خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چهارمین نمایشگاه ملی کار ایران، با حمایت ایرانسل در حال برگزاری است و امروز به پایان می رسد.

برگزاری چهارمین «نمایشگاه کار» با حمایت ایرانسل
طبق گزارشات روابط عمومی ایرانسل، چهارمین نمایشگاه ملی کار ایران از 14 تا 16 بهمن ماه 1400، از ساعت 10 تا 17، در بوستان گفت و گوی تهران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در حال برگزاری است کارجویان یا دانشجویانی هم که به دنبال تجربه فضاهای کاری مختلف هستند، می توانند از طریق این نمایشگاه با ظرفیت ها، شیوه های مدیریتی و موقعیت های شغلی، به شکلی کاملا عینی و عملی آشنا شوند تا مسیر شغلی آینده خود را طراحی کنند
. اپراتور ایرانسل به عنوان یکی از حامیان اصلی، در نمایشگاه حضور دارد.

نمایشگاه کار رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت ها و سازمان ها موقعیت های شغلی خود را در آن ارائه می دهند و شما می توانید با کارجویان بدون واسطه و به صورت رودرو ملاقات کرده و شانس خود را برای استخدام در آن شرکت ها محک بزنند. هدف اصلی از برگزاری این همایش ارائه فرصت های شغلی و جذب استخدام کارجویان و ارتقا برند کارفرمایان است.

ایرانسل، با توجه به اهداف فوق، سه کارگاه آموزشی را با موضوع جبران خدمات و مزایا، تحلیل سرمایه انسانی و طراحی سازمان و شرح شغل، در این نمایشگاه برگزار کرد.

یکی از ویژگی های این نمایشگاه، امکان ملاقات حضوری و گفت گو با مدیران، آشنایی با فرهنگ سازمانی و حضور در کارگاه‌های آموزشی را برای کارجویان و دانشجویان فراهم کرده است.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در غرفه ی خود در سالن تهران این نمایشگاه، پذیرای کارجویان و بازدیدکنندگان است و این امکان را برای کارجویان فراهم کرده است تا از طریق صفحه ی رسمی نمایشگاه کار در وب سایت ایرانسل، به نشانی jobfair.irancell.ir ، درخواست استخدام خود را برای مشاغل مربوط به این نمایشگاه، ارسال کنند.

چهارمین نمایشگاه کار ایران، طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ تا ۱۷، در بوستان گفت گوی تهران در حال برگزاری است و امروز به کار خود پایان می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی