خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بعد از مشکلات بسیاری که کمپانی هواوی در سال های اخیر با آن مواجه شد، این کمپانی همچنان در تلاش است تا سهم بیشتری را از بازار گجت های قابل حمل مثل لپ تاپ در دست بگیرد تا ضرر بوجود آمده از افت فروش موبایل را جبران کند. براساس گزارشات وب سایت GSMArena، به نظر می رسد این شرکت چینی در کنار لپ تاپ میت بوک ۱۶، از محصولات دیگر خود نیز در 29 اردیبهشت معرفی کند.
لپ تاپ هواوی میت بوک 16 در تاریخ ۲۹ اردیبهشت معرفی خواهد شد

رویداد پیشروی هواوی تنها به معرفی میت بوک ۱۶ خلاصه نمی‌شود و شرکت چینی در نظر دارد از هدست واقعاً بی‌سیمی به نام فری بادز ۴ نیز رونمایی کند. این رویداد که تیزرهایی از آن در ویبو منتشر شده است، در چین برگزار خواهد شد.

میت بوک ۱۶ با لپ تاپ هواوی میت بوک دی ۱۶ متفاوت خواهد بود؛ البته دقیقاً نمی‌دانیم چه تفاوت‌هایی دارند و متأسفانه در گزارش اشاره‌ای به تفاوت سخت‌افزاری یا ظاهری دو محصول نشده است. میت بوک دی ۱۶ اکنون در بازار وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند به خرید آن اقدام کنند.

از جمله محصولات دیگری که انتظار می‌رود در رویداد هواوی معرفی شوند، ساعت هوشمند واچ ۴ ایکس برای کودکان، ترازوی Scale 3 Pro، روتر اچ ۶ و دو مانیتور برای رایانه شخصی خواهد بود. یکی از مانیتورها مناسب محیط اداری خواهد بود و مدل دیگر برای حوزه‌ی گیمینگ عرضه می‌شود. متأسفانه گزارش به جزئیات مشخصات سخت‌افزاری مانیتورهای هواوی اشاره‌ای نکرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی