خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در ایران است، این اپراتور همزمان با فرا رسیدن ماه محرم با هدف آبرسانی به روستاهای محروم کشور یک پویش مردمی با نام پویش نذر آب را به اجرا درآورد. طبق گزارشات روابط عمومی همراه اول، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در این پویش شرکت کنند.
آغاز پویش نذر آب همزمان با شروع ماه محرم

همراه اول پویش مردمی نذر آب با هدف آبرسانی به روستاهای محروم کشور را شروع کرد. مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری رایگان 9998 می توانند در این پویش شرکت کنند و ضمن گوش سپردن به تلاوت آیات نورانی سوره نور در قرعه کشی کمک هزینه سفر به کربلای معلی نیز شرکت کنند.

مشترکین همراه اول برای اینکه امکان آبرسانی هر چه بیشتر به روستاهای محروم کشور را توسط همراه اول فراهم سازند می توانند دوستان و عزیزان خود را دعوت نمایند و در این پویش مشارکت داشته باشند.

گفتنی است  سوره نور بیست و چهارمین سوره قرآن کریم، از سوره های مدنی و در جزء ۱۸ این کتاب نورانی است. این سوره را از آن جهت نور نامیدند که کلمه نور هفت مرتبه در آن به کار رفته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی