خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید شاتل بزرگترین مجموعه ی فعال در حوزه ی ارائه خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشورمان است که توانسته، طی سال ها فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این زمینه به کاربران ارائه کند. در حال حاضر کاربران خانگی، شرکت ها و سازمان های بسیاری در سراسر کشور بیش از یک میلیون سرویس فعال و خدمات اینترنت پرسرعت شاتل بهره می برند.
بسته های ترافیک شاتل با تخفیف های ویژه

با توجه به استقبال مشترکین عزیز از شرایط ویژه خرید بسته های ترافیک، شاتل پیشنهادهای جذابی برای مشترکین در نظر گرفته است. طبق گزارشات شاتل ، مشترکین می توانند بسته های ترافیک نقره ای 10 و 100 گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با تخفیف های ویژه از 8 تا 19 آبان ماه 1401 در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت. مشترکین فعلی شاتل می توانند از 8 تا 19 آبان ماه  به پورتال کاربران شاتل my.shatel.ir  مراجعه نمایند و از تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

بسته های ترافیک نقره ای

بسته ترافیک نقره ای ۱۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با اعتبار یک ساله و ۴۰ درصد تخفیف تنها با قیمت 24000 هزار تومان و بسته ترافیک نقره‌ای ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با اعتبار یک ساله و ۵۰ درصد تخفیف تنها با قیمت ۱۹000۰ هزار تومان در اختیار کاربران قرار گرفت و مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز به این قیمت ها افزوده خواهد شد. این تخفیف ها در تمامی شهرهای کشور در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و تنها مختص دو بسته ترافیکی است و بسته های دیگر ترافیک اینترنت ثابت  را شامل نمی شود.

امید است این شرایط بتواند رضایت مشتریان عزیز خانواده بزرگ شاتل را بیش از پیش فراهم سازد.علاقه مندان  می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و همچنین خرید این بسته ها می توانند به وب سایت my.shatel.ir  یا اپلیکیشن MyShatel  مراجعه نمایند. و یا شماره سراسری 91000000 در سراسر کشور و در استان های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام با شماره های دفتر نمایندگی، درج شده در وب سایت شاتل تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی