خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات، یکشنبه 26 دی 1400هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی و هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و روابط عمومی همراه اول با کسب بالاترین امتیاز موفق شد عنوان روابط عمومی هوشمند را از آن خود کند. در این مراسم برخی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی ایران و تعدادی از اساتید بین المللی حضور داشتند.
همراه اول نشان ویژه روابط عمومی هوشمند را دریافت کرد

رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)خانم تسوکو سوقی هارا، طی یک پیام ویدیویی از برگزاری این سمپوزیوم و موضوع آن یعنی روابط عمومی پساکرونا استقبال کرد و گفت: تاثیراتی که بیماری کرونا بر روی روابط عمومی گذاشته را نمی توان نادیده گرفت. درواقع هدف از برگزاری این سمپوزیوم این است که روابط عمومی ها آمادگی های لازم را برای دوران پسا کرونا داشته باشند.

 وی در ادامه اضافه کرد: قرار است تغییرات مهمی را در نوع روابط عمومی پساکرونا شاهد باشیم و روابط عمومی ها باید کانال های دیجیتال و برخط خود را تقویت کنند؛ هر چند که امیدواریم این رویداد بتواند نقشه راهی برای روابط عمومی پساکرونا ترسیم نماید.

اساتیدی از ایران و سایر کشورها در این سمپوزیوم بین المللی و همچنین گردهمایی های تخصصی درباره روابط عمومی پساکرونا به بحث و گفتگو پرداختند. در ادامه این رویداد و در هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران که هر سال همزمان با سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار می شود، از روابط عمومی های برتر ایران نیز تقدیرمی شود.

 بعد از ارزیابی های علمی و تخصصی، روابط عمومی همراه اول توانست بالاترین امتیاز را کسب نماید و نشان ویژه روابط عمومی هوشمند را به خود اختصاص دهد.

علاوه بر این، روابط عمومی همراه اول به دلیل جمع بندی و تصمیم هیات داوران، عنوان روابط عمومی برتر در زمینه ی ارتباطات رسانه ای در سال 1400 را نیز دریافت کند. و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره گردید.

روابط عمومی همراه اول با هدف تحقق رویای دیجیتال تلاش کرده است تا ارتباط خود با کاربران و رسانه ها را ارتباطات دیجیتال تقویت کند و به صورت هوشمند دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات مورد نیاز را فراهم سازد.

هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و اساتید برجسته ی ایرانی و خارجی صورت گرفت که در این خصوص مقاله های نیز ارائه داده اند. تغییرات، الزامات و پیامدها و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا و ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی عصر روز یکشنبه 26 دی ماه 1400 به پایان رسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی