خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه در سراسر کشور برای اولین بار فناوری نوآورانه سیم کارت هوشمند را به بازار تلفن همراه معرفی کرد. سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با قابلیت اتصال خودکار به هر سه شبکه رادیویی اصلی کشور، به صورت مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت کاملا هوشمند و خودکار با کیفیت ترین پوشش شبکه های 3G  و 4G/LTE  تلفن همراه را انتخاب می کند. درواقع شاتل موبایل طی این سال ها همواره در تلاش بوده تا با ارائه خدمات با کیفیت و متنوع ارتباطی شامل مکالمه، پیامک و اینترنت پرسرعت رضایت مشترکین خود را جلب کند.
شاتل موبایل به سیم کارت اولی ها هدیه می دهد
طبق گزارشات، شاتل موبایل طرح جدیدی برای برای سیم کارت های اولی در نظر گرفته است. در صورتی که تا به حال هیچ سیم کارتی در اپراتورهای تلفن همراه به نام شما ثبت نشده می توانید با خرید سیم کارت های شاتل موبایل به عنوان اولین سیم کارت خود، علاوه بر بسته های ارائه شده به همراه سیم کارت، بسته سه ماهه اینترنت رایگان، مکالمه و پیامک هدیه بگیرید.

شاتل موبایل یکی از معتبرترین اپراتورهای نسل جدید تلفن همراه به شمار می رود که با مزایای مانند سرعت بالا اینترنت، مکالمه نامحدود برای مشترکین جذاب است و همچنین هدیه اینترنت رایگانی که برای همراه اولی ها در نظر گرفته است این لذت را برای مشترکین دو چندان کرده است.

سیم کارت اولی ها در این طرح علاوه بر برخورداری از بسته آغازین از مزایای دیگری همچون بسته هدیه ویژه مکالمه نامحدود، ۳۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه و ۶ گیگابایت اینترنت سه ماهه با تخصیص ماهیانه بهره خواهند برد.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE  در سراسر کشور است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه سیم کارت هوشمند را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم کارت هوشمند این اپراتور با تحلیل مداوم آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می کند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و همچنین انتخاب شماره و خرید سیم کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب سایت شاتل موبایل مراجعه نمایند و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی