خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طبق اطلاعات منتشر شده، کمپانی اوپو در رویداد اخیر خود یک محصول جدید میان رده  با نام K9 Pro در تاریخ 28 مهرماه (20 اکتبر) معرفی می کند. درواقع این دستگاه در کنار محصولات دیگر این کمپانی در فستیوال خرید Double Eleven چین در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان ماه) ارائه می شود. کمپانی هایی که در این فستیوال شرکت کرده اند محصولات خود را با تخفیف در اختیار کاربران قرار می دهند. گوشی اوپو K9sمجهز به نمایشگر 120هرتز،چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G و باتری ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۳۰ وات نیز پشتیبانی می کند.

اوپو K9s در تاریخ ۲۸ مهرماه رونمایی می شود
در بخش نرم‌افزار نیز به نظر می‌رسد گوشی جدید اوپو از سیستم عامل اندروید
۱۱ پشتیبانی خواهد کرد. اوپو K9s در ترکیب رنگ‌ بنفش، نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه خواهد شد که در رندرهای منتشر شده رسمی نیز مشاهده می‌شود. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به روزنه مخصوص دوربین سلفی در سمت چپ بالای نمایشگر، اسکنر اثر انگشت روی بدنه جانبی دستگاه و دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کرد

 

اوپو K9s همچنین از نمایشگر ۶.۵۹ اینچی +LTPS FHD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. اوپو برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر استفاده کرده و ماژول دوربین سه‌گانه آن شامل سه سنسور ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسلی می‌شود. از نظر باتری نیز، توان این گوشی توسط یک واحد ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی فراهم خواهد شد که احتمالا از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می کند.  

اوپو K9s از ویژگی‌هایی مانند نمایشگر ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G و موتور خطی محور X برای بازی‌ها بهره می‌برد. همچنین این گوشی در دو پیکربندی متفاوت روانه بازار خواهد شد که شامل ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت گوشی اوپو K9s منتشر نشده است. ابعاد گوشی جدید اوپو ۱۶۴.۴۳ در ۷۵.۸۸ در ۸.۵۲ میلی‌متر است و وزنی حدود ۱۹۹ گرم دارد. چندی پیش هم رندرهای این محصول منتشر شده بود که رنگ بندی‌های مختلف را برای آن نشان می‌داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی