خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است که برای دومین بار حامی جشنواره فیلم فجر شده است. چهلمین جشنواره فیلم فجر که با حمایت اپراتور همراه اول از 12 بهمن ماه شروع شده بود و در شامگاه 22 بهمن در مرکز همایش های برج میلاد به کار خود پایان داد. در مراسم اختتامیه هنرمندان، مدیران سینمایی، نمایندگان رسانه های خبری و برخی از چهره های فرهنگی وسیاسی حضور داشتند.

همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر تقدیر کرد
در اختتامیه جشنواره فیلم فجر، فیلم موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی عنوان بهترین فیلم و نگهبان شب به کارگردانی رضا میرکریمی عنوان بهترین کارگردان معرفی شدند. هیئت داوران در این مراسم به فیلم برف آخر جایزه ویژه ای را اهدا کردند. سیمرغ های بلورین به امین حیایی به عنوان نقش اول مرد و طناز طباطبایی به عنوان بهترین نقش اول زن اهدا شد.

 اپراتور همراه اول با شعار همراه اول حامی فرهنگ و هنر ایران زمین به طور رسمی از برگزاری این رویداد فرهنگی-هنری حمایت کرده بود. در جریان حمایت از جشنواره فیلم فجر، پخش زنده نشست های فرهنگی و فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در بستر شبکه های اینترنتی روبیکا، ذره بین و آیگپ به عنوان پلتفرم های دیجیتال اپراتور اول تلفن همراه کشور صورت گرفت و رسما این سکوها، پوشش رسانه ای جشنواره چهلم فیلم فجر را نیز عهده دار شدند تا علاقه مندان بتوانند از این طریق، خبرهای جشنواره فیلم فجر را دنبال کنند.

  گفتنی است، همراه اول پیش از این و در سال 1397 نیز در راستای حمایت از فرهنگ و هنر به عنوان یکی از ابعاد حوزه حمایتگری ذیل مسؤولیت اجتماعی این اپراتور، حامی سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود. چهلمین جشنواره فیلم فجر که از 12 تا 22 بهمن 1400 برگزار شد، میزبان 22 فیلم سینمایی در بخش سودای سیمرغ بود. مهم ترین اتفاق جشنواره امسال نیز حذف بخش بهترین فیلم از نگاه مردم بود که به دلیل عدم اطمینان از صحت آراء و در آخرین ساعات برگزاری این جشنواره صورت گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی