خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طبق اطلاعات منتشر شده کمپانی گوگل به کاربران گوشی های پیکسل وعده می دهد که در صورت خرید این گوشی ها 3 نسخه اندروید را دریافت می کنند. در حال حاضر کمپانی سامسونگ  اعلام کرده است که گوشی های پرچم دار این کمپانی از این امتیاز بهره مند خواهند شد. این خبر در زمان رویداد آنپکد اعلام شد و توسط سخنگوی کمپانی سامسونگ مورد تایید قرار گرفت.
گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ ۳ نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کنند

باید خاطرنشان کنیم گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ همراه با اندروید ۹ پای عرضه شده‌اند و سپس اندروید ۱۰ را دریافت کرده‌اند. با توجه به اعلام سامسونگ، این گوشی‌ها اندروید ۱۱ و بعد از آن اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند. گوشی‌های اس ۲۰ و نوت ۲۰ از همان ابتدا مبتنی بر اندروید ۱۰ هستند و به همین خاطر اندروید ۱۱ و سپس ۱۲ و ۱۳ را دریافت خواهند کرد.

این یعنی گوشی‌های گلکسی نوت 20 و گلکسی  Z Fold 2 اندروید ۱۱، ۱۲ و ۱۳ را دریافت خواهند کرد. به غیر از این گوشی‌ها، گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، نوت ۱۰، اس ۲۰ و گلکسی فولد هم مشمول این قانون هستند.

این احتمال هم وجود دارد که پرچم‌داران ۲۰۱۹ سامسونگ تا اندروید ۱۳ و پرچم‌داران ۲۰۲۰ این شرکت تا اندروید ۱۴ به‌روزرسانی شوند. روی هم رفته باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ برای زمان‌بندی آپدیت اندروید این گوشی‌ها دقیقا چه برنامه‌ای دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی