگ مسکونی و تجاری این است که با اجرای این سرویس توسط مخابرات ، همه ساختمان های بزرگ اداری ، تجاری و حتی مسکونی می توانند با استفاده از FTTO (OLAN) و با هزینه ای پایین تر نسبت به شبکه های اترنت اقدام به نوسازی شبکه های داخلی و ساختمان های خود زده و از سرویس های مخابراتی و غیر مخابراتی متنوع استفاده نمایند.

لازم به توضیح است فواید و برتری زیاد فیبر نوری قدرت تصمیم گیری و انتخاب مشتریان را دگرگون می نماید ، چون فیبر نوری امتیازهای قابل توجهی نسبت به کابل مسی و زیرساخت های قدیمی دارد. همچنین سرویس های قابل ارائه بر روی بستر فیبر نوری ، سرویس هایی هستند که همگی با اجرای زیرساخت فیبر نوری یکپارچه می شوند و از پایداری و کیفیت ارتباطی بالاتری نسبت به دیگر زیرساخت ها برخوردارند ، این سرویس ها را می توان به دو دسته سرویس های مخابراتی و غیر مخابراتی تقسیم کرد.

 

 

  • ۰
  • ۰

طبق خبرهای منتشر شده از سوی روابط عمومی ایرانسل، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشورمان این شرکت در جهت تشویق افراد به در خانه ماندن برای قطع زنجیره این بیماری مجموعه کنسرت های آنلاین ویژه برنامه نوروزخانه در فروردین 1399، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران از شب گذشته (جمعه ۸ فروردین) در نظر گرفته است و شهروندان عزیز می توانند رأس ساعت 21، این برنامه را به صورت زنده از طریق اپلیکیشن «لنز» با اینترنت نیم‌بهای ایرانسل تماشا کنند.
کنسرت‌های «نوروزخانه» در لنز ایرانسل

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز این اپراتور مراجعه نمایند و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهرمند شوند.

بر اساس برنامۀ اعلام شده برای کنسرت‌های آنلاین «نوروزخانه»، امید حاجیلی، مهدی جهانی، روزبه بمانی، گروه استاد اسداللهی، رضا یزدانی، گروه رستاک، حمید عسکری، گروه گیل و آمارد (ناصر وحدتی)، مهدی یغمایی، گروه ژوانا (سعدالله نصیری)، حمید حامی، لیان بوشهر، سینا سرلک و اشوان (اشکان خدابنده‌لو) خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی‌ای هستند که به ترتیب از هشتم تا بیست و یکم فروردین ماه 1399، اجرای برنامه خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند هر شب رأس ساعت 21، این برنامه را به صورت زنده از طریق اپلیکیشن «لنز» با اینترنت نیم‌بهای ایرانسل تماشا کنند. اپلیکیشن و نسخۀ وب «لنز» قابل دریافت و دسترسی است.

پیش از این نیز ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای تسهیل زندگی و آگاه‌سازی مشترکان درباره ویروس همه‌گیر شدۀ کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری این بیماری، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه، ارائه ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به معلمان دلسوز و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است.

  • ۰
  • ۰

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی روابط عمومی همراه اول ، در 26 تیر ماه 1395، جشنواره سیاست های صنعتی،تجاری و خدماتی در افق 1404 که با حضور وزیر اقتصاد ودارای علی طیب نیا و وزیر کار علی ربیعی تعاون و رفاه اجتماعی، الهام امین‌زاده دستیار رئیس‌جمهور در امور شهروندی، محسن جلالی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، رحیم زارع رئیس فراکسیون ۱۴۰۴ و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و اپراتور همراه اول به عنوان اپراتور برتر تلفن همراه معرفی شد و تندیس و لوح تقدیر این همایش را دریافت کرد.

اپراتور برتر در چشم انداز ۱۴۰۴ مشخص شد
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سیم کارت های اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول می توانید به وب سایت این اپراتور مراجعه نمائید و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمائید.

در بخشی از این لوح تقدیر خطاب به مدیرعامل همراه اول آمده است: «این لوح تقدیر به آن شرکت محترم به عنوان یکی از برترین های صنایع و واحدهای اثرگذار در تحقق سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ اعطا می گردد».
هدف از برگزاری این همایش، تامین اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور در همه ابعاد موضوعی آن و بررسی ساز و کارها، سیاست ها و راهبردهای صنعتی و تجاری با تاکید بر فعالیت های بخش خصوصی، ترغیب و تشویق این بخش به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور و همچنین فرهنگسازی در این زمینه بود.
در این جشنواره، شرکت ها و سازمان ها در ۹ حوزه «بانکداری»، «فناوری اطلاعات»، «گردشگری»، «اپراتوری تلفن همراه»، «نفت، گاز و پتروشیمی»، «صنایع غذایی»، «آموزش»، «صنعت دارو» و «شرکت های دانش بنیان و فناور محور» ارزیابی شده و شرکت های برتر هر حوزه مورد تجلیل قرار گرفتند. در بخش اپراتوری تلفن همراه از سوی شورای ارزیابی فراکسیون افق ۱۴۰۴، همراه اول به عنوان اپراتور برتر تلفن همراه معرفی شد و تندیس و لوح تقدیر این همایش را دریافت کرد.
در همین راستا علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز، با ارسال پیامی به همایش سیاست های صنعتی، تجاری و خدماتی در افق ۱۴۰۴، این سند را راهنمایی برای تمامی بخش ها دانست و عنوان کرد: افق ۱۴۰۴ صرفاً یک مقطع نمادین برای توسعه کشور نیست، بلکه این چشم انداز برای همه قوا و بخش های کشور چراغ راهنماست و به عنوان سند بالادستی باید لحاظ شود.

  • ۰
  • ۰

با توجه به گزارش ها اعلام شده از سوی روابط عمومی ایرانسل، این شرکت در راستای فرهنگ سازی هرچه بیشتر در جامعه، برای در خانه ماندن شهروندان عزیز ایران، در جهت اصرار بیشتر برای دعوت به مقابله با شیوع ویروس کرونا، اپراتور ایرانسل به طور موقت شناسه شبکه خود را از Irancell به KhaneBemanim-Irancell تغییر داده است.
تغییر شناسه شبکه ایرانسل برای دعوت به مقابله با کرونا

در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی واعتباری ایرانسل، می توانید به مراکزخرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمائید و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوید.

پیش از این نیز ایرانسل ، برای تسهیل زندگی و آگاه سازی کاربران درباره ویروس همه‌گیر شده کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، دورکاری حداکثری کارکنان، بستر سازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری این بیماری، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من و تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه را به نتیجه رسانده است.
این تغییر در بسیاری از گوشی‌های تلفن همراه، در قسمت بالای صفحه قابل رؤیت است و در برخی از گوشی‌های تلفن همراه در قسمت تنظیمات شبکه، انتخاب شبکه، مشاهده می‌شود.

ایرانسل سعی دارد با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، شرایطی را فراهم کند تا کاربران در امنیت بهداشتی حداکثری، به فعالیت‌های خود بپردازند.

ایرانسل امیدوار است از این طریق نیز بتواند به تمامی کاربران یادآوری کند که با«در خانه ماندن» میتوان جلوی گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا را، گرفت.

  • ۰
  • ۰

با توجه به گزارش های اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، هم اکنون روش های مختلفی برای استعلام و اعلام پایان اعتبار حجمی و یا زمانی بسته های اینترنت همراه ایرانسل از طریق پیامک، به کاربران سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری اطلاع رسانی می شود. همچنین کاربران می توانند با استفاد از کد دستوری و نرم افزار ایرانسل من جهت این امر استفاده نمایند.
روشهای متنوع استعلام اعتبار و اعلام پایان بسته‌های افزایشی اینترنت ایرانسل تشریح شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت ایرانسل رند می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز این اپراتور مراجعه نمایند و ضمن دریافت سیم کارت رند خود از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

براین اساس، رو به اتمام بودن حجم بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل برای کاربران خدمات اینترنت همراه نسل دو، سه و چهار، از طریق پیامک طی دو نوبت به مشترک اطلاع رسانی می‌شود. همچنین آغاز محاسبه تعرفه خدمات اینترنت همراه کاربران سیم کارت‌های دائمی بر اساس «تعرفه مصرف آزاد» هم طی پیامکی به اطلاع این دسته از مشترکان می‌رسد.

اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل از طریق شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* نیز در هر لحظه برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل مقدور است. همچنین مشاهده باقی مانده اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت با شماره گیری کد #۱۰*۱۴۱* برای مشترکان سیم کارت‌های اعتباری ممکن می‌باشد.

در حال حاضر شبکه 3G ایرانسل در بیش از ۲۷۰ شهر و شبکه 4G/LTE ایرانسل در بیش از ۶۰ شهر کشور راه‌اندازی شده است.

 

ضمن آنکه میزان باقی مانده اعتبار حجمی و زمانی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به صورت در لحظه برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری قابل مشاهده است. همچنین، کنترل مصرف و شارژ حساب، تغییر طرح تعرفه، دریافت و پرداخت صورت حساب، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها از دیگر کاربردهای این برنامه کاربردی است که برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید، iOS و جاوا قابل استفاده میباشد.

  • ۰
  • ۰

براساس گزارشات اعلام شده از سوی شرکت خدمات ارتباطی همراه اول، این شرکت در راستای اجرای طرح همراه میلاد، به منظور افزایش مکالمات درون شبکه و کاهش هزینه های کاربران همراه اول، تمامی کاربرانی که در دروه اول 1389 نسبت به دروه ششم سال 1388  و دوره دوم سال 89 نسبت به دوره اول سال 89 افزایش مکالمه در مکالمات همراه به همراه و ثابت (شامل شهری، بین شهری، جابجایی شهری و پیام کوتاه)‌ داشته اند شامل تخفیف 20 در صدی همراه اول افزایش مکالمات دوره دوم نسبت به اول می شوند.
تخفیف ویژه 20 درصدی همراه اول تا پایان دی ماه

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانند به مرکز و نمایندگی های مجاز این اپراتور مراجعه نمایند و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

براساس این گزارش فرصت استفاده از مبلغ تخفیف مذکور فقط در دوره جاری یعنی 1/9/89 تا 1/11/89 و حداکثر تا تاریخ 30/10/89 می باشد و به دوره بعد منتقل نمی شود.
گفتنی است این طرح بصورت پیامک و درج در قبوض دوره گذشته اطلاع رسانی شده است.

 

  • ۰
  • ۰

طبق خبرهای منتشره شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی اباغ مصوبه 166 کمیسیون تنظیم مقررات در پایان مرداد ماه 1392، فروش سیم کارت دائمی ودیعه دار این شرکت برای اعمال تغییرات، مدتی متوقف شده بود بعد ازانجام این تغییرات از 5 آبان ماه 1392 سیم کارت همراه اول دائمی تضمین دار همراه اول با قیمت 163 هزار و 200 تومان به فروش می رسد.
قیمت سیم کارت دائمی تضمین دار همراه اول اعلام شد

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت خط رند 0912 و خرید اقساطی سیم کارت 0912 می توانند به مراکز و نمایندگی های مجاز این اپراتور مراجعه نمایند.

بر اساس این اطلاعیه، حد نصاب کارکرد میان دوره مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول، برای سیم کارت های دائمی ودیعه دار،80 درصد مبلغ ودیعه و برای سیم کارت های جدید تضمین دار، 70 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
این اطلاعیه می افزاید: قیمت سیم کارت های دائمی بدون تضمین یا همان "0910 دائمی" نیز 127 هزار و 200 تومان بوده که از این قیمت، 120 هزار تومان به عنوان حق اتصال و 7200 تومان مالیات بر ارزش افزوده در نظر گرفته شده است. حد نصاب کارکرد میان دوره سیم کارت های دائمی بدون تضمین همراه اول، 40 هزار تومان می باشد.
گفتنی است قبل از اجرای مصوبه قیمت های جدید در آبان ماه، قیمت سیم کارت های دائمی تضمین دار همراه اول بجای 163 هزار و 200 تومان، 257 هزار و 200 تومان بوده که البته سهم تضمین در آن بجای 36 هزار تومان، 130 هزار تومان بوده است.
 
سیم کارت های دائمی تضمین دار اپراتور اول که با 0912 شناخته می شوند (شامل رنج های 0911 تا 0918 دائمی سراسر کشور)؛ دارای 120 هزار تومان حق اتصال، 7200 تومان مالیات بر ارزش افزوده و 36 هزار تومان بعنوان تضمین است.