خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید اپراتور همراه اول طی سال های اخیر همواره حامی ورزش کشور بوده و طی مقاطع مختلف از تیم های ملی فوتبال، والیبال، بوکس، تیم های استقلال و پرسپولیس و غیره حمایت کرده است. طی گزارشی که اخیرا از سوی روابط عمومی همراه اول منتشر شده، همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشورمان ایران، در راستای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین توجه ویژه به ورزش و جوانان حامی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در این رویداد مهم ورزشی شده است. تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب یک طلا، 2 نقره و 4 برنز به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با حمایت همراه اول قهرمان جهان شد

طبق گزارشات اداره کل ارتباطات شرکت ارتبطات سیار ایران، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان 3 تا 5 مرداد 1401 در شهر رم ایتالیا برگزار شد که در پایان تیم ملی ایران با کسب هفت مدال رنگارنگ و درخشش در رقابت های قهرمانی جهان توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

در رده بندی تیمی این مسابقات، ایران با 135 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت وجمهوری آذریبایجان با 130 امتیاز و گرجستان با 121 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

همراه اول به‌عنوان حامی تیم های ملی کشتی کشورمان، این موفقیت‌ را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان تبریک گفته است. فرنگی کاران نوجوان کشورمان با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و چهار مدال برنز، بر سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها ایستادند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی