خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در پی وقوع زلزله های 6 ریشتری 11 تیر ماه در استان هرمزگان، شبکه رایتل در استان هرمزگان پایدار و نرمال است و در حال خدمت رسانی به مشترکین دائمی و اعتباری خود است.

رایتل سومین اپراتور تلفن همراه و خدمات دیجیتال ایران است که سیم کارت های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را پشتیبانی می کند. این اپراتور همواره در تلاش بوده است تا در کنار فراهم نمودن زیرساخت و راه های ارتباطی با کیفیت، مدرن و ارزان، خدمات نوینی را به مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه دهد.
برقراری شبکه ارتباطی رایتل در مناطق زلزله زده هرمزگان

طبق گزارشات روابط عمومی رایتل، زلزله ۶.۱ ریشتری ساعت ۲:۰۲ بامداد روز شنبه یازدهم تیرماه 1401، بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند. این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داد و در شهر بندرعباس هم احساس شد.

شبکه ارتباطی رایتل در مناطق زلزله زده استان هرمزگان برقرار است. این در حالی است که متاسفانه خسارت‌های زیادی به واحدهای مسکونی و زیرساخت‌ها در مسیر بندرلنگه - بندرخمیر وارد شده و روستای سایه خوش بیشترین آسیب را از زلزله دیده است.

بر اساس گزارشات، در پی وقوع زلزله‌های 6 ریشتری 11 تیر ماه در استان هرمزگان، شبکه تلفن همراه رایتل پایدار است و در حال حاضر این اپراتور در حال سرویس دهی به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در این استان است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی