خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

بنابر گزارش های اعلام شده از سوی روابط عمومی شرکت سیار ایران،در 10 اسفندماه 1389 طی مراسمی که در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران در کنار برخی از اساتید مطرح علمی،صنعتی وگروهی از مسئولین و۷۰۰ تن از مدیران توانمند صنعت برگزار شد، اپراتورهمراه اول از همایش سراسری تجلیل از مدیران صنعتی اشتغالزای کشور، تندیس زرین دریافت کرد.
همراه اول موفق به دریافت تندیس طلایی اشتغالزای کشور شد

در صورت تمایل به خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول و همچینین سیم کارت رند میتوانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمائید.
گفتنی است در این جشنواره از ۲۵ شرکت برتر در زمینه اشتغالزایی تجلیل به عمل آمد که همراه اول با دریافت تندیس زرین جزو پنج شرکت اول انتخاب شد.

در این همایش حجه الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: «دولت با اختصاص بودجه لازم، سال آینده را سال اشتغال اعلام کرده و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی بتوانیم به همه اهداف مشخص شده دست پیدا کنیم».
 

  • ۰
  • ۰

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،با قرارداد منعقد شده بین همراه اول و اپراتورهای ۱Telecom اتریش و Axis اندونزی،از این کاربران سیم کارت اعتباری این شرکت می توانند از تلفن همراه خود در شبکه این اپراتورها استفاده نمایند.تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ اعتباری همراه اول به 32 رسیده است.
خطوطهای اعتباری همراه اول در اتریش آنتن می دهد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.
Axis دومین اپراتور اندونزیایی است که به شبکه رومینگ اعتباری همراه اول می پیوندد.
همراه اول توصیه کرده است، با توجه به اینکه شارژینگ سیم کارت های اعتباری بصورت آنلاین انجام می شود، ‌مشترکان به منظور مدیریت بهتر هزینه های رومینگ بین الملل، در سفرهای خارجی از این سیم کارت ها استفاده کنند.
بر اساس این گزارش پس از ۳۰ اپراتور از کشورهای عربستان، عراق، ترکیه، اندونزی، سوریه، پاکستان ، امارات متحده عربی، کویت، گامبیا، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان، تاجیکستان، اسلوونی، بلژیک، قطر و روسیه، اپراتورهای A۱Telecom اتریش و Axis اندونزی، به ترتیب سی و یکمین و سی و دومین اپراتور خارجی هستند که همراه اول جهت برقراری سرویس رومینگ سیم کارت های اعتباری با آن ها قرارداد همکاری منعقد می کند.
همراه اول هم اکنون با ۲۶۷ اپراتور در ۱۱۰ کشور قرارداد رومینگ بین الملل دارد که همگی بطور مستقیم و بدون واسطه منعقد شده اند.

  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول، در24 آبان ماه 1390 دارندگان سیم کارت های اعتباری همراه اول از این پس تنها لازم است با یک تماس با شماره 2318 از تلفن ثابت یا شماره ۲۳۱۸-۰۲۱ از تلفن همراه یا شهرستان تماس بگیرند و تلفن همراه خود را به صورت اتوماتیک شارژ نمایند.
شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول با یک تماس،همزمان با آغاز به کار تله کام 2011 رونمایی شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند.
به این منظور دارندگان سیم کارت اعتباری همراه اول تنها لازم است با شماره ۲۳۱۸ از تلفن ثابت و شارژ ۲۰ هزار، ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار یا ۲۰۰ هزار ریالی دریافت کنند.

همراه اول و شرکت تجارت الکترونیک بانک پارسیان با همکاری شرکت راهکارهای همراه کارینا همزمان با عید سعید غدیر خم و بازگشایی نمایشگاه تلکام برای نخستین بار امکان شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول از طریق تلفن گویا را فراهم آورده اند.
مشترکان از طریق این شماره همچنین می توانند قبض های خود را تلفنی پرداخت کنند

 

  • ۰
  • ۰

با توجه به خبرهای منتشر شده از سوی اپراتور همراه اول در روز دوشنبه 7 دیماه 1388 با پیوستن اتصالات (Etisalat) افغانستان به شبکه همراه‌اول، تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ بین‌الملل این شرکت به ۲۵۶ اپراتور رسیده است.
افزایش تعداد رومینگ بین الملل همراه اول

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.
بنا بر گزارش مذکور این قرارداد بی‌واسطه بوده و مشترکان هر دو اپراتور می‌توانند از مزایای این ارتباط بین‌المللی بهره‌گیرند.

روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران اعلام کرد: اپراتور اتصالات افغانستان چهارمین اپراتور این کشور است که از روز دوشنبه ۷ دی‌ماه به شبکه رومینگ بین‌الملل همراه‌اول می‌پیوندد.

همراه‌اول هم اکنون با ۲۵۶ اپراتور در ۱۰۹ کشور جهان قرارداد رومینگ بین‌الملل دارد که همگی  بطور مستقیم و بدون واسطه منعقد شده است.

 

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،به مناسبت هفته ی وحدت در 19 آبان ماه 1398، یک بسته 3 گیگابایتی ویژه وحدت با قیمت 9 هزار تومان عرضه کرد تا کلیه کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی به راحتی بتوانند تجربه جدیدی از ترکیب سرعت و قیمت مناسب داشته باشند.
اپراتور ایرانسل بسته ی ویژه هفته وحدت عرضه کرده است

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند.

بسته ویژه وحدت از تاریخ ۱۹ آبان به مدت ۷ روز در دسترس مشترکان است و تا پایان بیست و پنجم آبان ماه نیز قابل استفاده است.

کاربرانی که قصد استفاده از این بسته را دارند می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل اقدام به تهیه آن کنند.

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور رایتل،با توجه به وقوع زلزه 5.9 ریشتری در روز جمعه 17 آبان ماه 1398 در استان آذربایجان شرقی ،رایتل ضمن همدردی و تسلیت به هموطنانی که در این شدند،از برقرای ارتباط شبکه تلفن همراه خود در این مناطق خبر داد و اعلام نمود:کلیه سایت های رایتل واقع در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی و استان های همجوار و مسیر های ارتباطی مکالمه و دیتا برقرار است.
ارتباطات رایتل در مناطق زلزله زده برقرار است

متقاضیان جهت خرید سیم کارت های اعتباری و دائمی رایتل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت رایتل مراجعه نمایند .

لازم به ذکر است، مکالمه درون شبکه رایتل در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی رایگان است.
گفتنی است، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه 17 آبان) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که در بیشتر نقاط استان های آذربایجان شرقی، قزوین، گیلان و اردبیل احساس شد.
طبق این گزارش، تیم خدمات فنی اپراتور رایتل پس از وقوع زلزله در مناطقی از استان آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار در حالت آماده باش کامل قرار دارد و طبق آخرین گزارشات دریافتی، تاکنون هیچ‌گونه قطعی و اختلال در ارتباطات رایتل در این مناطق مخابره نشده است.
همچنین تیم خدمات فنی رایتل اعلام  آمادگی کرده است که در صورت نیاز ستاد بحران، نسبت به برقراری سایت های سیار اقدام نمایند.

 

  • ۰
  • ۰

طبق خبرهای منتشر شده از سوی سرپرست مدیریت رایتل،با بیان اینکه با تکیه بر اندیشه ها و نوآوری نیروی انسانی کار آمد،راه حل های برون رفت از فضای فعلی طراحی می شود و اپراتور رایتل مجددا به روزهای اوج خود برمی گردد،او افزود:سال آینده را با افزایش در امد رایتل و رضایتمندی کاربران پیش خواهیم برد.
اپراتور رایتل به دنبال رضایت مندی مشترکین می باشد

متقاضیان جهت خرید سیم کارت رایتل و همچنین سیم کارت رند این اپراتور میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و سیم کارت مودر نظر خود را تهیه کنند.

اپراتور ایرانسل با پوشش سراسری اینترنت در کلیه مناطق این امکان را به کاربران خود  میدهد تا به راحتی بتوانند با خانواده و سایر افراد ارتباط برقرار کنند. با خرید سیم کارت ایرانسل اعتباری  و دائمی می توانید از کلیه مزایا و خدمات آن بهره مند شوید.

وی به نیروی انسانی توانمند و کارآمد در درون رایتل اشاره کرد و افزود: تیم مدیران و کارشناسان رایتل یکی از مهمترین سرمایه‌های رایتل هستند و قطعا با تکیه بر ایده‌ها و خلاقیت‌های همین نیروی انسانی کارآمد، راه‌کارهای برون رفت از فضای فعلی طراحی می‌شود و رایتل با سرعت به روزهای اوج خود باز‌می‌گردد.

یاسر رضاخواه  افزود:با اشاره به تدوین برنامه ۱۰۰ روزه این شرکت گفت: با توجه به چالش‌های اخیر، ایجاد فضای آرامش و ثبات مدیریتی درون مجموعه رایتل از اهمیت بالایی برخوردار است و همراهی و همکاری جدی با وزارت ارتباطات، به جز فعالیت‌هایی مبتنی بر عملکرد و سودآوری شرکت برنامه دیگری در دستور کار فعلا نداریم.

سرپرست مدیریت‌عامل رایتل با بیان اینکه یک بنگاه اقتصادی باید سودآور باشد تصریح کرد: مشترکین، کارکنان، سهام‌داران و شرکای تجاری رایتل بازوان قدرتمند ما هستند که با تکیه بر اعتماد آنها و با برنامه‌ریزی هدفمند هفتگی و ماهانه و البته با مدیریت هزینه و نظم مالی، سعی می‌کنیم تا پایان امسال رایتل را به نقطه سربه‌سر مالی برسانیم.

رضاخواه که تجربه مدیرکل فروش سازمانی را در همراه اول در کارنامه خود دارد، از تمرکز بر کیفیت شبکه خبر داد و افزود: با تقویت سایت‌ها و تمرکز بر پوشش دهی مناسب و ارتقاء تجربه مشتریان درآمد جدید ایجاد می‌کنیم. ضمن آنکه همه برنامه‌های بازاریابی و تبلیغاتی را نیز با محوریت برنامه‌ها و تصمیمات فنی پیش خواهیم برد و کمپین‌های متنوع، متناسب با نیاز مخاطبان و ارائه سرویس‌های جدید طراحی خواهیم کرد. وی با بیان اینکه توسعه درآمدها، ارتقاءخدمات و هم‌افزایی با سایر اجزای سازمان تأمین اجتماعی در دستور کار است، گفت: اصلاح صورت‌های مالی و ساختار مالی شرکت پس از هماهنگی نهایی می‌شود.

  • ۰
  • ۰

 

براساس گزارشات اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، در 18 مرداد ماه 1389 بیش از 110 خبرنگار رسانه ها و مدیران همراه اول در برج همراه به گفت و گو پرداختند.

حضور اصحاب رسانه در برج همراه

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی واعتباری همراه اول میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت همراه اول مراجعه نمایند.
بر اساس این گزارش در این مراسم که برای اولین بار خبرنگاران در یک تریبون آزاد گفتگو با یک مدیر مخابراتی را تجربه می کردند و بیشتر با صحبتهای خبرنگاران همراه بود، مهندس صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در جملاتی کوتاه ضمن تبریک روز خبرنگار و شانزدهمین سالروز ورود سیم کارت به کشور، از مدیران و کارشناسان سابق مخابرات تشکر کرد و گفت: در بین کشورهای همسایه جزو اولین کشورها بودیم که از این تکنولوژی استفاده کرده ایم.
وی در پایان صحبتهای خود به سه خبر خوش اشاره کرد و اظهار داشت: در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان سه سرویس "هدیه سحر"، "همراهان همراه اول" و "انتقال اعتبار" راه اندازی می شود که جزئیات بیشتر در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
به گفته صدوقی در طرح "هدیه سحر" در ایام ماه مبارک رمضان، مشترکان اعتباری همراه اول می توانند با ۳۰ هزار ریال طی یک ماه از ساعت ۱۲ شب تا ۸ صبح ۱۰۰ دقیقه مکالمه و ارسال ۱۰۰ پیامک داشته باشند، در واقع این بسته دارای بیش از ۵۰ درصد تخفیف است همچنین در سرویس انتقال اعتبار، هر مشترک اعتباری همراه اول می تواند از ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار ریال شارژ سیم کارت خود را به مشترک دیگر انتقال دهد.
در سرویس همراهان همراه اول (F&F) نیز که برای کاربران سیم کارت اعتباری در نظر گرفته شده است، هر مشترک می تواند با تشکیل یک گروه پنج نفره (دائمی، اعتباری و ثابت) و مکالمه با آنها از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار شود.

  • ۰
  • ۰

بر اساس خبرهای منتشر شده،و با توجه به اجرای سیاست قطع خطوط تلفن همراهی که اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی می کنند.از سال گذشته تا به حال تعداد 147 هزار خطوط تلفن همراه شخصی مسدود شده است .

مشکلات پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه کی به پایان می رسد؟

علاقه مندان جهت خرید خط 0912 همراه اول و هچنین خط رند این اپراتور میتوانند به مراکز و فروشگاه های معتبر همراه اول مراجعه نمایند.

یکی از مسائل مهمی که مشترکین سیم کارت شاتل موبایل و دیگر اپراتورها باید بدانند این است که کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری می‌توانند به راحتی با شماره‌گیری کد دستوری ستاره هشتصد مربع (#800*) نسبت به درخواست قطع سرویس پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و ارزش افزوده اقدام کنند. در این سامانه علاوه بر امکان درخواست برای قطع خدمات و تبلیغات، گزینه‌ای نیز برای تبلیغ از خط شخصی وجود دارد که کاربر با واردکردن شماره موبایلی که از آن پیامک دریافت می‌کند می‌تواند آن را گزارش داده تا رگولاتوری نسبت به مسدود کردن آن شماره اقدام کند.

با وجودی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از طریق فرآیند هوش مصنوعی اقدام به شناسایی سیم کارت‌ اعتباری از اپراتورهای مختلف (همراه اول، ایرانسل، رایتل،شاتل موبایل،و غیره) ارسال کننده پیامک مزاحم می‌کند، اما همچنان کاربران تلفن همراه با معضل دریافت پیامک‌های تبلیغاتی مواجه هستند و با وجودی که بسیاری از کاربران سرشماره‌های شخصی ارسال کننده پیامک را به رگولاتوری گزارش می‌کنند، اما همچنان این پیامک‌ها برای بسیاری از کاربران ارسال می‌شود.

گفتنی است بر مبنای آخرین آمار نظرسنجی از میزان رضایت کاربران از کاهش پیامک‌های تبلیغاتی،55.6 درصد شرکت کنندگان اذعان کردند که دریافت این پیامک‌ها کاهش یافته اما با این حال 44.4 درصد از مشترکان از تعداد بالای دریافت این پیامک‌ها ناراضی‌ هستند.

از زمانی که قانون قطع سیم کارت های ارسال کننده پیامک های تبلیغاتی وضع شد ه است هر روز سرعت برخورد با کسانی که مزاحمت های پیامکی ایجاد می کنند در حال افزایش می باشد. تا جایی که تا پایان تیرماه امسال 131 هزار سیم کارت، پایان مردادماه 134 هزار سیم کارت و پایان شهریور 138 هزار سیم کارت به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان، قطع شده بود همچنین طبق بررسی های انجام شده تا ششم آبان سال جاری در مجموع 147 هزار و 160 سیم کارت به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شده است.  

 

  • ۰
  • ۰

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،این شرکت طی بیانیه ای اعلام نموده،در روزهای اخیر شاهد سواستفاده بسیاری از افراد از طریق تلفن ثابت در تماس صوتی با کاربران این شرکت،خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول را با یک شماره مشابه وقیمتی بالاتر از قیمت تعیین شده و با شرایط بسیار طلایی پیشنهاد می دهند که اکثر از خریداران کلاهبرداری شده وبعد از فروش سیم کارت،شخص فروشنده پاسخگو نیست.این شرکت خدمات ارتباطی اهلام نمود فقط از طریق درگاه های رسمی فروش خود اقدام به واگذاری و فروش سیم کارت دائمی و اعتباری می کند.

اخطار اپراتور اول به کاربران خود،فقط از مراکز معتبر سیم کارت بخرید

همچنین همراه اول تصریح کرده است، مشترکین برای خرید سیم کارت رند می توانند از طریق فروشگاه های زنجیره ای همراه اول، دفاتر خدمات امور مشترکین و پرتال این اپراتور  بخش «ثبت نام گلچین» به وب سایت، اقدام به خرید سیم کارت با قیمت مصوب کنند

همراه اول در اطلاعیه خود تأکید کرده، فروشندگان مذکور رابطه ای با همراه اول نداشته و کاربران نباید به اعتبار همراه اول، به آنها اعتماد کنند.
گفتنی است سامانه فروش تلفنی همراه اول، فقط شامل فروش مودم، دانگل، گوشی تلفن همراه و محصولات نوترینو است و سفارش، خرید و تحویل محصولات همراه اول، در درب منزل فقط با ارسال یک پیامک رایگان به سرشماره ۸۰۱۸ صورت می پذیرد؛ به این صورت که پس از ارسال پیامک به سرشماره مذکور، از شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۰۰۰ با مشترک تماس گرفته و خرید محصول انجام می شود.