خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همان طور که در جریان هستید با همه گیر شدن بیماری کرونا در سطح جهان اکثر کسب و کارها فعالیت خود را به صورت آنلاین آغاز کردند. حال اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه، اپراتور ایرانسل جهت رفاه حال بیشتر و جلب رضایت کاربرانش طرح وِیژه ای برای فروش آنلاین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است . درواقع اگر مشترکین خرید را به صورت آنلاین انجام دهند هزینه ی ارسال به آنها تعلق نخواهد گرفت.

تسهیلات ویژه اپراتور ایرانسل برای خرید آنلاین سیم کارت
متقاضیانی که تمایل به خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند به مراکز و فروشگاه های آنلاین ایرانسل مراجعه کنند و سیم کارت مورد نظر انتخاب و خریداری کنند و بدون پرداخت هیچ هزینه ی سیم کارت را دریافت می کنند. سیم کارت ها از طریق شرکت پست، به نشانی خریداران ارسال می‌شود
.

هم اکنون، امکان خرید سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی، سیم کارت دائمی با پیش شماره 0900 ، سیم کارت حرفه ای، سیم کارت دانش آموزی کوشا و سیم کارت ویژه مودم اینترنت پر سرعت ثابت (TD-LTE)  از فروشگاه آنلاین ایرانسل، فراهم است.

خرید بسته‌های اینترنت ثابت و همراه، مودم اینترنت ثابت و همراه، گوشی تلفن‌همراه و نیز تجهیزات خانۀ هوشمند، شرکت در حراج سیم کارت رند ایرانسل، پرداخت قبض سیم کارت های دائمی و نیز خرید شارژ برای سیم کارت اعتباری، از جمله دیگر امکاناتی است که در فروشگاه آنلاین ایرانسل، نخستین ارائه دهنده 5G  و دارندۀ رکورد سرعت اینترنت در ایران، در دسترس قرار گرفته است.

این اپراتور پیش از این، از مشترکینی که سیم کارت ایرانسل خود را به صورت آنلاین خریداری می کردند 295 هزار ریال هزینه ارسال دریافت می کرد که در حال حاضر طی مدت زمان اجرای این طرح ارسال سیم کارت رایگان خواهد بود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی