خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر حوالی بندر مقام در استان هرمزگان را لرزاند. شبکه همراه اول در این استان پایدار و نرمال است.

همان طور که می دانید همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است. این شرکت در حال حاضر از بیشترین تعداد مشترک در کشور برخوردار است. این اپراتورهمواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات رضایت مشترکین خود را جلب کند. بنابر گزارشات روابط عمومی همراه اول، در پی وقوع زمین لرزه ای با شدت 5.2 ریشتر در ساعت 1:40 دقیقه بامداد 1 تیرماه 1401، در حوالی بندر مقام در استان هرمزگان، آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور وارد نشده است و در حال حاضر این اپراتور در حال سرویس دهی به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در این استان است.
وضعیت نرمال شبکه همراه اول در طی وقوع زلزله های هرمزگان

طبق اطلاعات منتشر شده، دقایقی بعد از وقوع زلزله، اپراتور همراه اول کارشناسان فنی خود را برای بررسی وضعیت شبکه این اپراتور به مناطق زلزله زده فرستاد که بررسی ها نشان می دهد این زلزله هیچ آسیبی به این شبکه وارد نکرده است و اکنون ترافیک شبکه در مناطق زلزله زده روان و بدون اختلال است. کانون زمین لرزه 5.2 ریشتری در عمق ۲۳ کیلومتری بندر مقام و ۲۷ کیلومتری پارسیان و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین گزارش شده است.

 همراه اول به دلیل برخوداری از شبکه گسترده در سراسر کشور آماده است همچون سال های گذشته از طریق رومینگ ملی از مشترکین دائمی و اعتباری سایر اپراتورها در این مناطق نیز میزبانی می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی