خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بر اساس خبرهای منتشر شده کمپانی هواوی در روزهای اخیر از جدیدترین لپ تاپ های سری میت بوک رونمایی کرد. میت بوک ایکس سبک تر از نسخه ی پرو می باشد درواقع از ویژگی های منحصر به فردی نیز برخوردار است. شباهت‌های بسیاری از نظر زبان طراحی میان لپ تاپ جدید هواوی با نسخه‌ی پرو مشاهده کرد، تغییراتی جزئی نیز وجود دارد که توجه علاقه‌مندان را به‌خود جلب کرده است.
هواوی میت بوک ایکس همراه با تاچ پد حساس به فشار معرفی شد

کاربر می‌تواند میزان روشنایی نمایشگر را تا ۴۰۰ نیت افزایش دهد و از ویژگی حساس به لمس‌ بودن نمایشگر استفاده کند. هواوی گفته است نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصد است که از میزان کم حاشیه‌های اطراف نمایشگر خبر می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند میت‌بوک ایکس جدید را همراه‌با پردازنده‌های Core i5-10210U یا Core i7-10510U اینتل سفارش دهند و ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR3 را برای خود انتخاب کنند.

در نگاه اول، وزن میت‌بوک ایکس جدید درمقایسه‌با نسخه‌ی میت بوک ایکس پرو از ۱/۳۳ کیلوگرم به وزن تقریبی ۱ کیلوگرم رسیده و ضخامتش ۱۳/۶ میلی‌متر است. درحالی‌که ابعاد نمایشگر از ۱۳/۹ اینچ در نسخه‌ی پرو به ۱۳ اینچ تنزل یافته است، تغییری در رزولوشن (۳،۰۰۰ در ۲،۰۰۰ پیکسل) مشاهده نمی‌شود. نمایشگر لپ تاپ هواوی میت‌بوک ایکس جدید از نسبت ابعاد ۳ به ۲ استفاده می‌کند و از از رنگ‌های RGBکاملا پشتیبانی می‌کند.

تفاوتی میان کیبورد و دوربین مخفی و چهار بلندگوی قرارگرفته در نقاط مختلف لپ‌تاپ جدید هواوی با نسخه‌ی پرو مشاهده نمی‌شود؛ اما تغییر اصلی را تاچ‌پد به‌خود دیده است. هواوی می‌گوید تاچ‌پد استفاده‌شده در میت‌بوک ایکس حساس به فشار است و تفاوت میان فشارهای مختلف انگشت کاربر را متوجه می‌شود.

انتظار می‌رود محصول جدید هواوی در چهار رنگ‌بندی سبز، خاکستری، نفره‌ای و صورتی روانه بازار شود. نسخه‌ی پایه‌ی لپ‌تاپ با برخورداری از پردازنده Core i5 و هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ۱،۱۵۰ دلار و نسخه‌ی مشابه، اما مجهز به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم ۱،۳۰۰ دلار و نسخه‌ی پیشرفته‌تر همراه‌با پردازنده  Core i7 و حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی ۱،۴۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.

برای حافظه ذخیره‌سازی نیز حافظه‌ای ۵۱۲ گیگابایتی از نوع PCIe NVMe SSD در نظر گرفته شده است. باتوجه‌به ابعاد کوچک‌تر میت‌‌بوک ایکس درمقایسه‌با نسخه‌ی پرو، ظرفیت باتری از ۵۶ وات‌ساعت به ۴۲ وات‌ساعت کاهش یافته است. در بدنه‌ی میت‌بوک ایکس، به‌جای درگاه‌های USB-A از دو درگاه USB-C استفاده شده که برای شارژ دستگاه نیز از همین درگاه‌ها استفاده می‌شود.

  • ۰
  • ۰

کمپانی ایسوس در ماه گذشته از گوشی هوشمند ROG Phone را به عنوان سومین نسل گوشی های گیمینگ معرفی کرد. حال ایسوس قرار است در تاریخ 26 اوت  (5 شهریور) از نسل جدید تلفن همراه پرچمدار (zenfone) 7 رونمایی نماید. این رویداد هم به تبع از رویدادهای بزرگ امسال به صورت آنلاین از یوتیوب پخش خواهد شد.
ایسوس ۵ شهریور از Zenfone 7 رونمایی می‌کند

با توجه به اطلاعات منتشر شده، نسل هفتم این تلفن همراه با ادامه دادن راه پرچمدار نسل قبلی از ویژگی‌های جذابی بهره خواهد برد. این اطلاعات همچنین نشان می‌دهند که همانند نسل قبل، ایسوس در این تلفن همراه جدید هم از دوربین چرخنده‌ای در قسمت پشتی دستگاه استفاده کرده است که می‌توان با آن به ثبت عکس‌های سلفی هم پرداخت.

نسل قبلی این تلفن همراه یعنی ذن‌فون ۶ یکی از تلفن‌های همراه برجسته سال ۲۰۱۹ بود. ذن‌فون ۶ سخت افزاری قدرتمند و دوربین با طراحی جدید را در بازه‌ی قیمتی تلفن‌های همراه میان‌رده، ارائه می‌داد.

بنچمارک‌های منتشر شده از نسل جدید این تلفن‌ همراه نشان می‌دهند که ایسوس در این تلفن همراه از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده کرده است. ایسوس برای کامل کردن ویژگی‌های این تلفن همراه، حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی در کنار پشتیبانی از قابلیت ۵G را  هم در این تلفن همراه قرار داده است. با توجه به این ویژگی‌ها، پرچمدار جدید ایسوس در برابر رقبای قدرتمند خود کمبودی را نخواهد داشت.

همانگونه که در بیانیه‌ی رسمی این شرکت آمده است، این شرکت قصد دارد تا از «مجموعه‌» (Series) جدید تلفن‌های همراه خود رونمایی کند. استفاده از این کلمه، احتمال رونمایی از مدل پرو را تقویت می‌کند. البته برای روشن شدن این موضوع راهی به جز صبر کردن تا مراسم رونمایی نداریم.

یکی از نقاط قوت پرچمدار سال ۲۰۱۹ ایسوس یعنی ذن‌فون ۶ بهره‌مندی آن از جک هدفون بود. به نظر می‌رسد که در این نسل هم شاهد استفاده از جک هدفون باشیم؛ همانگونه که برخی از شرکت های بزرگ دوباره می خواهند تا از جک هدفون در پرچمدارهای آینده خود استفاده کنند.کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از کارت‌های حافظه‌ی خارجی، حافظه‌ی داخلی ذن‌فون ۷ را افزایش دهند.

  • جدیدترین پتنت هواوی گوشی های دارای نمایشگر ثانویه را نشان می دهد

یکی از اتفاق‌های بزرگ در رویداد امسال رونمایی ایسوس از ذن‌فون ۷ پرو خواهد بود. برخی از گزارش‌های منتشر شده در هفته‌های اخیر به این موضوع اشاره می‌کنند که، امسال ایسوس پرچمدار نسل جدیدش را در دو نسخه عرضه خواهد کرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از این دستگاه، طرفداران این تلفن همراه بی‌صبرانه منتظر رونمایی از آن هستند. امیدواریم که ایسوس در این تلفن همراه جدید یکی از مشکلات نسل قبلی یعنی نمایشگر نه‌چندان با‌کیفیت را رفع کند. در نهایت انتظار داریم که نسل جدید هم با قیمتی در بازه‌ی قیمتی تلفن‌های همراه میان‌رده عرضه شود.

  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده، کمپانی مایکروسافت طی بیانیه ای مطبوعاتی اعلام نمود ایکس باکس Series X در ماه نوامبر 2020 عرضه خواهد شد. مایکروسافت و سونی در رقابتی تنگاتنگ هر از چند گاهی اطلاعات جدیدی راجع به کنسول های نسل جدید خود اعلام نمود. هیچکدام از این کمپانی ها هنوز تاریخ و قیمت دقیق عرضه کنسول خود را اعلام نکرده اند کمپانی مایکروسافت درآخرین بیانیه رسما تایید کرد که تاریخ عرضه ایکس باکس سری ایکس در ماه نوامبر خواهد بود.
ایکس باکس سری X مایکروسافت نوامبر ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

مایکروسافت نخستین بار بیش از یک سال پیش اعلام کرده بود کنسولی جدید با کدنام «پروژه‌ی اسکارلت» در دست ساخت دارد؛ حال پس از گذر بیش از یک سال، ردموندی‌ها به‌صورت رسمی تأیید کرده‌اند پروژه‌ی اسکارلت که آن را با نام ایکس‌باکس سری ایکس می‌شناسیم در ماه نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) روانه‌ی بازار خواهد شد.

برخلاف پلی استیشن 5 سونی ، ایکس‌باکس سری ایکس با تمامی لوازم جانبی قدیمی ایکس‌باکس وان سازگار خواهد بود (البته به‌استثنای کینکت). مایکروسافت همچنین روی قابلیت Backward Compatibily ایکس‌باکس سری ایکس تأکید می‌کند که به‌لطف آن می‌توان بازی‌های نسل قبل را روی کنسول جدید اجرا کرد. بازی‌هایی که به‌لطف این قابلیت به سری ایکس می‌آیند شامل برخی بهینه‌سازی‌ها نظیر وضوح 4K، استاندارد HDR و افزایش نرخ فریم خواهند شد.

تاریخ عرضه‌ی رسمی ایکس‌باکس سری ایکس درحالی اعلام شده که طی چند روز اخیر ساخت کنسول ایکس‌باکس سری اس هم به‌صورت غیرمستقیم تأیید شده است. از قرار معلوم ایکس‌باکس سری اس نسخه‌ی ضعیف‌تر سری ایکس است که قدرت پردازشی کمتری دارد و احتمالا در گیمزکام ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود.

مایکروسافت در بیانیه‌ی مطبوعاتی جدید خود به‌وضوح می‌گوید ایکس باکس سری ایکس با «هزاران بازی متعلق‌به چهار نسل» دردسترس قرار می‌گیرد که در بین آن‌ها شاهد ۵۰ بازی جدیدِ بهینه‌سازی‌شده برای کنسول سری ایکس خواهیم بود. بازی‌های بهینه‌سازی‌شده‌ی موردبحث برای انتشار در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند و برخلاف انتظارات شامل Halo Infinite نمی‌شوند.

Halo Infinite یکی از بازی‌های اصلی و بسیار مهم فرست پارتی کنسول ایکس‌باکس سری ایکس به‌حساب می‌آید و طبق گفته‌ی مایکروسافت قرار بود «تعطیلات ۲۰۲۰» دردسترس گیمرها قرار گیرد، بااین‌حال انتشار آن به تأخیر افتاده و در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. مایکروسافت در بیانیه‌ی مربوط به اعلام تأخیر در عرضه‌ی بازی Halo Infinite مواردی همچون «متعادل‌سازی سلامتی تیم توسعه» را به‌عنوان دلیل اصلی اعلام کرد و گفت اعضای تیم توسعه قصد دارند کارهای حیاتی نهایی مربوط به بازی را انجام دهند تا Halo Infinite آماده‌ی انتشار شود. حساب کاربری رسمی مجموعه‌بازی‌های Halo در توییتر به‌تازگی از دنیاگیری ویروس کرونا به‌عنوان یکی از چند دلیل تأخیر یاد کرده و گفته: «آثار ناشی از دنیاگیری ویروس کرونا که هنوز هم وجود دارند، امسال همه‌ی ما را تحت تأثیر قرار داده‌اند». 

قیمت ایکس باکس سری ایکس هنوز به‌صورت رسمی مشخص نشده است

مایکروسافت هنوز به‌طور دقیق مشخص نکرده که ایکس‌باکس سری ایکس در چه روزی از ماه نوامبر روانه‌ی بازار می‌شود، به‌علاوه فعلا نمی‌دانیم کنسول نسل نهمی مایکروسافت با چه قیمتی روانه‌ی بازار خواهد شد.

ایکس‌باکس سری ایکس برخلاف تقریبا تمامی کنسول‌های بازی قدیمی قرار نیست روی بازی‌های انحصاری که نیازمند سخت‌افزار جدید باشند متمرکز شود. به‌جای این کار، آن‌طور که مایکروسافت می‌گوید بازی‌های جدید ایکس‌باکس سری ایکس قرار است فعلا روی ایکس باکس وان هم دردسترس قرار بگیرند؛ این بازی‌ها روی سری ایکس برخی بهینه‌سازی‌ها به‌خود خواهند دید تا تجربه‌ی آن‌ها روی کنسول جدید لذت‌بخش‌تر باشد

مایکروسافت می‌گوید افزون‌بر بازی‌های جدیدی که به‌طور ویژه برای ایکس باکس سری ایکس  بهینه‌سازی شده‌اند، ۴۰ بازی قدیمی نیز قرار است به این کنسول بیایند. این بازی‌های قدیمی در ایکس‌باکس سری ایکس بهینه خواهند شد و تجربه‌ی بهتری به کاربر منتقل خواهند کرد. از بین بازی‌های قدیمی که با بهینه‌سازی به سری ایکس می‌آیند می‌توانیم به Destiny 2 و Forza Horizon 4 و Gears 5 و Ori and the Will of the Wisps و Madden NFL 21 اشاره کنیم.

مایکروسافت همچنان سعی می‌‌کند در تبلیغات برای کنسول جدید خود، روی Smart Delivery هم مانور دهد؛ سیستم Smart Delivery به کاربران امکان می‌دهد بازی‌ها را یک بار بخرند و از آن‌ها در نسل‌های مختلف ایکس‌باکس لذت ببرند. مایکروسافت به‌صورت رسمی تأیید کرده بازی‌هایی نظیر Assassin's Creed Valhalla و Dirt 5 و Gears Tactics و Yakuza: Like a Dragon و Watch Dogs: Legion قرار است با سیستم Smart Delivery سازگار هستند.

البته تمامی بازی‌های ترد پارتی (متفرقه) با این سیستم سازگاری نخواهند داشت. شرکت تیک-تو از کاربران می‌خواهد افزون‌بر هزینه‌ی ۷۰ دلاری NBA 2K11 روی ایکس باکس ایکس باکس وان ، به‌منظور تجربه‌ی نسخه‌ی بهینه‌سازی‌شده روی ایکس‌باکس سری ایکس ۳۰ دلار دیگر هم پرداخت کنند

  • ۰
  • ۰

طبق اطلاعات منتشر شده کمپانی گوگل به کاربران گوشی های پیکسل وعده می دهد که در صورت خرید این گوشی ها 3 نسخه اندروید را دریافت می کنند. در حال حاضر کمپانی سامسونگ  اعلام کرده است که گوشی های پرچم دار این کمپانی از این امتیاز بهره مند خواهند شد. این خبر در زمان رویداد آنپکد اعلام شد و توسط سخنگوی کمپانی سامسونگ مورد تایید قرار گرفت.
گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ ۳ نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کنند

باید خاطرنشان کنیم گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ همراه با اندروید ۹ پای عرضه شده‌اند و سپس اندروید ۱۰ را دریافت کرده‌اند. با توجه به اعلام سامسونگ، این گوشی‌ها اندروید ۱۱ و بعد از آن اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند. گوشی‌های اس ۲۰ و نوت ۲۰ از همان ابتدا مبتنی بر اندروید ۱۰ هستند و به همین خاطر اندروید ۱۱ و سپس ۱۲ و ۱۳ را دریافت خواهند کرد.

این یعنی گوشی‌های گلکسی نوت 20 و گلکسی  Z Fold 2 اندروید ۱۱، ۱۲ و ۱۳ را دریافت خواهند کرد. به غیر از این گوشی‌ها، گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، نوت ۱۰، اس ۲۰ و گلکسی فولد هم مشمول این قانون هستند.

این احتمال هم وجود دارد که پرچم‌داران ۲۰۱۹ سامسونگ تا اندروید ۱۳ و پرچم‌داران ۲۰۲۰ این شرکت تا اندروید ۱۴ به‌روزرسانی شوند. روی هم رفته باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ برای زمان‌بندی آپدیت اندروید این گوشی‌ها دقیقا چه برنامه‌ای دارد.

