خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با برگزاری مراسم افتتاحیه، دوره تابستانه کارآموزی همراه اول شروع شد و از نفرات برگزیده دوره قبلی نیز تجلیل شد.

بنابر خبرهای منتشر شده، مراسم افتتاحیه دوره تابستانه کارآموزی همراه اول در روز دوشنبه 20 تیر 1401 برگزار شد. حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول، جعفر بلوک آذری معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی اپراتور اول، علی اکبر حکمتی کیا مدیر آکادمی همراه و همچنین منتخبان فرآیند جذب در دوره جدید کارآموزی همراه اول در این مراسم حضور داشتند. این افتتاحیه در ساختمان برگزار شد.
دوره تابستانه کارآموزی همراه اول شروع شد

قائم مقام همراه اول حمید بهروزی  در این مراسم به برگزیدگان خیر مقدم گفت و بر جایگاه همراه اول در اکو سیستم دیجیتال کشور تاکید کرد. وی به وظایف مهمی که این اپراتور در توسعه سرویس های دیجیتال برعهده دارد اشاره کرد و در ادامه افزود: نقش اپراتور اول تلفن همراه کشور و اتفاقات بزرگی که در ساختار آن و شرکت های تابعه انجام می پذیرد را شرح داد.

بهروزی با اشاره به آمار و ارقام در حوزه درآمد عملیاتی، میزان سرمایه گذاری های شرکت، سود ناخالص، تعداد مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول و موارد آماری دیگر و همچنین رویکرد مدیریت همراه اول از دوسال گذشته تا به حال اظهار کرد: در این رویکرد تمرکز بر توسعه سرویس های دیجیتال و اتکا بر توان داخلی و بومی سازی، مجموعه همراه اول را راهبری می کند و در نهایت به اهمیت مقوله نیروی انسانی و همچنین فرآیند توانمندسازی  کار آموزان و جذب نیروی نخبه و مستعد دانشگاهی پرداخت.

بلوک آذری، معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی همراه اول نیز درادامه این مراسم ساختار سازمانی، ماموریت، چشم انداز و ارزش های سازمانی اپراتور همراه اول مرور کرد و پروژه های جدید این سازمان را به طور کامل شرح داد.

وی در ادامه  اشاره ای به پروژه های موتور جستجوگر ذره بین، روبیکا و شاد نیز داشت و به اهمیت این پروژه ها و ارزش آفرینی که برای کشور داشته اند، پرداخت و در پایان نیز بزرگترین شرکت های گروه همراه اول نظیر نقش اول کیفیت ناک، همراه کسب و کار هوشمند ایبیکام و حرکت اول را معرفی کرد.

سیدمحمد میرکاظمیان، مدیر واحد کارآموزی آکادمی همراه نیز در این مراسم طی سخنانی آمارهایی از دوره های گذشته، این دوره و تشریح فرآیندهای اجرایی کارآموزی ارائه کرد. وی گفت: در سه دوره گذشته کارآموزی، جمعا 170 موقعیت کارآموزی در خانواده همراه اول به تربیت و مهارت افزایی کارآموزان مبادرت ورزیدند. در دوره فعلی آکادمی همراه نیز 60 کارآموز به صورت نهایی وارد فرآیند عملیاتی شده اند.

میرکاظمیان افزود: این افراد از میان حدود 7,000 درخواست شغلی پس از آزمون اینترنتی، بررسی رزومه و مصاحبه تخصصی برگزیده شده اند و فرآیند کارآموزی برگزیدگان از امروز به صورت رسمی به مدت چهارماه آغاز می شود.

وی گفت طبق آماری که بدست آمده ، در دوره های گذشته حدود 50 درصد افراد به طور متوسط پس از پایان دوره کارآموزی جذب خانواده همراه اول شده اند. فرآیند یکپارچه کارآموزی سازمانی آکادمی همراه نیز که در قالب سه فاز اجرا می شود، شامل چهار مرحله شناسایی، ارزیابی، آموزش و اجتماعی پذیری است که فاز نخست به آموزش، فاز دوم به نظارت حین انجام وظیفه و فاز سوم نیز به تفویض و بهره برداری می پردازد. لازم به ذکر است، در پایان این رویداد از مربیان تخصصی، تسهیلگران و کارآموزان برگزیده دوره سوم کارآموزی آکادمی همراه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی