خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

زلزله ای به شدت 5.5 ریشتر حوالی سرجنگل در استان سیستان و بلوچستان را لرزاند. شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده جنوب شرق کشور پایدار و نرمال است.
 شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده استان سیستان و بلوچستان پایدار است

طبق گزارشات روابط عمومی همراه اول ، زمین لرزه ای به بزرگی  5.5 ریشتر در ساعت 12:06 دوم خرداد ماه 1401 در حوالی سرجنگل و در عمق 16 کیلومتری زمین روی داد. ترافیک شبکه اپراتور همراه اول در این مناطق روان و بدون اختلال است و این اپراتور در حال سرویس دهی به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری خود در این استان است. بعد از بررسی های انجام شده، کانون این زلزله 37 کیلومتری سرجنگل، 78 کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل و 86 کیلومتری نوک آباد این استان گزارش شده است.

 دقایقی بعد از وقوع زلزله، اپراتور همراه اول کارشناسان فنی خود را برای بررسی وضعیت شبه این اپراتور به مناطق زلزله زده فرستاد که بررسی ها نشان می دهد وقوع این زلزله به این شبکه هیچ آسیبی وارد نکرده است و اکنون بدون هیچ اختلالی به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود خدمات ارائه می دهد.

قابل ذکر است همراه اول به دلیل برخوداری از شبکه گسترده در سراسر کشور آماده است و همچون سال های گذشته از طریق رومینگ ملی از مشترکین دائمی و اعتباری سایر اپراتورها در این مناطق نیز میزبانی می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی