خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تا به حال خبرهای مختلفی را در مورد گوشی اوپو A95 4G شنیده ایم اما به تازگی رندرهای از سوی یک افشاگر با نام Sudhanshu Ambhore در توییتر منتشر شده که برخی از مشخصات گوشی جدید اوپو A95از جمله، پنل نمایشگر اولد با روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای آن و ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی قرار دارد و همچنین بر روی لبه سمت چپ دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و در لبه سمت راست آن نیز شاهد دکمه پاورهستیم. طبق گزارشات این گوشی به زودی در دسترس بازارهای آسیای جنوب شرقی قرار خواهد گرفت.

رندرهای رسمی اوپو A95 4G طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد
اوپو
A95 از یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با وضوح تصویر +Full HD، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز بهره ببرد. در زیر کاپوت دستگاه نیز احتمالا شاهد پردازنده موبایل اسنپدراگون ۶۶۲ و ۸ گیگابایت رم خواهیم بود.

هرچند مشخصات اوپو A95 4G هنوز به صورت رسمی فاش نشده است اما برخی شایعات ادعا دارند که این گوشی نسخه جدیدی از اوپو F19 خواهد بود که اخیرا در بازار هند عرضه شده است و اکنون اوپو قصد دارد با تغییر نام تجاری، آن را در دسترس بازار‌های آسیای جنوب شرقی نیز قرار دهد. در نهایت این گوشی می‌تواند از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات وارد بازار شود.

همچنین این دستگاه می‌توان به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD برای افزایش حافظه روانه بازار شود. در بخش نرم‌افزار نیز احتمالا از ColorOS 11.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره خواهد برد. ماژول دوربین اصلی دستگاه نیز می‌تواند شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق و ماکرو ۲ مگاپیکسلی شود و دوربین سلفی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره ببرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی