خط رند

آشنایی با انواع خط رند

خط رند

آشنایی با انواع خط رند

پوشش اخبار اپراتورهای سیم کارتی در کنار آموزش انواع خط رند به دارندگان سیمکارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تحلیلگر معروف اپل مینگ چی کو مدتی پیش ادعا می کرد که کمپانی اپل اولین آیفون خود مجهز به تاچ آیدی زیر نمایشگر را نیمه دوم ۲۰۲۲ عرضه می کند، اما اکنون می گوید نباید منتظر این گوشی تاشو تا نیمه دوم سال ۲۰۲۳ باشیم. درواقع اینطور که به نظر می رسد اپل روند کند تری را در توسعه گوشی های تاشو در پیش گرفته است.  ظاهرا این غول دنیای فناوری همچنان در مراحل آزمون و خطای اولیه این گوشی های تاشو قرار دارد. مینگ چی کو معتقد است تا سال 2024 نباید منتظر این دستگاه باشیم.

اولین گوشی تاشو اپل احتمالا سال ۲۰۲۴ از راه خواهد رسید
طبق گزارش‌های قبلی، اپل چندین اندازه از نمایشگر تاشو را مورد بررسی قرار داده است که یکی از آن‌ها ابعادی مانند نمایشگر
۶٫۷ اینچی آیفون ۱۳ پرو مکس دارد. انتظار می‌رود کانون توجه اپل عمدتاً روی طراحی مکانیزم لولای نامرئی با وسایل الکترونیکی که در پشت نمایشگر قرار دارند معطوف شده باشد و بر اساس شواهد، اِلِمان‌های طراحی دو نمایشگر با یک لولای قابل مشاهده کنار گذاشته شده است.

تحلیلگر یادشده جزئیات بیشتری ارائه نکرده است و مشخص نیست کدام مدل از آیفون‌های ۲۰۲۳ به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهند شد؛ اما تاچ آی‌دی جدید مکمل فیس آی‌دی خواهد بود و دو گزینه احراز هویت بیومتریک در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پیش‌ازاین گفته می‌شد سامسونگ تأمین‌کننده اصلی اپل برای نمایشگر تاشو OLED خواهد بود و گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این شرکت در سال گذشته تعداد زیادی پیش‌نمونه صفحه‌نمایش تاشو برای آزمایش در اختیار اپل قرار داده است؛ بنابراین مشخص نیست خبر همکاری اپل و ال‌جی تا چه حد به واقعیت نزدیک است.

بلومبرگ پیش‌تر گزارش داده بود که گوشی آیفون تاشو شاید سال‌ها دیرتر از آنچه تصور می‌شد عرضه شود یا در نهایت، احتمال دارد غول دنیای فناوری هرگز این محصول را معرفی نکند. در این میان، گفته می‌شود اپل و ال‌جی در حال تهیه و توسعه‌ی نمایشگر ارگانیک ال‌ای‌دی (OLED)، متناسب با شکل‌وشمایل گوشی تاشو هستند؛ البته تولید انبوه این نمایشگر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مانند گوشی‌های هوشمند تاشو شرکت‌های دیگر، آیفون تاشو این امکان را برای اپل فراهم می‌کند تا نمایشگر بزرگ‌تری در کالبدی کوچک‌تر ارائه بدهد. کو همچنین معتقد است که اپل آیفون‌های ۲۰۲۳ را به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد کرد. وی پیش‌تر ادعا کرده بود این ویژگی در سری آیفون ۱۴ ارائه خواهد شد؛ اما ظاهراً اپل بار دیگر استفاده این قابلیت را به تأخیر انداخته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی