خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بنابر خبرهای اعلام شده و به گفته ی رئیس سازمان فضایی ایران مرتضی براری،طی  مذاکرات انجام شده که سازمان فضایی ایران با سازمان هواپیمایی کشوری داشته است قرار بر این شده تا به زودی شاهد تغییرات بسیاری در زمینه اتصال اینترنت وای فای در هواپیماهای کشورمان ایران با سیستم دریافت ماهواره را داشته باشیم و به زودی کلیه مسافران در زمان پرواز میتوانند به آسانی از اینترنت Wifi استفاده نمایند.

خطوط هوایی کشورمان ایران مجهز به اینترنت wifi می شوند

اما با توجه به صحبت‌های رئیس سازمان فضایی ایران، در این طرح جدید دیگر نیازی به اپراتورهای سیم کارت تلفن همراه از جمله(همراه اول، ایرانسل، رایتل) برای برقراری اینترنت نیست، بلکه از طریق ماهواره در داخل هواپیما  تامین می‌شود.

براری با بیان اینکه این سیستم روی هواپیما نصب شده و امواج را دریافت می‌کند، گفت: این تفاهم همکاری در چند هفته آینده نهایی می‌شود و هواپیمای مدنظر در اختیار ما قرار می‌گیرد تا کارهای مربوط به آن را انجام دهیم. گزارش اجرای این طرح را به وزیر ارتباطات اعلام خواهیم کرد.

همان طور که می‌دانید استفاده از اینترنت در هواپیماها با توجه به مسائل فنی، همواره یکی از چالش‌های سفر بوده است، زیرا مسافرین برای جلوگیری از ایجاد اختلال در سیستم هواپیمایی مجبور بودند، گوشی‌های خود را خاموش کنند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی