خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سومین اپراتور کشور (رایتل) برای زائرین اربعین حسینی بسته های تخفیفی در نظر گرفته است.
خدمات ویژه رایتل برای زائرین اربعین

به تازگی گزارشی از سوی روابط عمومی رایتل منتشر شده که نشان این اپراتور همانند سایر اپراتورهای تلفن همراه دیگر، به منظور تسهیل ارتباطات زائرین اربعین، بسته های تخفیفی ویژه ای در نظر گرفته است. مشترکینی که قصد سفر به کشور عراق را دارند با استفاده از سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل علاوه بر استفاده از به صرفه ترین بسته های اینترنت رومینگ، از تعرفه های تخفیفی ویژه مکالمه و پیامک نیز بهره مند می شوند.

همچنین تیم پشتیبانی رایتل در تمامی نقاط مرزی و مسیر پیاده روی اربعین با استقرار غرفه های ارائه خدمات، همراه و همدل مشترکین خود بوده و به راهنمایی و رفع نیازمندی های ارتباطی آنها می پردازند. خدمات رومینگ عراق، سقف اعتبار سیم کارت دائمی و شارژ سیم کارت های اعتباری خود را پیش از اقدام به سفر بررسی کنند. در همین راستا رایتل به مشترکین خود اعلام کرده پیش از سفر نسبت به افزایش سقف اعتبار سیم کارت دائمی یا خرید شارژ اعتباری اقدام کنند.

جهت مشاهده و خرید بسته‌های تخفیفی رومینگ عراق علاوه بر وب‌سایت رایتل و اپلیکیشن رایتل‌من می‌توانید کد دستوری #228* را از خطوط رایتل خود شماره‌گیری کنید. در صورت نیاز به خرید سیم کارت رایتل نیز، شما زائرین عزیز می‌توانید با مراجعه به وب سایت رایتل بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین نسبت به خرید سیم کارت های رایتل اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ویژه رایتل در عراق و خرید سیم کارت اعتباری و دائمی رایتل می توانید به وب سایت این اپراتور مراجعه کنید.

  • ۰
  • ۰

اینطورکه پیداست اپراتورهمراه اول به پاس قدردانی از مهمان نوازی ساکنان شهرهای مرزی، یک گیکابایت اینترنت هدیه هفت روزه ارائه کرده است. ساکنان شهرهای مهران، خسروی و روستاهای اطراف در دو استان کرمانشاه و ایلام می توانند از 19 شهریور 1401 از این هدیه بهره ببرند.
هدیه همراه اول به ساکنان شهرهای مرزی

همان طور که می دانید این اپراتور به مناسبت فرا رسیدن ایام عزیمت ایرانیان به عراق جهت شرکت در راهپیمایی اربعین، بسته های تخفیف دار و ظرفیت های ویژه زیرساختی تدارک دیده و تیم های عملیاتی خود را در نقاط پنجگانه مرزی مستقر کرده است.

شرکت ارتباطات سیار ایران همچنین با تعریف و طراحی دو بسته رومینگ ویژه اربعین، سطح میزبانی خود از مشترکان حاضر در این رویداد بزرگ را بالاتر برده است؛ به صورتی که مشترکان به اندازه مصرف خود می توانند یکی از دو بسته 7 روزه نامحدود یا اقتصادی زائر را از طریق ستاره 1 ستاره 40 مربع انتخاب کنند.
 

تمامی زائران می توانند  تا 30 شهریور 1401 از قیمت های تخفیفی و بسته های مقرون به صرفه در خاک عراق بهره مند شوند. بسته ویژه (دیتای نامحدود) شامل اینترنت نامحدود با سیاست مصرف منصفانه به همراه 250 پیامک هدیه و 25 دقیقه مکالمه هدیه با قیمت 350 هزار تومان ارائه شده است؛ بسته (اقتصادی زائر) نیز با 150مگابایت دیتای رومینگ عراق به همراه 50 پیامک هدیه و 10 دقیقه مکالمه هدیه به قیمت 100 هزار تومان عرضه شده که امکان خرید و هدیه  به مشترک حاضر در عراق حتی از ایران نیز فراهم شده است.
 

استقرار تیم های فنی و عملیات شبکه اپراتور اول تلفن همراه در شهرهای نزدیک به پایانه های مرزی تا اتمام سفرهای اربعینی، از جمله دیگر مواردی است که زمینه پایش و رصد کیفیت شبکه به صورت 7 در 24 را به صورت خاص در این مناطق در قالب داشبوردهای ویژه پایش مناطق مرزی در مرکز عملیات شبکه و کنترل کیفیت سرویس به وجود آورده است.
 

همراه اول جهت ارائه خدمات بهتر به زائران در گذرگاه های چذابه، شلمچه، مهران و خسروی با برپایی موکب و نیز به صورت  سیار به ارائه انواع خدمات مورد نیاز مشترکان پرداخته است. همچنین این اپراتور در حال آماده سازی تجهیزات جهت ارائه اینترنت به صورت وای فای در موکب های مذکور است. کارشناسان همراه اول در 12 نقطه در شهرهای نجف و کربلا و جاده بین این دو شهر مستقر شده و به ارائه خدمات مشترکان می پردازند.
  

نکته ای که قابل ذکر است، بسته های اینترنت داخلی در حالت رومینگ قابل استفاده نیست و امکان دریافت رمز دوم خرید در خارج از کشور بدون فعالسازی سرویس رومینگ بین الملل، میسر نیست. همچنین مطابق روال تماس های رومینگی، هنگام استفاده از سرویس رومینگ در خارج از کشور، حتما مشترکان باید کد ایران (0098) را قبل از شماره تلفن های ثابت و موبایل مورد نظر خود شماره گیری کنند.

  • ۰
  • ۰

شاتل موبایل بزرگترین اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G  و  4G/LTEدر سراسر کشور است که برای اولین بار در ایران، فناوری نوآورانه سیم کارت هوشمند را به بازار تلفن همراه معرفی کرد. این اپراتور همواره در این سال ها در تلاش بوده تا با ارائه خدمات با کیفیت و متنوع ارتباطی شامل مکالمه، پیامک و اینترنت پرسرعت و پیاده سازی ایده ها و فناوری جدید و خلاقانه، علاوه بر ایجاد تحول در صنعت ارتباطات کشور، لذت ارتباط آسان و باکیفیت را برای مشترکین خود فراهم نماید.

شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولدش هدیه می دهد
طبق گزارشات، شاتل موبایل یازدهم شهریور 1401 پنج ساله می شود و به همین مناسبت به رسم هر سال به پاس همراهی مشترکین خود برای آنها هدایای ویژه ای در نظر گرفته است
. به تمامی مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل، ۶۰ دقیقه مکالمه و یا یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه داده خواهد شد.

این اپراتور همواره در تلاش بوده تا گسترده ترین پوشش دهی خدمات صوت، پیامک و اینترنت همراه مبتنی بر فناوری های ۳G، ۴G، و ۴٫۵G  را برای مشترکینش ارائه کند.

عرضه سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با قابلیت اتصال به هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، پیاده سازی قابلیت انتخاب دستی رادیویی میزبان، قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک سرویس محبوب فیلم و سریال نماوا و عرضه متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت همراه و ترکیبی، از ویژگی های متمایزی است که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم کرده و می کوشد همواره با بهبود کیفیت خدمات خود برای آنها ارزش آفرین باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید سیم کارت های شاتل موبایل می توانند به وب سایت این اپراتور مراجعه کنند و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

  • ۰
  • ۰

اپراتور همراه اول موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی 6 ستاره ایران شد. همچنین نشان ویژه سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی نیز به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول اعطاء شد.

طبق گزارشات روباط عمومی همراه اول، دومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در روز دوشنبه 31 مردادماه 1401، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد. روابط عمومی سازمان ها و شرکت های پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی در این مراسم حضور داشتند.
همراه اول بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

هدف همراه اول از برگزاری این مراسم کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت های اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها عنوان شده بود که ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» نیز در این دوره انجام گردید

 در مراسم امروز پس از سخنرانی هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران، پیام تسوکو سوقی هارا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی قرائت شد و پروفسور وی آن ویزر رئیس انجمن بین المللی مسؤولیت اجتماعی صنفی سخنرانی کرد.

 مسئولیت اجتماعی یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول، به عملکردی فراسازمانی می اندیشد و کمک می کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسئولیت اجتماعی حرکت کند.

مسئولیت اجتماعی شرکت ها که به بررسی نقش و مسئولیت آنها در اجتماع و توجه به ارزش های اخلاقی می پردازد، با کمک به جامعه به مسئولیت حفظ و نگهداری استانداردهای زندگی در آن محیط و جامعه توجه دارد و در این راستا با اتخاذ تاکتیک های لازم و از طریق کمک های فراتر از مسئولیت قانونی به رشد و قوام محل و جامعه فعالیت خود از طریق حامی گری و انجام اقدامات لازم می پردازد.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که در راستای تحقق چشم انداز خود، فعالیت های مسئولیت اجتماعی اش را ذیل سه محور حمایتگری و اسپانسرینگ، فعالیت های بشردوستانه و محیط زیست تعریف کرده، توانست در این جشنواره در دو بخش مستقل نشان برتر رویداد را کسب کند.