  • ۰
  • ۰

بعد از همه گیر شدن بیماری کرونا، اغلب کمپانی های بزرگ دنیا در حوزه ی فناوری دست به اقدامی جالب زدند و از تمامی پرسنل خود خواستند که به صورت دور کاری به فعالیتشان بپردازند. کمپانی مایکروسافت از نخستین شرکت هایی بود که چنین درخواستی را از پرسنل خود کرد.
کارکنان مایکروسافت تا اکتبر ۲۰۲۰ به دورکاری ادامه خواهند داد

مدیر بخش استراتژی مایکروسافت، «کورت دلبن» در یادداشتی عنوان کرده:

«در ایالات متحده آمریکا زودترین تاریخ برای انجام مرحله ششم از برنامه، ۱ اسفند ۹۹ است. هدف ما برای مرحله ۶، بازگشت تمام فعالیت‌ها به حالت عادی و آمادگی برای انجام مراحل اولیه در صورت شیوع دوباره ویروس است

مایکروسافت تقریبا چهار ماه پیش امکان دور کاری را برای کارکنان خود فراهم کرد و پس از مدتی با شیوع ویروس کرونا در سیاتل، این دورکاری اجباری شد. در حال حاضر این کمپانی در مرحله دوم برنامه خود قرار دارد که همان دورکاری اجباری می‌شود.

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که مدت زمان دورکاری کارکنان خود را افزایش داده و گوگل نیز امکان دورکاری کارمندان خود را تا اواسط سال آینده میلادی فراهم کرده است. کارکنان فیسبوک تا اواخر سال جاری میلادی و کارمندان آمازون نیز تا ژانویه ۲۰۲۱ می‌توانند دورکاری کنند.

این غول نرم افزاری در حال حاضر برنامه «محل کار هیبریدی» را دنبال می‌کند و چندین مرحله برای بازگشایی کامل دفاتر خود در نظر گرفته است. این برنامه شامل ۶ مرحله می‌شود که در نهایت کارکنان می‌توانند به صورت عادی در محل کار خود حضور پیدا کنند و تا زمانی که تمام مراحل آن انجام نشود، تمام دفاتر به صورت کامل بازگشایی نخواهند شد.

زمانی دفاتر مایکروسافت شروع به فعالیت عادی می‌کنند که اکثر محدودیت‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا برداشته شوند و مقامات بهداشتی بازگشت عادی کارکنان به دفاتر را ایمن اعلام کنند. برنامه ۶ مرحله‌ای این شرکت به شرح زیر است:

  • مرحله اول: تعطیلی دفاتر
  • مرحله دوم: کار اجباری از خانه
  • مرحله سوم: تشویق کار از خانه
  • مرحله چهارم: بازگشایی محدود
  • مرحله پنجم: بازگشایی با محدودیت‌ها
  • مرحله ششم: بازگشایی کامل

 

  • ۰
  • ۰

با توجه به شایعات اخیر، که حاکی از آن است چهار مدل ازآیفون 12 با نمایشگر اولد روانه ی بازار تلفن همراه خواهد شد در واقع کمپانی سامسونگ پنل های سه مدل را تامین می کند: مدل ۵.۴ اینچی، مدل ۶.۱ و ۶.۷ اینچی آیفون ۱۲ پرو. بر اساس گزارشات، این شرکت در حال برنامه ریزی برای هر یک از مدل های بالارده  ۶.۱ و ۶.۷ اینچی هم ۱۵ تا ۲۰ میلیون نمایشگر ارائه می‌شود. در این میان، کمپانی ال جی نیز قرار است حدود ۲۰ میلیون نمایشگر اولد برای مدل ارزان‌تر ۶.۱ اینچی به اپل تحویل دهد.
کمپانی ال جی نمایشگر آیفون 6.1 اینچی اپل را تأمین می کند

 

در گزارش سایت Nikkei آمده که معلوم نیست این همکاری بین ال‌جی و اپل ادامه‌دار باشد. گفتنی است سال گذشته ال‌جی پنل‌های LCD آیفون ۱۱ را تامین کرده ولی کیفیت پنل‌های اولد این شرکت نتوانسته نظر اپل را جلب کند. در این رابطه باید به شرکت چینی BOE اشاره کنیم که موفق شده کیفیت پنل‌های اولد خود را افزایش دهد و می‌خواهد با اپل همکاری کند.

مدتی قبل گزارشی منتشر شد که در آن آمده بود شرکت BOE چند میلیون پنل اولد برای مدل ارزان‌تر ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ ارائه می‌کند که ظاهرا قرار نیست امسال چنین اتفاقی بیفتد و این همکاری به سال بعد موکول شده است. این یعنی نقش ال‌جی در سال آینده به‌عنوان گزینه جایگزین سامسونگ کمرنگ‌تر از گذشته می‌شود.

طبق گزارش سایت Nikkei، این یعنی حجم نمایشگرهای ال‌جی نسبت به سال گذشته حدود ۵ برابر شده است. این یک خبر خوب برای LG Display محسوب می‌شود که بازوی نمایشگرسازی این شرکت محسوب می‌شود و طی حدودا دو سال گذشته ضررهای زیادی متحمل شده است.

همچنین اپل علاقه‌ی زیادی به متنوع کردن زنجیره تامین خود دارد و با این کار می‌تواند قطعات مختلف را با قیمت پایین‌تری دریافت کند. باید خاطرنشان کنیم بعد از اینکه فروش آیفون‌ها در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۰ به حد پیش‌بینی موردنظر نرسید، اپل جریمه ۹۵۰ میلیون دلاری به سامسونگ پرداخت کرده زیرا کمتر از قرارداد مشخص شده از این شرکت پنل‌های اولد خریداری کرده است.

  • ۰
  • ۰

با توجه به آخرین گزارشات اعلام شده،  یکی از بزرگ ترین مونتاژ کنندگان محصولات کمپانی اپل توانست تولید گوشی آیفون 11 را در شهر چنای کشور هند آغاز نماید. روابط تجاری پرتنش بین آمریکا و چین و برنامه‌های اپل برای افزایش سهم بازار هند این حرکت به اپل اجازه می‌دهد تا عوارض مربوط به واردات گوشی‌های هوشمند در کشور هند را دور بزند.
تولید انبوه آیفون ۱۱ در هند آغاز شد

این خبر رسما توسط وزیر بازرگانی و صنایع هند تایید شده و در همین زمینه باید به تولید انبوه آیفون XR در هند اشاره کنیم که ماه‌ها قبل خبر آن منتشر شد. آیفون XR و آیفون ۱۱ توسط کارخانه‌های فاکس‌کان موجود در هند تولید می‌شوند و در این کشور کارخانه‌های Wistron هم دست به تولید آیفون ۷ می‌زنند. گفته می‌شود آیفون ۱۱ تولید هند در حال حاضر روانه‌ی فروشگاه‌های این کشور شده‌اند.

اپل قصد دارد به تدریج ظرفیت تولید آیفون‌ها در هند را افزایش دهد و به صادرات آن‌ها برای کشورهای دیگر روی بیاورد. علاوه بر این، اپل می‌خواهد تولید نسل جدید آیفون SE در کشور هند را به شرکت Wistron واگذار کند. آیفون ۱۱ در بین دیگر پرچم‌داران موجود در بازار هند طرفداران زیادی دارد و شاید اپل با بهره‌گیری از مزایای ارائه شده توسط دولت هند در نهایت تصمیم بگیرد قیمت این گوشی را برای بازار این کشور کاهش دهد و با این کار به رقیب قدری برای رقبای اندرویدی تبدیل می‌شود.

دولت هند از مدت‌ها قبل طرح «تولید هند» را آغاز کرده که در جریان آن، این دولت طیف وسیعی از مزایا از جمله ارائه معافیت مالیاتی برای شرکت‌هایی است که مایل به سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی راه‌اندازی کارخانه‌های داخلی هستند. مونتاژ آیفون ۱۱ در هند نشان‌دهنده‌ی افزایش تعهد اپل به بازار گوشی‌های هند است. با این حال، واضح است که انگیزه‌های مالی برای این تصمیم اپل نقش مهمی داشته‌اند.