خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مدتی است گزارشات و شایعات مختلفی در مورد گوشی های سری شیائومی 12 منتشر شده است و برخی از مشخصات و ویژگی های آن نیز مشخص شده است. اینطور که پیداست یک عضو جدید قرار است به این خانواده اضافه شود. به تازگی برخی منابع آکاه در صنعت گوشی تلفن همراه اعلام کرده است گوشی جدید با نام شیائومی 12 ایکس (Xiaomi 12X) در فهرست گواهینامه IMEI دیده شده است این گوشی شیائومی که فعلاً با کد Psyche و شماره مدل 2112123AG شناخته می شود، به احتمال زیادی همراه با مدل های دیگر شیائومی 12 معرفی خواهد شد. امروز گزارشی در مورد مشخصات دوربین اصلی شیائومی 12 اولترا و احتمال عرضه یک نسخه پیشرفته تر از این مدل با نام Xiaomi 12 Ultra Enhanced Edition  منتشر شده است.

انتشار جزئیاتی بیشتر از شیائومی 12 اولترا و یک مدل جدید با نام شیائومی 12 ایکس
همچنین انتظار می‌رود که این مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون
870 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی باشد. در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که از شیائومی 12 ایکس در ست می‌باشد، اما مطمئناً با نزدیک‌تر شدن به سال 2022 و رویداد معرفی سری شیائومی 12 که در سه ماهه اول سال آتی خواهد بود، بر حجم اطلاعات فاش شده از این گوشی نیز افزوده خواهد شد.گفته می‌شود که شیائومی 12 ایکس یک نمایشگر امولد 6.28 اینچی با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد داشت. این اندازه نمایشگر، شیائومی 12 ایکس را به یکی از کوچکترین گوشی‌های هوشمند شیائومی در سال‌های اخیر تبدیل می‌کند.

اما در خبری دیگر از این سری پرچمدار، امروز گزارشی در خصوص مشخصات دوربین اصلی شیائومی 12 اولترا و احتمال عرضه یک نسخه پیشرفته‌تر از این مدل با نام Xiaomi 12 Ultra Enhanced Edition منتشر شده است.

موضوع از این قرار است که اخیراً دو اسم رمز Thor و Loki در کدهای منبع MIUI شیائومی شناسایی شده که ظاهراً اولی متعلق به شیائومی 12 اولترا و دومی هم مربوط به یک نسخه پیشرفته از همین مدل است. مطابق انتظار هر دو دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 gen1 عنوان شده‌اند که در حال حاضر با نام اسنپدراگون 898 نیز شناخته می‌شود.

حدس ما این است که حداقل یکی از این سنسورهای کمکی مجهز به لنز اولتراواید بوده و حداکثر میزان بزرگنمایی نیز برای عکس‌ها 120 برابر خواهد بود (درست مانند شیائومی 11 اولترا). البته، در حالت فیلم‌برداری دسترسی به این حجم از بزرگنمایی بسیار بعید است و احتمالاً به زوم 15 برابر محدود خواهد بود. نسل جدید اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز از دیگر مشخصاتی است که برای شیائومی 12 اولترا ذکر شده، اما هنوز مزایای دقیق آن مشخص نیست.در زمینه دوربین هم به استفاده از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ اشاره شده و این سنسور اصلی با سه واحد 48 مگاپیکسلی دیگر همراه خواهد بود.

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی