خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طبق گزارشات اعلام شده کمپانی سامسونگ چند ماه گذشته گوشی گلکسی A22 5G  را معرفی کرد حال همان طور که از قبل گفته بود امروز از جدیدترین گوشی سری گلکسی F  رونمایی کرد و به زودی راهی بازار هند می شود درواقع این گوشی به غیر از رنگ و طراحی ماژول دوربین تفاوت چندانی با گلکسی A22 5G ندارد. این دستگاه با نام گلکسی F42 5G به نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده است. همچنین از چیپست Dimensity 700  مدیاتک است که از ۸ هسته ی پردازشی با حداکثر سرعت ۲.۲ گیگاهرتز بهره می برد.

گلکسی F42 5G با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد
گلکسی F42 5G در رنگ‌های آبی و مشکی از چند روز دیگر روانه بازار می‌شود و قیمت گوشی ها در نسخه‌های مختلف آن در بازار هند با ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۸۲ دلار می باشد و۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی۳۱۰ دلار است. سامسونگ برای مدت کوتاهی این دستگاه‌ها را با قیمت ۲۴۲ و ۲۷۰ دلار در هند عرضه می کند.

این دستگاه که از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI Core 3.1 بهره می‌برد، روی فریم خود دارای سنسور اثر انگشت است. ابعاد این گوشی کره‌ای‌ها برابر ۱۶۷.۲ در ۷۶.۴ در ۹.۰ میلی‌متر است و به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی مجهز شده است.

روی پنل پشتی گلکسی F42 5G دوربین اصلی سه‌گانه به چشم می‌خورد که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود. این سنسور را یک دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌کند. در برش بالای نمایشگر هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار دارد.

این نمایشگر از نوع Infinity-V است و در بالای آن یک برش کوچک برای میزبانی دوربین سلفی قرار گرفته. این دستگاه از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ بهره می‌برد و در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. در بخش ارتباطات با پشتیبانی از دو سیمکارت، شبکه ۵G، بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روبه‌رو هستیم.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی