خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با شروع فصل تابستان و استفاده از اینترنت به منظور سرگرمی و ارتباطات بیشتر افراد با یکدیگر سومین اپراتور کشور (رایتل) 100 گیگابایت اینترنت برای مشترکین دائمی و اعتباری در نظر گرفته است. این هدایا به صورت تصادفی  اختصاص داده می شود و مهلت استفاده از تمامی بسته ها 24 ساعت است.

100 گیگابایت اینترنت رایگان رایتل
رایتل سومین اپراتور تلفن همراه و خدمات دیجیتال ایران است که سیم کارت های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را پشتیبانی می کند. بر اساس گزارشات روابط عمومی رایتل، این اپراتور به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین اعلام کرده است رایتلی ها ی توانند یک روز در هرهفته از طریق طرح روزهای رایتلی، هدایای جذابی را دریافت کنند.

طبق گزارشات رایتل، با شروع تابستان سقف اینترنت هدیه این طرح از 30 گیگابایت به 100 گیگابایت افزایش یافت. بنابراین کلیه مشترکین می‌توانند هر هفته با ورود به اپلیکیشن رایتل من از 200 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنند. این هدایا به صورت تصادفی اختصاص داده می‌شود و مهلت استفاده از تمامی بسته‌ها 24 ساعت است.

یکی از نکات مهم و اصلی برای دریافت هدیه روزهای رایتلی، لازم است که سیم کارت رایتل شما فعال باشد. اگر سیم کارت دائمی شما به دلیل بدهی و سیم کارت اعتباری شما به دلیل عدم وجود اعتبار ریالی مسدود شده باشد با پرداخت بدهی یا خرید شارژ، نسبت به فعالسازی سیم کارت اقدام کنید. هر شماره در طول هفته فقط به یک هدیه می‌تواند دسترسی داشته باشد، و تا زمان منقضی شدن آن بسته هدیه دریافتی امکان دریافت بسته دیگری ندارد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید سیم کارت های دائمی واعتباری رایتل می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمایند و نسبت به خرید خود اقدام کنند.

مشترکین برای دریافت هدیه می توانند به اپلیکشن رایتل من مراجعه کنند. این اپلیکیشن خدماتی نظیر خرید بسته اینترنت، خرید شارژ، آگاهی از مانده بسته اینترنت و جدیدترین طرح ها، پرداخت صورت حساب، مشاهده نواحی تحت پوشش و غیره را در اختیار کاربران قرار داده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی