خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بر اساس خبرهای منتشر شده،و با توجه به اجرای سیاست قطع خطوط تلفن همراهی که اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی می کنند.از سال گذشته تا به حال تعداد 147 هزار خطوط تلفن همراه شخصی مسدود شده است .

مشکلات پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه کی به پایان می رسد؟

علاقه مندان جهت خرید خط 0912 همراه اول و هچنین خط رند این اپراتور میتوانند به مراکز و فروشگاه های معتبر همراه اول مراجعه نمایند.

یکی از مسائل مهمی که مشترکین سیم کارت شاتل موبایل و دیگر اپراتورها باید بدانند این است که کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری می‌توانند به راحتی با شماره‌گیری کد دستوری ستاره هشتصد مربع (#800*) نسبت به درخواست قطع سرویس پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و ارزش افزوده اقدام کنند. در این سامانه علاوه بر امکان درخواست برای قطع خدمات و تبلیغات، گزینه‌ای نیز برای تبلیغ از خط شخصی وجود دارد که کاربر با واردکردن شماره موبایلی که از آن پیامک دریافت می‌کند می‌تواند آن را گزارش داده تا رگولاتوری نسبت به مسدود کردن آن شماره اقدام کند.

با وجودی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از طریق فرآیند هوش مصنوعی اقدام به شناسایی سیم کارت‌ اعتباری از اپراتورهای مختلف (همراه اول، ایرانسل، رایتل،شاتل موبایل،و غیره) ارسال کننده پیامک مزاحم می‌کند، اما همچنان کاربران تلفن همراه با معضل دریافت پیامک‌های تبلیغاتی مواجه هستند و با وجودی که بسیاری از کاربران سرشماره‌های شخصی ارسال کننده پیامک را به رگولاتوری گزارش می‌کنند، اما همچنان این پیامک‌ها برای بسیاری از کاربران ارسال می‌شود.

گفتنی است بر مبنای آخرین آمار نظرسنجی از میزان رضایت کاربران از کاهش پیامک‌های تبلیغاتی،55.6 درصد شرکت کنندگان اذعان کردند که دریافت این پیامک‌ها کاهش یافته اما با این حال 44.4 درصد از مشترکان از تعداد بالای دریافت این پیامک‌ها ناراضی‌ هستند.

از زمانی که قانون قطع سیم کارت های ارسال کننده پیامک های تبلیغاتی وضع شد ه است هر روز سرعت برخورد با کسانی که مزاحمت های پیامکی ایجاد می کنند در حال افزایش می باشد. تا جایی که تا پایان تیرماه امسال 131 هزار سیم کارت، پایان مردادماه 134 هزار سیم کارت و پایان شهریور 138 هزار سیم کارت به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان، قطع شده بود همچنین طبق بررسی های انجام شده تا ششم آبان سال جاری در مجموع 147 هزار و 160 سیم کارت به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شده است.  

 

نظرات (۱)

سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک(پیوندهای روزانه) هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی