خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات اپراتور ایرانسل، رئیس رگولاتوری دکتر صادق عباسی شاهکوه و هیات همراه  در 5 دی ماه 1400 ضمن بازدید از غرفه ی ایرانسل در نمایشگاه تلکام 1400 که با همراهی مدیر عامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند صورت گرفت از اقدامات ایرانسل نیز در زمینه توسعه زیر ساخت شبکه ملی اطلاعات و تحول دیجیتال، به خصوص فعالیت های خلاقانه این اپراتور در زمینه توسعه ی شبکه نسل پنجم تلفن همراه تقدیر و آن را مثبت ارزیابی کرد.

اقدامات اپراتور ایرانسل در راه‌اندازی 5G خلاقانه است
دکتر صادق عباسی شاهکوه در جریان بازدید از خدمت (ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان) که برای نخستین بار در کشورمان ایران ارائه می شود، طی یک تماس تصویری زنده با این بخش در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل برقرار و بر توجه هر چه بیشتر به  اقشار توان یاب تاکید کرد
.

عباسی شاهکوه، ضمن تقدیر از رویکرد مسؤولیت اجتماعی و توجه این اپراتور به فراگیری دیجیتال و دسترسی همه طیف های مختلف به خدمات ارتباطی، افزود: این تدابیر می تواند در قالب خدمت، به سایر ارگان ها، از جمله ارائه دهندگان خدمات اضطراری مثل آتش نشانی و اورژانس، ارائه شود.

این خدمت به عنوان یکی از نمونه‌های توجه ایرانسل به اقشار توان‌یاب در دسترسی به خدمات دیجیتال، علاوه بر روش گفت‌وگوی متنی، امکان تماس تصویری و گفت و گو با زبان اشاره، متناسب با نیاز این دسته از کاربران را نیز ارائه می دهد.

مدیرعامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند، بر آمادگی ایرانسل برای توسعۀ خدمات زیرساختی شبکۀ ملی اطلاعات و ارائۀ هر چه بیشتر خدمات توانمندساز به کسب‌وکارهای دیجیتال، تأکید کرد.

در این بازدید، همچنین کارشناسان مرکز نوآوری ایرانسل، راهکارهای هوشمند ایرانسل مبتنی بر کلان‌داده، از جمله طرح مدیریت ترافیک با استفاده از هوش مصنوعی بر بستر شبکۀ 5G  را به معاون وزیر ارتباطات ارائه کردند که این بخش، با استقبال وی روبرو شد.

اقدامات ایرانسل در زمینۀ نوآوری و تحقیق و توسعه، از جمله گزارش فعالیت‌های مجموعۀ ایرانسل‌لبز نیز، بخش دیگری از بازدید رگولاتور ارتباطات بود. عباسی شاهکوه از فعالیت‌های ایرانسل در زمینۀ نوآوری تقدیر و آن را مثبت ارزیابی کرد.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تلکام ۱۴۰۰)، صبح پنجشنبه ۲ دی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و شرکت‌های بزرگ ارتباطی ایران از جمله ایرانسل و فعالان در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور دارند.

نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حضور در سالن ۸ بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام ۱۴۰۰ که از ۲ تا ۵ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود، آخرین محصولات و خدمات خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی، با شعار نبض زندگی دیجیتال، معرفی کرده است.

اپراتور ایرانسل، رکورددار سرعت اینترنت و نخستین ارائه دهنده نسل پنج تلفن‌همراه (5G) در ایران، در این نمایشگاه بین‌المللی، جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزۀ زندگی دیجیتال، ایجاد زنجیرۀ خدمات دیجیتال برای توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپا از جمله برنامه کاربردی ایرانسل من، بازار دیجیتال تبادل API یلوهاب (Y’ello Hub)، راهکار دیجیتال خدمات تبلیغاتی یلوادوایز (Y’ello Adwise)، پلتفرم آموزش آنلاین داناپلاس و نیز راهکارهای هوشمند مبتنی بر کلان‌داده را عرضه کرده است.

این همایش، جمعه ۳ دی ۱۴۰۰، در سالن همایش شمارۀ یک نمایشگاه بین‌المللی تهران، برگزار شد. ایرانسل هم‌اکنون، با داشتن هشت سایت تجاری نسل پنج، رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های تجاری 5G در ایران است.مجموعۀ ایرانسل‌لبز نیز در این نمایشگاه، با برگزاری همایش تخصصی تأثیرات نسل پنجم موبایل (5G) بر فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دیجیتال، حول سه محورتحول دیجیتال از رؤیا تا واقعیت، 5G، پیشرانی قدرتمند برای ارائه خدمات اینترنت اشیا و نقش شبکه‌های 5G در اقتصاد و کسب و کار حضور دارد.

خدمات ویژۀ پشتیبانی ایرانسل برای توان‌یابان، توسعۀ پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، تلاش برای حفظ محیط‌زیست و کاهش ردپای کربن، مدرسه‌سازی در مناطق محروم و سیل زاده و… نیز از جمله اقدامات و برنامه‌های ایرانسل در حوزۀ پایداری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی است که در این نمایشگاه، به بازدیدکنندگان معرفی شده است.

ارائۀ جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل و محصولات و خدمات حوزۀ B2B نیز بخش دیگری از غرفۀ ایرانسل را به خود اختصاص داده است. در این بخش، از جمله، همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت، به عنوان نخستین ورود نسل پنج تلفن‌همراه در حوزه صنعت ایران، تشریح شده است.

اقدامات ایرانسل در هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فرایندهای ارتباط با مشتریان، از جمله سامانۀ پاسخگویی هوشمند آواتار، سیم کارت ایرانسل با پیش‌شمارۀ جدید ۰۹۰۰، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، پرتال مزایدۀ شماره‌های رند، حساب چندکاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه #۴۴۴۴*، تلویزیون اینترنتی لنز، پرتال احراز هویت و برنامه کاربردی پیشواز، از دیگر بخش‌های غرفۀ ایرانسل در این نمایشگاه هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی