خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی شرکت ال جی، این شرکت در تلاش است تا بار دیگر گوشی های نو آوارنه ای را در نیمه دوم سال جاری وارد بازار تلفن همراه نماید. در واقع ال جی به تازگی از گوشی های تلفن همراه Velvet رونمایی کرده است و اکنون خبرهایی در رابطه با توسعه گوشی دیگری توسط ال جی به گوش می رسد. و برخلاف گوشی معمولی Velvet، ظاهرا این گجت جدید قرار است مشخصه ی مربوط به گوشی های دوران سیستم عامل سیمبین یعنی نمایشگر چرخان افقی را روانه بازار نماید.
ال‌جی مشغول ساخت یک گوشی دارای نمایشگر چرخان است

در هر صورت بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد ال‌جی برای برگشت به دوران اوج می‌خواهد انواع و اقسام ایده‌ها را عملی کند. اما در نهایت باید بگوییم که این اطلاعات فعلا در حد شایعه هستند و اگر ال‌جی واقعا می‌خواهد چنین محصولاتی را عرضه کند، مطمئنا اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها منتشر می‌شود.

. گفته می‌شود این گوشی عجیب از دو نمایشگر بهره می‌برد که می‌توانند به‌صورت افقی بچرخند. احتمالا به نوعی با طراحی مشابه گوشی‌های قدیمی مانند نوکیا ۶۲۶۰، نوکیا N93 و سامسونگ Anycall SCH-V600 مواجه خواهیم شد. اگر طراحی این گوشی‌ها را به خاطر ندارید، در ادامه می‌توانید تصویری از بدنه آن‌ها را مشاهده کنید.ال‌جی قصد دارد یک گوشی دارای نمایشگر چرخان افقی را در نیمه دوم سال جاری روانه‌ی بازار کند

حالا به جای بخش کیبورد فیزیکی، به نظر می‌رسد یک نمایشگر دیگر انجام وظیفه می‌کند. بر اساس این ایده، در ادامه می‌توانید تصویری را ببینید که احتمالا کلیت گوشی ال‌جی موردنظر را نشان می‌دهد. البته این تصویر نشان‌دهنده‌ی محصول نهایی نیست ولی در کل به تصور طراحی چنین گجتی کمک می‌کند.

طبق این گزارش، گوشی مذکور با قیمت ۱ میلیون وون یا حدود ۸۱۶ دلار معرفی خواهد شد. همچنین در این گزارش به عرضه گوشی ال‌جی دارای نمایشگر رول شونده در نمایشگاه MWC 2021 اشاره شده است. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم ال‌جی تلویزیون اولد رول شونده را هم معرفی کرده است و حتی TCL بر اساس این ایده از یک گوشی مفهومی رونمایی کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی