خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات اخیر، ایرانسل نخستین اپراتور شبکه تلفن همراه و خدمات دیجیتال ایران جشنواره ی کیف پول را برای مشترکین دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است در این جشنواره مشترکین ایرانسل می توانند با شارژ کردن کیف پول دیجیتال خود و با خرید از محصولات و خدمات دیجیتال از طریق اعتبار کیف پول دیجیتال در این جشنواره شرکت کنند.
ایرانسل جشنواره کیف پول دیجیتال با جوایز ویژه را برگزار می کند

ایرانسل تصمیم دارد با برگزاری جشنواره کیف دیجیتال به کلیه مشترکین دائمی واعتباری خود 20 گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 21 را هدیه دهد. مشترکین می توانند با شارژ کیف پول دیجیتال خود و یا خرید محصولات و خدمات دیجیتال از طریق کیف پول دیجیتال تا پایان سال 1400 فرصت دارند تا امتیاز خود را افزایش دهند. درواقع مشترکین با افزایش اعتبار خود شانس بیشتری برای شرکت در قرعه کشی 20 دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 بهره مند شوند.

بر اساس اعلام ایرانسل، در جشنواره کیف پول دیجیتال ایرانسل مشترکین می توانند با هر 5000 تومان شارژ کیف پول دیجیتال 1 امتیاز دریافت کنند و با هر 5000 هزار تومان خرید محصولات و خدمات دیجیتال با اعتبار کیف پول دیجیتال نیز، یک امتیاز برای هر یک از مشترکین دائمی و اعتباری در پی خواهد داشت. مشترکین با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل یا شماره گیری کد دستوری ستاره ۶ ستاره ۱ مربع (#۱*۶*) می توانند برای افزایش اعتبار کیف پول دیجیتال خود اقدام کنند.

ایرانسل با فراهم کردن زیر ساخت های امن و پیشرفته به همراه مشترکین مختلف خود در پی افزایش مشترکین کیف پول دیجیتال و همچنین افزایش استفاده از خدمات آنلاین و دیجیتال متصل به آنها نقش اصلی را بر عهده داشت. در واقع سابقه کاربری و اعتماد به این اپراتور باعث شده تا مشترکین به استفاده از کسب و کارهای متصل به کیف پول دیجیتال ترغیب شوند.

این اپراتور شرایط مناسبی را برای کسب و کارهای مختلف آنلاین فراهم کرده است تا با اضافه کردن محصولات و خدمات متنوع خود به کیف پول دیجیتال ایرانسل بتوانند آنها را به طیف گسترده ای از مشترکین این اپراتور در بستر دیجیتال عرضه نمایند. همچنین قابل ذکراست که مشترکین در زمان شارژ کیف پول دیجیتال از طریق حساب بانکی خود باید رمز دوم حساب را در درگاه پرداخت وارد کنند، اما در زمان استفاده از اعتبار کیف پول برای خرید محصولات و خدمات دیجیتال به وارد کردن رمز نیازی نیست.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند به مراکز و فروشگاه های آنلاین این اپراتور مراجعه نمایند و نسبت به خرید خود اقدام کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی