خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید ایرانسل نخستین اپراتور شبکه تلفن همراه و خدمات دیجیتال کشورمان ایران است. این اپراتور طی سال های اخیر در تلاش بوده تا با ارائه به روزترین خدمات و محصولات دیجیتال رضایت کاربران خود را جلب کند. این شرکت به عنوان نخستین ارائه دهنده ی خدمات دیجیتال شناخته می شود. اکنون خبری منتشر شده مبنی بر اینکه لنز، تلویزیون اینترنتی، جشنواره ای ویژه در فصل تابستان 1401 برای مشترکین دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است.
جشنواره شگفت انگیز لنز ایرانسل برای تابستان 1401 اعلام شد

بنابر گزارشات روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره 1401 کاربرانی که بیشترین زمان را برای تماشای برنامه در این اپلیکیشن صرف کنند، هر ماه برنده جایزه خواهند شد. طبق این در پایان هر ماه به 1401 نفری که بیشترین ساعت را تلویون اینترنتی لنز تماشا می کنند، یک بسته اینترنت 2 گیگابایتی تعلق می گیرد. همچنین، کاربری که هر ماه بیشترین ساعت را صرف تماشای لنز می کند، برنده گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی  A32 خواهد شد.

اپلیکیشن لنز یک تلویزیون اینترنتی است که همانند بسیاری از آپ های مشابه ابتدا با امکان ارائه تماشای اینترنتی تلویزیون و برخی از امکانات جانبی وارد بازار برنامه ها شد و در حال حاضر یکی از اپلیکیشن های معروف در بین کاربران ایرانی است که توسط ایرانسل تهیه و تولید شده و پشتیبانی آن نیز توسط این شرکت انجام می شود.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می توان ه ایجاد دسترسی مجموعه عظیمی از فیلم ها، سریال ها، آلبوم های موسیقی و برنامه های مستند ایرانی، خارجی، پخش زنده برنامه های تلویزیونی، مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه های زنده تلویزیون در زمان بندی از پیش تعیین شده، امکان مشاهده جدول برنامه های پخش شده از شبکه های مختلف تلویزیون، امکن مشاهده برنامه هادر بخش آرشیوها تا 7 روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه های مورد علاقه کاربر به فهرست علاقه مندی و دسترسی راحت تر به آنها شاره کرد. کاربران ایرانسلی لنز، می توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، برنامه‌های این اپلیکیشن را با تعرفه تمام بهای اینترنت مشاهده کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی