خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

برند ریملی به تازگی از دو گوشی هوشمند جدید از سری خانواده نارزو رونمایی کرده است بر اساس گزارشات این کمپانی به زودی از 4 عضو دیگر از این خانواده را معرفی می کند. حال یک منبع آگاه به نام Paras Guglani تصاویری از کد گوشی های ریلمی منتشر کرده است. این دو کد منتشر شده مربوط به ریلمی نارزو C35 و نارزو 50A است. احتمالاً گوشی های قابل عرضه ریلمی با نام های نارزو ۵۰، نارزو ۵۰ پرو و نارزو 50A  پرایم در کنار گوشی دیگری از سری C با نام ریلمی نارزو C35 خواهند بود.

برند ریلمی به دنبال عرضه چهارگوشی جدید از خانواده نارزو 50
طبق اطلاعات منتشر شده نارزو 50
A پرایم به نمایشگر ۶.5 اینچی و تراشه Unisoc SC9863A مجهز است. ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسل است. باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر و قیمت آن نیز 101 دلار در نظر گرفته شده است.به احتمال زیاد گوشی های جدید مدل نارزو و گوشی نارزو 50A پرایم با اشتراک بسیار از لحاظ مشخصات فنی منتشر می شود. هنوز مشخص نیست ریلمی این گوشی های جدید را برای بازار هند و چین عرضه خواهد کرد یا خیر.

در این گوشی حسگر اثر انگشت نیز به همراه باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار داده شده و می تواند از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی کند.از طرف دیگر گوشی ریملی نارزو 50A به همراه یک نمایشگر 6.5 اینچی با وضوح اچ دی پلاس عرضه می شود. تراشه آن از نوع Helio G85 و یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی