خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چندی پیش کمپانی مایکروسافت از یک گوشی تاشو با نام سرفیس Duo 2 رونمایی کرد که تقریبا مشابه نسخه اول بود اما میشه گفت  تقریبا باگ های آن را بر طرف کرده است. حال اخیرا گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد این دستگاه در فعرست گیک بنچ دیده شده و جایگاه نخست قدرتمندترین دستگاه اندرویدی جهان را از آن خود کرده است طبق نتایج جدید به دست آمده از بنچمارک، امتیاز آن در بخش تک هسته‌ای ۱۰۵۱ و در بخش چند هسته‌ای ۳۳۱۷ است.
سرفیس Duo 2 مایکروسافت قدرتمندترین گوشی اندرویدی گیک‌بنچ شد

مایکروسافت سرفیس Duo 2 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره می‌برد. حافظه‌ی رم این محصول نیز هشت گیگابایت از نوع LPDDR5 بوده و از ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. درهرحال این واقعیت برای برخی از کاربران مهم است که تراشه‌ی مورد استفاده در سرفیس Duo 2 نسخه استاندارد اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس محسوب می‌شود.

به گزارش گیزچاینا ، برای مقایسه باید اشاره کنیم گوشی ایسوس راگ فون ۳ در این فهرست جایگاه دوم را از آن خود کرده است و امتیاز این محصول در بخش چند هسته‌ای ۳۲۳۵ است. بدین ترتیب می‌توان گفت سرفیس Duo 2 گوشی گیمینگ بهتری است. عملکرد این محصول در بخش تک هسته‌ای نسبت به گلکسی اس ۲۱ پلاس (۹۶۶) نیز بالاتر است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی